hiphop.gr
 

Το μίασμα - Γαζί

μaρινa – Κυρ, 26 Φεβ 17, 12:02, 13881 αναγνώσεις – Τελευταία αλλαγή: Πεμ, 9 Μαρ 17, 18:46 by μaρινa

http://tomiasma.blogspot.gr/2017/02/blog-post.html
https://www.youtube.com/watch?v=t7R47tgRRts

Απάντηση στην καταγγελία "Μεγάλη γλώσσα, ενάντια σε κοκάλινα γάντια"
http://tomiasma.blogspot.gr/2017/03/blog-post.html


Σύντομα θα ανέβουν νέα κομμάτια από το μίασμα, οπότε όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τσεκάρει και το κανάλι στο youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCC4ZOTfogpRrvZP23jIp3IA

ΣΕΛΙΔΑ:

Απαντήσεις – σελίδα 9 / 10

hellpi – Σαβ, 11 Μαρ 17, 06:26

Για τα γεγονότα στη Νομική (από ατομικότητα που ήταν παρούσα): Μέρος Γ'

5. Και για να τελειώνουμε μία και καλή με αυτή τη φαρσοκωμωδία. Ερωτώ το βδέλυγμα (όπως έκανα και κατά τη διάρκεια του live στη Νομική και οι απαντήσεις του, όπως και οι απαντήσεις του Δ.Π. αποδείκνυαν πως έχουν λερωμένη τη φωλιά τους), και κατ' επέκταση όσ@ς έχουν μπει στη μέση για να τον υποστηρίξουν ή να τον προστατέψουν απ' τις συνέπειες της μεγάλης γλώσσας του:
α) Έχεις ή δεν έχεις πει στον Ασύρματο, σε live το 2014, ότι το μίασμα (αναφέροντάς τον στο κομμάτι συγκεκριμένα με το όνομά του) και ο πατέρας του έχουν στη Μανωλάδα χωράφια όπου εκμεταλλεύονται εργάτες; Κάτι που προφανώς δεν είναι ζήτημα ''τιμής'' (τύπου ''σου γαμώ τον πατέρα'', ''σου γαμώ την παναγία''), όπως πολύ βολικά παρουσιάσατε στο κειμενάκι σας, αλλά ζήτημα βαθιά πολιτικό, καθώς λασπολογείς, λοιδωρείς την πολιτική υπόσταση ενός αναρχικού, και θεαματικοποιείς την ύπαρξή του χρησιμοποιώντας τον σε μια πλαστή ιστορία για να διασκεδάσεις το κοινό σου, εκμεταλλευόμενος το κουλτουροπροφίλ του ''καλλιτέχνη'' με ''ελευθερία λόγου'' και όλα αυτά τα φιλελέ χιλιοειπωμένα, και νομίζοντας πως μπορείς να λες τα πάντα χωρίς συνέπειες (εφόσον όταν έρχονται οι συνέπειες αποσιωπείς αυτό το γεγονός και ξεκινάς από το ότι το μίασμα σε τραμπούκισε και ότι οι 15 χουλιγκάνοι που σέρνει ξοπίσω του σας κοπάνησαν χωρίς ''σοβαρό'' λόγο). Επίσης, άρχισες ή δεν άρχισες να τα μασάς όταν έμαθες εδώ και καιρό ότι υπάρχει βιντεάκι από τότε (το οποίο έχουν δει τουλάχιστον 5 άτομα), καθώς και όταν εγώ προσωπικά σου γνωστοποίησα πως ήμουν σε αυτό το live στον Ασύρματο και τα άκουσα αυτά ξεκάθαρα με τα αυτιά μου; Λοιπόν, χαλαρώστε με τους κιτρινισμούς γιατί ξέρετε πολύ καλά τι έχει ειπωθεί και τι όχι. Αν δεν τα ξέρετε όλ@, ξέρει το βδέλυγμα και αυτό αρκεί. Αν δε σας παρουσιάζει ακριβώς το τι έχει πει, απλά σας εκθέτει, αλλά εφόσον δεν είστε μικρά παιδιά που παρασύρονται, και εφόσον έχετε μια άλφα κριτική ικανότητα, έχετε αντίστοιχη ευθύνη όταν λέτε πως ''Αυτή η κατηγορία δεν ευσταθεί και το ξεκαθαρίζουμε''. Και αν όπως λέει στο κείμενο δε βρίσκετε επαρκή λόγο για υλική σύγκρουση το ότι κατηγορήσατε τον σύντροφό μας ως αφεντικό (ε ναι μωρέ, story telling είναι στην τελική, ομοιότητες με πρόσωπα είναι τυχαίες, χαχα) και ότι χρησιμοποιήσατε αυτόν και τον πατέρα του για θεαματικούς λόγους, τότε να ξέρετε πως οι αξιακοί μας κώδικες έχουν αγεφύρωτο χάσμα.
β) Σου έχει ή δε σου έχει ζητηθεί επί 3 φορές να πεις δημόσια συγγνώμη (όπως δημόσια είπες αυτό το κομμάτι) και από εκεί και πέρα ο σύντροφος δε θα σε ξανακουμπήσει και δε θα ξανασχοληθεί μαζί σου; Και αν ναι, γιατί δεν έχεις ακόμα ζητήσει συγγνώμη; Για ποιον λόγο χρησιμοποιείς ακόμα τη μεγάλη σου γλώσσα για να πουλάς τρελίτσα; Για ποιον λόγο ακόμα επιμένεις, διαστρεβλώνεις τα γεγονότα και τα παρουσιάζεις όπως σε συμφέρουν; Έχω κουραστεί με αυτήν την ιστορία, έχει παρατραβήξει.

ωσάν βραδύπους κίνησε το άγνωστο να δαμάσει

hellpi – Σαβ, 11 Μαρ 17, 06:26

Για τα γεγονότα στη Νομική (από ατομικότητα που ήταν παρούσα): Μέρος Δ'


Εγώ πίσω από όλα αυτά, βλέπω έναν αρκετά αλαζόνα και εριστικό άνθρωπο, που κατάλαβε ότι δεν είναι ο πιασάρικος και εξυπνακίστικος λόγος το μόνο πεδίο επιβολής. Είναι καλώς ή κακώς και η υλική σύγκρουση. Και όταν επιβάλλεσαι λεκτικά, όταν ταπεινώνεις κάποι@ και λασπολογείς απέναντί τ@, τότε να περιμένεις απαντήσεις σε κάθε επίπεδο. Έτυχε αυτή τη φορά να μην είναι λεκτική και να μη βασίζεται σε επιχειρήματα και διαγωνισμό εξυπνάδας και ηλίθιων ατακών. Έτυχε να είναι μπουνιές. Γι' αυτό, μπορείς ακόμα να ζητήσεις συγγνώμη γι' αυτό το κομμάτι που έβγαλες, ειδάλλως ας λούζεσαι τις συνέπειες. Εγώ εξ αρχής διαφωνώ με τη στάση σου, αλλά αρχικά διαφωνούσα και με το να τρως ξύλο, καθώς θεωρούσα πως είναι ένα όχι και τόσο ουσιώδες ζήτημα η συγκεκριμένη διαμάχη, πως κρατάει τα συντρόφια μου πίσω απ' το να ασχοληθούν με σοβαρότερα πολιτικά ζητήματα, πως έτσι κι αλλιώς είσαι ένας πάρα πολύ αδιάφορος στόχος που δεν αξίζει σπατάλη ενέργειας, σκέψης και χρόνου, καθώς επίσης και ειλικρινά λυπούμενος να βλέπω το πρόσωπό σου κοκκινισμένο απ' τις μπουνιές... Πλέον όμως, έχοντας δει τη συμπεριφορά σου, δεν μπορώ δυστυχώς να υποστηρίξω πρακτικά την αρχική μου θέση και θεωρώ πως πρέπει να ζητήσεις συγγνώμη, ειδάλλως ας λούζεσαι τις συνέπειες της ακατάσχετης ψευτοκαφρίλας και εριστικότητάς σου. Εγώ, σε καθαρά προσωπικό επίπεδο, δεν ενδιαφέρομαι να ασχοληθώ με τη συγκεκριμένη διαμάχη με επιθετικούς όρους, και θα το κάνω μόνο όταν δω ότι απειλείται ή δέχεται επίθεση η σωματική ακεραιότητα των συντροφ@ν μου.

6. Οι κατηγορίες που αφορούν τον Οχετό, όπως και το Εργαστήρι για την Εξάπλωση της Μαύρης Πανώλης (που οργάνωσε και περιφρούρησε το live στη Νομική) απαντώνται στο δικό τους κείμενο. Αυτό που εγώ έχω να πω όσον αφορά τον σεξισμό, τη ματσίλα, την αρσενική επίδειξη και τη μανία ιδιοκτησίας, είναι ότι δεν ανέχομαι να ακούω τίποτα από έναν άνθρωπο που έχει χρησιμοποιήσει τον χαρακτηρισμό ''φεμιναζί'' για φεμινιστ@ συντρόφια, στρεβλώνοντας και δαιμονοποιώντας τα φεμινιστικά ρεύματα και εν γένει τις αντισεξιστικές αντιλήψεις, και υποτιμώντας την ίδια την έννοια του φεμινισμού. Επιπλέον, παρουσιάζετε ξεκάθαρα τη σωματική βία εν γένει ως εξουσιαστική, αρρενωπή, μάτσο και επιβλητική. Να υπενθυμίσω λοιπόν ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση η βία, για την ακρίβεια η αντιβία, είναι πρακτική που χρησιμοποιήθηκε για να λήξουν οι προσβλητικές και κατάπτυστες επιθέσεις του ατόμου που το ίδιο έχει ξεκινήσει έναν κύκλο επιβολής (με το κομμάτι του για το μίασμα και τον πατέρα του, το οποίο φυσικά, όπως λέτε, ''δεν υπάρχει και είναι προϊόν φαντασίας των άρρωστων γυμναστηριακών που υπακούν πιστά τον θεό μίασμα''). Όλα όσα λέτε απλά συμπληρώνουν μια αφήγηση που θέλει να δημιουργήσει έναν μάτσο, επιβλητικό, συμμορίτη, αρρενωπό, αντικινηματικό και μη συντροφικό δαίμονα, εικόνα η οποία σας συμφέρει να υπάρχει ώστε να βγάλετε λάδι το βδέλυγμα και πάνω στην οποία θα στηρίξετε το ότι σας επιτίθενται αυτοί οι κακοί τραμπούκοι χωρίς κανέναν λόγο. Ας ξεκαθαριστεί, η βία δεν είναι εν γένει εξουσιαστική. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση εξασκείται ως η μοναδική ανταπάντηση που μπορεί να υπάρξει απέναντι σε λεκτικούς τραμπουκισμούς. Τα περί τραμπούκων και μάτσο σας αφήνω να τα σκεφτείτε λίγο καλύτερα, γιατί έχετε μπερδέψει κάποια πράγματα στο μυαλό σας. Λοιπόν ανέκδοτα, χαίρομαι όταν ξεμπροστιάζεστε και όταν όλη η αφήγηση που έχετε χτίσει και που έχει τόσο σαθρά θεμέλια (ότι ποτέ δεν ειπώθηκε απ' το βδέλυγμα το κομμάτι που αναφέρει το μίασμα και τον πατέρα του ως αφεντικά στη Μανωλάδα, ή, ακόμα και αν έχει ειπωθεί αυτό, δεν είναι μωρέ αρκετό για να δικαιολογεί το τσάκισμά σας, με βάση τον αλάνθαστο και αντικειμενικό αξιακό σας κώδικα), καταρρέει, και μαζί της καταρρέει και κάθε δύσμοιρο επιχείρημα που χρησιμοποιείτε για να φτιασιδώσετε την τρύπια λογική σας βάση.

ωσάν βραδύπους κίνησε το άγνωστο να δαμάσει

hellpi – Σαβ, 11 Μαρ 17, 06:26

Για τα γεγονότα στη Νομική (από ατομικότητα που ήταν παρούσα): Μέρος Ε' (και τελευταίο)


7. Η ψυχιατρικοποίηση της συμπεριφοράς του συντρόφου μου και τα περί εγκλεισμού σε κλινικές για τις ''άρρωστες και αποκλίνουσες'' ατομικότητες είναι το κερασάκι στην τούρτα για την απόδειξη των διαθέσεων και των αντιλήψεών σας. Γελάω με τη μηδαμινότητά σας.

8. Εν κατακλείδι, το εριστικό υφάκι, εφόσον δεν μπορείτε να το υποστηρίξετε πρακτικά, χρήσιμο είναι να το κόβετε. Μαζεύτε τη μεγάλη γλώσσα σας και αναλογιστείτε τι ευθύνες έχετε αναλάβει, διότι φαίνεται να μην κατανοείτε τη βαρύτητα αυτών που έχει πει το βδέλυγμα, καθώς και το μέγεθος που μπορεί να λάβει η συγκεκριμένη κατάσταση αν συνεχίσετε να πουλάτε μεγαλοστομία, ειρωνεία, υφάκι και τρελίτσα. Καλώ τα συντρόφια μου να μη σπαταλήσουν άλλη ενέργεια και χρόνο στο συγκεκριμένο ζήτημα (αν και κατανοώ και σέβομαι απόλυτα το να θέλουν να συνεχίσουν τη συγκεκριμένη διαμάχη). Από μακριά και μισημένοι, όπως γράφτηκε και στο κείμενο του Οχετού και της Μαύρης Πανώλης.

υ.γ.1: Ο δημόσιος χαρακτήρας του κειμένου μου υφίσταται απλά και μόνο ως αποτύπωση στη δημόσια σφαίρα της οπτικής μου, και ως εργαλείο για κάποι@ που θεωρεί ότι ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με τα συγκεκριμένα γεγονότα, ώστε να έχει κάποιο έξτρα πάτημα και να κρίνει. Προφανώς πολλ@ θα πουν ότι δεν ενδιαφέρονται για το ζήτημα αυτό και πως δεν έχει νόημα να ανεβαίνουν δημόσια κείμενα. Επίσης προφανές είναι πως δεν έχει νόημα να νομίζουν ότι τα κείμενα αυτά (το δικό μου και του Οχετού με τη Μαύρη Πανώλη) υπάρχουν για αυτ@ς, οπότε μπορούν απλά να τα προσπεράσουν.

υ.γ.2: Αρκετά με τις μεγαλοστομίες και τις μεγάλες γλώσσες. Αν το συγκεκριμένο κείμενο έχει αρκετά ειρωνικό ύφος είναι για να αποδειχθεί στο βδέλυγμα και στα άτομα που συνυπέγραψαν το κείμενο για τα γεγονότα στη Νομική ότι είναι πολύ εύκολο να πουλάμε εριστικότητα και τρελίτσα, καθώς και να λέμε έναν σκασμό χοντράδες και να παίζουμε ψυχολογικά με τ@ άλλ@. Το δύσκολο είναι να αναλαμβάνουμε σε κάθε επίπεδο την πολιτική ευθύνη για αυτά που λέμε και πράττουμε, και να ζυγίζουμε εν τέλει το τι ξεστομίζουμε και τι όχι.

υ.γ.3: Αυτό με το βανάκι στη Μασσαλίας ήταν εξαιρετικό! Ομολογώ ότι γέλασα πολύ κάνοντας εικόνα 15 ''αγροίκους-χουλιγκάνους'' να ορμάνε πίσω από ένα παρκαρισμένο βανάκι, όπου σα γνήσια κομάντο που είναι είχαν καμουφλαριστεί για να μην είναι ορατ@, και με την εντολή του αρχηγού μιάσματος ορμάνε με μυστικές φονικές τεχνικές και θανατερές ιαχές πολέμου προς τον οχτρό, για να τον συντρίψουν με την στρατηγική της διαίρεσης σε υποομάδες των 2-3 ατόμων (προφανώς η αλλοίωση των γεγονότων και η προσπάθεια δημοσιογραφίστικης εικονοποιίας είναι πασιφανής, αλλά η κωμικοτραγικότητα των γραφόντων και η λογοτεχνική διανόησή τους έπλεξαν ένα αρκετά όμορφο ανέκδοτο το οποίο ακόμα με κάνει να γελάω)! Να ένας λόγος για τον οποίο δε μετάνιωσα που σπατάλησα χρόνο να διαβάσω το κειμενάκι σας!


Ξέμπαρκη φεμιναζί αναρχοκακούλα
Κομάντο βανάκι Μασσαλίας ftw

ωσάν βραδύπους κίνησε το άγνωστο να δαμάσει

Revent – Σαβ, 11 Μαρ 17, 14:54

ena tldr re paidia
ti mas perasane tipota gramatizoumenous aploi anthropoi eimaste

triti pempti makaronia, ma o magkas vgazei xronia

ime to miss – Σαβ, 11 Μαρ 17, 14:59

me ti asxoleiste re skatoflwroi

Revent – Σαβ, 11 Μαρ 17, 15:06

efyges apo oxeto esy?

triti pempti makaronia, ma o magkas vgazei xronia

ime to miss – Σαβ, 11 Μαρ 17, 15:08

ti les mwre

Revent – Σαβ, 11 Μαρ 17, 15:11

asxoloumaste me ton oxeto, mas les skatoflorous
ara ypotheto oti efyges h apla patas tyxaia koumpia sto pliktrologio

triti pempti makaronia, ma o magkas vgazei xronia

ime to miss – Σαβ, 11 Μαρ 17, 15:15

oxi apla eiste koutsompolides

Revent – Σαβ, 11 Μαρ 17, 15:19

kapoios deixnei tis skepseis tou, to prosopo tou, tin fonh tou kai oi alloi ta vlepoune. den einai koutsompolio afto. to na apozitas thn prosoxh kai meta otan stin dinoune na les "einai koutsompolides" einai to ligotero ageneia.

triti pempti makaronia, ma o magkas vgazei xronia

ime to miss – Σαβ, 11 Μαρ 17, 15:41

nai re kai h tatiana auto kanei
den kanei koutsompolio
isa reeeeeee

Revent – Σαβ, 11 Μαρ 17, 15:54

ti xazomares les
elpizo na min antikatoptrizei to genikotero epipedo antilipsis mesa ston oxeto afto

triti pempti makaronia, ma o magkas vgazei xronia

ime to miss – Σαβ, 11 Μαρ 17, 15:57

ksekatiniasmata sta internets
wow
poso ortho e
kai den exw kamia sxesi me oxeto

Μεγάλη_Παρασκεύη – Σαβ, 11 Μαρ 17, 15:57

ime to miss gnwsto melos tou oxetou me eidikothta stous ekrhktikous mhxanismous kai to sinema

venomized prwtoxronia

ime to miss – Σαβ, 11 Μαρ 17, 15:57

egw PAOK eimai ti oxeto mou les twra esy

ime to miss – Σαβ, 11 Μαρ 17, 15:57

Μεγάλη_ΠαρασκεύηΣάββατο, 11 Μαρ. 2017, 15:57
ime to miss gnwsto melos tou oxetou me eidikothta stous ekrhktikous mhxanismous kai to sinema

apla xrhsimopoiw auto to profil
o gangbangeveryday eimai
efaga ban exthes
geia sas

Μεγάλη_Παρασκεύη – Σαβ, 11 Μαρ 17, 15:58

apla xrhsimopoiw ayto to profil gia na mh mou ton akoumphsei h diwxh

flwros legalas

venomized prwtoxronia

ime to miss – Σαβ, 11 Μαρ 17, 15:59

Μεγάλη_ΠαρασκεύηΣάββατο, 11 Μαρ. 2017, 15:58
apla xrhsimopoiw ayto to profil gia na mh mou ton akoumphsei h diwxh

flwros legalas

ti les re karagiozi
den ginetai na kaneis kainourgio profil afou
kai apla efaga ban xthes kai mpainw me auto pou exw access

Slendy – Σαβ, 11 Μαρ 17, 17:27

Ας ξεκαθαριστεί, η βία δεν είναι εν γένει εξουσιαστική. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση εξασκείται ως η μοναδική ανταπάντηση που μπορεί να υπάρξει απέναντι σε λεκτικούς τραμπουκισμούς

ti uperkathusterimenoi pithikoi einai autoi kai giati asxoleiste

dikhgoros – Σαβ, 11 Μαρ 17, 18:35

SlendyΣάββατο, 11 Μαρ. 2017, 17:27

Ας ξεκαθαριστεί, η βία δεν είναι εν γένει εξουσιαστική. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση εξασκείται ως η μοναδική ανταπάντηση που μπορεί να υπάρξει απέναντι σε λεκτικούς τραμπουκισμούς

ti uperkathusterimenoi pithikoi einai autoi kai giati asxoleiste

εννοει οτι δεν καταλαβαινουν απο λόγια..
και ειναι αληθεια πως ειναι τρομερα καλλιτεχνες για να μπορεσουν να μιλησουν σαν ανθρωποι..

Σελίδα: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10