Για τα γεγονότα στη Νομική (από ατομικότητα που ήταν παρούσα): Μέρος Γ'
5. Και για να τελειώνουμε μία και καλή με αυτή τη φαρσοκωμωδία. Ερωτώ το βδέλυγμα (όπως έκανα και κατά τη διάρκεια του live στη Νομική και οι απαντήσεις του, όπως και οι απαντήσεις του Δ.Π. αποδείκνυαν πως έχουν λερωμένη τη φωλιά τους), και κατ' επέκταση όσ@ς έχουν μπει στη μέση για να τον υποστηρίξουν ή να τον προστατέψουν απ' τις συνέπειες της μεγάλης γλώσσας του:
α) Έχεις ή δεν έχεις πει στον Ασύρματο, σε live το 2014, ότι το μίασμα (αναφέροντάς τον στο κομμάτι συγκεκριμένα με το όνομά του) και ο πατέρας του έχουν στη Μανωλάδα χωράφια όπου εκμεταλλεύονται εργάτες; Κάτι που προφανώς δεν είναι ζήτημα ''τιμής'' (τύπου ''σου γαμώ τον πατέρα'', ''σου γαμώ την παναγία''), όπως πολύ βολικά παρουσιάσατε στο κειμενάκι σας, αλλά ζήτημα βαθιά πολιτικό, καθώς λασπολογείς, λοιδωρείς την πολιτική υπόσταση ενός αναρχικού, και θεαματικοποιείς την ύπαρξή του χρησιμοποιώντας τον σε μια πλαστή ιστορία για να διασκεδάσεις το κοινό σου, εκμεταλλευόμενος το κουλτουροπροφίλ του ''καλλιτέχνη'' με ''ελευθερία λόγου'' και όλα αυτά τα φιλελέ χιλιοειπωμένα, και νομίζοντας πως μπορείς να λες τα πάντα χωρίς συνέπειες (εφόσον όταν έρχονται οι συνέπειες αποσιωπείς αυτό το γεγονός και ξεκινάς από το ότι το μίασμα σε τραμπούκισε και ότι οι 15 χουλιγκάνοι που σέρνει ξοπίσω του σας κοπάνησαν χωρίς ''σοβαρό'' λόγο). Επίσης, άρχισες ή δεν άρχισες να τα μασάς όταν έμαθες εδώ και καιρό ότι υπάρχει βιντεάκι από τότε (το οποίο έχουν δει τουλάχιστον 5 άτομα), καθώς και όταν εγώ προσωπικά σου γνωστοποίησα πως ήμουν σε αυτό το live στον Ασύρματο και τα άκουσα αυτά ξεκάθαρα με τα αυτιά μου; Λοιπόν, χαλαρώστε με τους κιτρινισμούς γιατί ξέρετε πολύ καλά τι έχει ειπωθεί και τι όχι. Αν δεν τα ξέρετε όλ@, ξέρει το βδέλυγμα και αυτό αρκεί. Αν δε σας παρουσιάζει ακριβώς το τι έχει πει, απλά σας εκθέτει, αλλά εφόσον δεν είστε μικρά παιδιά που παρασύρονται, και εφόσον έχετε μια άλφα κριτική ικανότητα, έχετε αντίστοιχη ευθύνη όταν λέτε πως ''Αυτή η κατηγορία δεν ευσταθεί και το ξεκαθαρίζουμε''. Και αν όπως λέει στο κείμενο δε βρίσκετε επαρκή λόγο για υλική σύγκρουση το ότι κατηγορήσατε τον σύντροφό μας ως αφεντικό (ε ναι μωρέ, story telling είναι στην τελική, ομοιότητες με πρόσωπα είναι τυχαίες, χαχα) και ότι χρησιμοποιήσατε αυτόν και τον πατέρα του για θεαματικούς λόγους, τότε να ξέρετε πως οι αξιακοί μας κώδικες έχουν αγεφύρωτο χάσμα.
β) Σου έχει ή δε σου έχει ζητηθεί επί 3 φορές να πεις δημόσια συγγνώμη (όπως δημόσια είπες αυτό το κομμάτι) και από εκεί και πέρα ο σύντροφος δε θα σε ξανακουμπήσει και δε θα ξανασχοληθεί μαζί σου; Και αν ναι, γιατί δεν έχεις ακόμα ζητήσει συγγνώμη; Για ποιον λόγο χρησιμοποιείς ακόμα τη μεγάλη σου γλώσσα για να πουλάς τρελίτσα; Για ποιον λόγο ακόμα επιμένεις, διαστρεβλώνεις τα γεγονότα και τα παρουσιάζεις όπως σε συμφέρουν; Έχω κουραστεί με αυτήν την ιστορία, έχει παρατραβήξει.
ωσάν βραδύπους κίνησε το άγνωστο να δαμάσει