hiphop.gr
 

ο αγνωστος χειμωνας δεν ελεγε πως ειναι της εποχης...

chip_chip – Τετ, 23 Νοε 11, 18:19, 18031 αναγνώσεις

...που φευγαν με κλωτσιες απο τα live του βοριδη τα παιδια και της αυγης;;;;

Τωρα γιατι ειναι μεσα στο ενωμενο τους χιπ χοπ τσιφλικι;

Σε σιχαινομαι οταν στα παντα συμφωνεις και δε σε ειδα εστω κατι μια φορα να διεκδικεις
Οταν την απαθεια σου ντυνεις με τις αποψαρες σου, αλλα το χιπχοπ μας δε μασαει απο τις παπαρες σου

ΣΕΛΙΔΑ:

Απαντήσεις – σελίδα 14 / 15

SogeKing – Πεμ, 24 Νοε 11, 22:03

DamianΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 19:26
Όσο για τον Lowkey, θα έκανε μια χαρά παρέα με τον Αρτέμη και θα προσπαθούσαν να ελευθερώσουν από κοινού την Παλαιστίνη. :thumbup:

http://hostprc.bandcamp.com/releases
http://www.soundcloud.com/host
http://4elements.gr/fel/articles/2156-host-limits.html
https://www.youtube.com/user/Uncovered666

championaxd – Πεμ, 24 Νοε 11, 22:03

SogeKingΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 22:03

DamianΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 19:26
Όσο για τον Lowkey, θα έκανε μια χαρά παρέα με τον Αρτέμη και θα προσπαθούσαν να ελευθερώσουν από κοινού την Παλαιστίνη. :thumbup:

:lol: :lol: :lol: :lol: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

το αστείο που είναι; Free Palestine

επ που σαι ρε μαν

SogeKing – Πεμ, 24 Νοε 11, 22:05

championaxdΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 22:03

SogeKingΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 22:03

DamianΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 19:26
Όσο για τον Lowkey, θα έκανε μια χαρά παρέα με τον Αρτέμη και θα προσπαθούσαν να ελευθερώσουν από κοινού την Παλαιστίνη. :thumbup:

:lol: :lol: :lol: :lol: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

το αστείο που είναι; Free Palestine :bow: :bow: :bow:

το αστειο ειναι στο οτι ο Aρτεμης θα προσπαθουσε να σωσει την Παλαιστινη

http://hostprc.bandcamp.com/releases
http://www.soundcloud.com/host
http://4elements.gr/fel/articles/2156-host-limits.html
https://www.youtube.com/user/Uncovered666

raste aka 15χρονος – Πεμ, 24 Νοε 11, 22:07

ΕφευρετηςΤετάρτη, 23 Νοε. 2011, 18:43

chip_chipΤετάρτη, 23 Νοε. 2011, 18:19
...που φευγαν με κλωτσιες απο τα live του βοριδη τα παιδια και της αυγης;;;;

Τωρα γιατι ειναι μεσα στο ενωμενο τους χιπ χοπ τσιφλικι;

λολ κοιτα ποιους εχει πανω απο αγρυπνο :rofl: :rofl: :rofl:

αλφα γαμα
αλφα γαμα
αλφα γαμα
αλφα γαμα
αλφα γαμα
αλφα γαμα
αλφα γαμα
αλφα γαμα
αγνωστοφοβιααααα

Damian – Πεμ, 24 Νοε 11, 22:11

SogeKingΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 22:05

championaxdΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 22:03

SogeKingΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 22:03

DamianΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 19:26
Όσο για τον Lowkey, θα έκανε μια χαρά παρέα με τον Αρτέμη και θα προσπαθούσαν να ελευθερώσουν από κοινού την Παλαιστίνη. :thumbup:

:lol: :lol: :lol: :lol: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

το αστείο που είναι; Free Palestine :bow: :bow: :bow:

το αστειο ειναι στο οτι ο Aρτεμης θα προσπαθουσε να σωσει την Παλαιστινη :lol:

Το έχει πει ρε... "Λευτεριά στην Ελλάδα και στην Παλαιστίνη". Στο Όπως Πρώτα

chip_chip – Παρ, 25 Νοε 11, 02:59

DamianΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 22:11

SogeKingΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 22:05

championaxdΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 22:03

SogeKingΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 22:03

DamianΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 19:26
Όσο για τον Lowkey, θα έκανε μια χαρά παρέα με τον Αρτέμη και θα προσπαθούσαν να ελευθερώσουν από κοινού την Παλαιστίνη. :thumbup:

:lol: :lol: :lol: :lol: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

το αστείο που είναι; Free Palestine :bow: :bow: :bow:

το αστειο ειναι στο οτι ο Aρτεμης θα προσπαθουσε να σωσει την Παλαιστινη :lol:

Το έχει πει ρε... "Λευτεριά στην Ελλάδα και στην Παλαιστίνη". Στο Όπως Πρώτα

τωρα ομως δεν ξερω τι θα λεει, γιατι αλλαξε η γραμμη στους φασιστες. Πλεον ειμαστε με ρωσους και ισραηλινους εναντια στους τουρκους και γενικα στους μουσουλμανους. Τωρα το πως ξαφνικα οι ρωσοι απο το μεγαλυτερο εχθρο πριν 20 χρονια εγιναν ξαφνικα ορθοδοξοι αδερφοι μας δεν ξερω. Αν ημουν φασιστας θα ειχα μπερδευτει και δε θα ηξερα ποιον να στηριξω και ποιον οχι. Αφου ολα αυτα αλλαζουν αναλογα με τα συμφεροντα και τις σχεσεις του αστικου κρατους.

Σε σιχαινομαι οταν στα παντα συμφωνεις και δε σε ειδα εστω κατι μια φορα να διεκδικεις
Οταν την απαθεια σου ντυνεις με τις αποψαρες σου, αλλα το χιπχοπ μας δε μασαει απο τις παπαρες σου

chip_chip – Παρ, 25 Νοε 11, 03:19

parmenosΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 21:45
εγω ενα θα πω http://www.youtube.com/watch?v=8SyFTqPzBJ4
κι ας ειμαι λιγο ακυρος :lol: :lol:

Σε σιχαινομαι οταν στα παντα συμφωνεις και δε σε ειδα εστω κατι μια φορα να διεκδικεις
Οταν την απαθεια σου ντυνεις με τις αποψαρες σου, αλλα το χιπχοπ μας δε μασαει απο τις παπαρες σου

chip_chip – Παρ, 25 Νοε 11, 03:29

etzeΠέμπτη, 24 Νοε. 2011, 21:05
ΠΕΡΙ ΝΕΡΩΜΑ ΚΡΑΣΙΩΝ,ΓΕΝΙΚΕΥΣΕΩΝ,ΑΝΑΓΩΓΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΔΑΙΜΟΝΙΩΝ
Ας ξεκινήσουμε με το απλοϊκό ότι ο λαός δε ήταν πάντα σοφός και πολλές φορές υπήρξε αμόρφωτος διότι το κρασί προέρχεται από το αρχαίο λήμμα κράμα πράγμα που σημαίνει κάτι ήδη αναμιγμένο άρα κρασί= οίνος(καθαρός) με δόση νερού οπότε το νερό στο κρασί αποτελεί άλλη μια θυμοσοφική μαλάκια(συγνώμη για την έκφραση), δεύτερον το να κάνεις αναγωγισμούς και να αναγάγεις με λίγα λόγια τα πάντα σε πολιτική(τι ραδιοσταθμό ακούς, τι τσιγάρα φουμάρεις, τη μουσική παίζεις ,τι γίνεται στην κρεβατοκάμαρα σου ή ποιες είναι οι σεξουαλικές σου φαντασιώσεις{δεν αναφέρομαι στον σεξισμό έχει να κάνει με συμπεριφορές στη σφαίρα του «κοινωνικού»}) δίχως να γνωρίζεις τα όρια του πολιτικού είναι επίσης μέγιστη παπάτζα και άκρως επικίνδυνη. Αν η μουσική είναι πολιτική ή αυτό το ρεύμα μουσικής(ραπ συγκεκριμένα) είναι πολιτικό αφήστε να το κρίνει η πορεία του στο χρόνο(36 έτη ήχου και δράσης επισήμως από το πρώιμο 1975 και ακόμα δεν μ’ έχει πείσει προσωπικά ότι είναι πολιτικό και με επιχειρήματα πολιτικά, μόνο χοντρικά το 1/10 της παγκόσμιας ραπ σκηνής, και της ελληνικής μαζί συμπεριλαμβανομένου, που έχω ακούσει ή έχει φτάσει στα αυτιά μου έχει και 5 πολιτικές σωστές κουβέντες να σου πεί ή επιχειρήματα ή κάποια περιγραφή καταστάσεων) οπότε τα γιατί και πώς και τις θεωρίες περί πολιτικών ταυτοτήτων των στιχουργών ή των mcs μάλλον τα θεωρώ κενά περιεχομένου. Αν πάρουμε τη λογική των επιχειρημάτων που έχουν παρατεθεί ως τα τώρα δεν διακρίνω καμιά λογική πρόταση. Λογική πρόταση για τους μη γνωρίζοντες είναι μια πρόταση που ξεκινάει με ένα Αξίωμα(κάτι που ισχύει-μια νομοτέλεια) συνεχίζεται με μια Παρατήρηση ένα εμπειρικό δεδομένο/ μια δράση που παρατηρείς και καταλήγει σ ένα Συμπέρασμα. Ας δούμε τώρα ορισμένα παραδείγματα αναγωγισμού της «εύκολης λογικής» που ισοπεδώνει βλακωδώς τα πάντα και τα οποία διακωμωδούνται άνετα …

Παράδειγμα πρώτο

Αξιωμα: Το ραπ είναι πολιτική μααααν(λέεεμε τώρα)

Παρατήρηση: Ο Γ.Α.Παπανδρέου είναι πολιτικός

Συμπέρασμα: Ο Γ.Α.Παπανδρέου είναι ράπερ(ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ!)

Παράδειγμα δεύτερον

Αξίωμα: Η αναρχία είναι αντιφασισμός άρα οι αναρχικοί είναι όλοι αντιφασίστες (Γελάει ο κόσμος! μην το πείτε παραέξω αλλά οι αναρχικοί αυτοπροσδιορίζονται σε σχέση με τις ιδέες τις θεωρίες και τις δράσεις ΤΟΥΣ και δεν ετεροπροσδιορίζονται σε σχέση με κανένα φασίστα, παραφασίστα ή εξωγήινο με πράσινα μάτια)

Παρατήρηση: Ο Α που ναι αναρχικός παίζει σε ένα φεστιβάλ μουσικής με τον Β που ναι φασίστας(δεν αναφέρομαι στον Ευθύμη συγκεκριμένα δεν τον ξέρω τον άνθρωπο)

Συμπέρασμα: Ο Α δεν είναι αναρχικός ή ο Β δεν είναι φασίστας εξαιτίας αυτής της πράξης!!!!! ή όλη αυτή η πρόταση είναι για την εμποροπανήγυρη… κοινώς για τα πανηγύρια διότι δεν ισχύει ούτε το αξίωμα ούτε η παρατήρηση(εμπειρικά η λογικά) πόσο μάλλον το συμπέρασμα.

Συμφωνώ με τον μόνιμο κάτοικο που αναφέρει ότι η πορεία του καθενός πολιτικά φαίνεται στη γενική του στάση και όχι στο τι θα κάνει σε μια ζωντανή μουσική εμφάνιση ή μια συνεστίαση το ζήτημα έχει να κάνει καθαρά ότι ορισμένοι το βλέπουν παροντικά και βραχυπρόθεσμα και τρέχουν με καλές ή κακές προθέσεις (η πείρα μου έχει δείξει συνήθως με κακές) να πουν ότι κάποιος δε τηρεί τον λόγο του δεν είναι έτσι δε είναι αλλιώς δε είναι παραλλιώς το αν η στάση που διατηρείς είναι σωστή θα το δείξει ο χρόνος ο δρόμος και το τέλος γιατί για σχήματα μουσικής( ενίοτε και φορείς ταυτοχρόνως κάποιου μέρους πολιτικών θεάσεων και εμπειριών) μιλάμε που όλα έχουν ημερομηνία λήξης οπότε για να το πώ λαϊκά αφήστε την κριτική για όταν κρεμαστούν τα μικρόφωνα για τον καθένα και «κλείσει το πάλκο» μόνο τότε μπορείς να κάνεις μια ικανού τύπου αποτίμηση καθαρά σε μουσικό επίπεδο και επίπεδο ιδεών τελικά άξιζε ναι ή ου; … γιατί τον άνθρωπο αν δεν τον γνωρίσεις σαν υποκείμενο δεν το ξέρεις κι από κει παν κι άλλοι,(ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ-Σκέψου αν για μια επιλογή του α.χ του β.ψ του ω.δ οποιουδήποτε βρε αδερφέ άσχετα με την συνολική του πορεία δεδομένου ότι ξέρουμε και τις συνέπειες της επιλογής, και η επιλογή αυτή δεν έβλαπτε κάποιον ή τη σωματική μας ακεραιότητα ή το ήθος μας, λέγαμε κοίτα τον που ξεπουλήθηκε που πρόδωσε που κανε που ρανε που που που…θα κρεμιόμασταν και θα κρεμούσαμε σε αλληλουχίες ο ένας πίσω από τον άλλον, άσχετο αν μπορώ κάλλιστα να σου κριτικάρω ότι κανείς δε σου δίνει λογαριασμό για τις επιλογές του αν δε γουστάρει να σου δώσει ή δε σου χρωστάει για να στις δώσει η δε σε έβλαψε για να στις δώσει και να τις αποζητάς ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ)δε δείχνει τα πάντα ο χρόνος που τρέχει γιατί όσο τα σχήματα και οι άνθρωποι κινούνται μπορούν να πράξουν να δράσουν να γράψουν μυριάδες πράγματα… Αυτό που ενοχλεί τον καθένα είναι αυτό που έχει φτιάξει ο καθένας στην κούτρα και τον ενοχλεί. όταν μιλάμε για έμβιες έλλογες θηλαστικές οντότητες κοινώς ανθρώπους είναι λογικό αυτές να κάνουν και λάθη το ζήτημα κούκλε μου είναι γιατί εσύ και ο κάθε εσύ εξιδανικεύεις και προτυποποιείς τον οποιονδήποτε κρατάει ένα μικρόφωνο ή πει μια κουβέντα ή δυο ή ένα δίσκο ολόκληρο και κρέμεσαι από αυτά που δε συμφωνείς. Το ότι εσύ βάζεις κάποιον σε ένα βάθρο και τον θαυμάζεις για την σαθρή εικόνα που κατασκεύασες στο μυαλό σου φτιάχνοντας κατηγορίες «μή» και «δεν»(γιατί για τον άλλον που στα λέει, μια χαρά λειτουργούν για κείνον τα λόγια ΤΟΥ και οι πράξεις ΤΟΥ και στη λογική ΤΟΥ αυτός ξέρει τι γράφει συνάδουν μ αυτά που πιστεύει και λειτουργούν μια χαρά) πρέπει να κατηγορείς την πάρτη σου και κανέναν άλλο εκτός απ την πάρτη σου γιατί προσπαθείς απλά να μεταφέρεις την ευθύνη της μαλακισμένης σου αφέλειας κάπου αλλού Και επιτέλους ταυτίσου με αυτά που πιστεύεις εσύ και όχι με κάτι που θεωρείς στην κούτρα σου ως «πρέπει» και « στάνταρ» ότι το πιστεύει ή ότι πρέπει να το πιστεύει (για να μην τον χαρακτηρίσεις ως ελέφαντα) και ο άλλος.
το ραπ δεν είναι η ζωή σου είναι ένα κομμάτι από τη ζωή σου και επειδή η ζωή σου περιέχει στραβές λάθη και αδιέξοδα το ίδιο κάλλιστα μπορεί να περιέχει και το ίδιο το κομμάτι της που αφιερώνεται στο ράπ οπότε τσάμπα χαλιέσαι με το ραπ και τα πρότυπα που κατασκευάζεις στο κεφάλι σου και κοίτα πώς να βρείς διεξόδους για αυτά που πιστεύεις ότι σε περιορίζουν
Τώρα τα περί καθαρότητας λόγου και πράξης κοινώς για σένα που κοιτάς χωρίς να ξέρεις ούτε προθέσεις ούτε συνθήκες(αντικειμενικές ή υποκειμενικές) ούτε άτομα-υποκείμενα ούτε πράξεις στο σύνολο τους άλλα μόνο κάποια ελάχιστα πράγματα όπως π.χ μια ζωντανή μουσική εμφάνιση ή μια ρίμα ή ένα τραγούδι, είναι για την λογική των όσων επιχειρημάτων έχω δει ως τώρα μια πλευρά από ένα νόμισμα στο γνωστό παιχνίδι «κορώνα γράμματα» που στροβιλίζεται και ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις πως θα κάτσει θεωρόντας ότι έχεις πιθανότητες να ρθει κορώνα είτε γράμματα(εγκλωβίζοντας τον εαυτό σου σ ένα άκυρο δίπολο) γιατί το νόμισμα μπορεί να κάτσει και όρθιο αλλά και τότε θα βλέπεις «τη μια πλευρά απ’ το νόμισμα γιατί η αθέατη πληρώνεται στα σκοτεινά» (που λένε και κάτι φίλοι μου). Αυτό για όσους νομίζουν ότι η ζωή μας και οι επιλογές μας μέσα σε αυτήν είναι άσπρο- μαύρο ή μαύρο -κόκκινο ή κόκκινο βαθύ- κόκκινο απαλό ή γαλάζιο-λευκό.

Υγ:Ευχαριστώ όσους ξόδεψαν το χρόνο τους να το διαβάσουν

Καληνύχτα

Άψινθος από ΨΔ 07.



Θετεις καποια ζητηματα με σωστο κατ εμε τροπο (αυτο για τα περι προτυπων ηθελα να τα πω και εγω, γιατι εγω προσωπικα την ερωτηση που εθεσα την εχω ηδη απαντημενη, που με ρωτησε και ο αληστος...). Αλλα κανενας δε μηδενισε τον ΑΧ με αφορμη αυτο το γεγονος. Υπαρχει μια πορεια με διαφορα χαρακτηριστικα και αυτο ειναι μια στιγμη. Επισης πανω στην ουσια δεν απαντας σε πολλα, και μαλιστα σε πραγματα που δεν εθεσα καν εγω η αλλοι ακροατες αλλα εμ σιζ που γραψανε, δηλαδη περα απο τον ΑΧ και τον καθε ΑΧ, την προσωπικη σταση σε μια τετοια κατασταση.

Για την τελευταια παραγραφο, εγω μιλαω και κρινω με βαση το δημοσιο λογο και πραξεις του καθενος, μεσα στις συνθηκες που συμβαινουν. Η προσωπικη ζωη του καθενος ειναι αυτο ακριβως, προσωπικη, και εκει μπαινουν αλλες κουβεντες. Δηλαδη δε νομιζω πως ειναι τελειως ακυρο το ερωτημα μου, και αυτο φανηκε απο την πορεια του θεματος.

Σε σιχαινομαι οταν στα παντα συμφωνεις και δε σε ειδα εστω κατι μια φορα να διεκδικεις
Οταν την απαθεια σου ντυνεις με τις αποψαρες σου, αλλα το χιπχοπ μας δε μασαει απο τις παπαρες σου

chip_chip – Παρ, 25 Νοε 11, 03:34 – Τελευταία αλλαγή: Παρ, 25 Νοε 11, 03:35 by chip_chip

με αυτα και με εκεινα, θυμηθηκα αυτο...
http://www.youtube.com/watch?v=msas3wtINcY
και αυτο...
http://radicaldesire.blogspot.com/2011/06/blog-post_7664.html

Τάκης και Μαρία

Ο Τάκης είναι αριστερός. Στον βασικό του ιδεολογικό πυρήνα συμπεριλαμβάνονται τρεις αξίες: αντι-αυταρχική νοοτροπία, αντι-ρατσισμός, δημοκρατική πολυφωνία. Ο Τάκης είναι πολύ δημοφιλής, γιατί είναι ήπιος και λογικός άνθρωπος, και έχει πολλούς φίλους και διασυνδέσεις. Ένα από τα πολύ φιλικά διακείμενα αφεντικά του --ο Τάκης δεν θέλει να δεσμεύεται με μόνο ένα αφεντικό, προτιμά να κρατά τα εργασιακά όψιονς του ανοιχτά ώστε να παραμένει δημιουργικός-- έχει κάποιες σημαντικές αμφιβολίες για τα όρια της καχυποψίας στον αυταρχισμό της εξουσίας. Ο Τάκης αρχίζει να ενστερνίζεται αυτές τις αμφιβολίες σε ένα βαθμό, τόσο επειδή είναι ανεκτικός και ανοιχτός άνθρωπος, όσο και επειδή δίνει μεγάλη αξία στις φιλίες και τις γνωριμίες του. Μια πολύ καλή του φίλη, που συμβαίνει επίσης να είναι διευθύντρια σε έναν προοδευτικό οργανισμό που προβάλλει την δουλειά του Τάκη, έχει επίσης κάποιες ενστάσεις για την δημοκρατική πολυφωνία, καθώς φοβάται ότι έχει αρχίσει να δίνει φωνές σε στοιχεία που την υπονομεύουν. Ο Τάκης συμμερίζεται και αναπαράγει κάπως διακριτικά και αυτές τις ενστάσεις, τόσο περισσότερο όσο βλέπει έμπρακτα ότι ο προοδευτικός οργανισμός συνεχίζει να προβάλλει και να προωθεί τη δουλειά του, πράγμα που τον πείθει ότι ο ίδιος παραμένει ασυμβίβαστος ως προς τις αξίες του και ότι οι όποιες ενστάσεις της φίλης του διευθύντριας δεν έχουν στόχο να τον παρακωλύσουν ή να τον φιμώσουν. Δεν περνά καν απ' το μυαλό του ότι ο λόγος που η δουλειά του προβάλλεται είναι ο ίδιος λόγος για τον οποίο η διευθύντρια βρίσκει εύλογο να του εκφράσει τις ενστάσεις, δηλαδή ότι ο Τάκης έχει ήδη επιλεγεί με βάση την δεκτικότητά του σε τέτοιου είδους φιλικές συζητήσεις. Κάποιοι άλλοι φίλοι του Τάκη, πάλι, έχουν αρχίσει να βάζουν αρκετό νερό στο κρασί τους σε ότι αφορά τον αντι-ρατσισμό, όχι βέβαια μεταλασσόμενοι σε ρατσιστές --αυτό θα ήταν αδύνατο για φίλους του Τάκη-- αλλά δείχνοντας μια μεγαλύτερη ανεκτικότητα σε αυτούς που είναι, ή κάνοντας τα στραβά μάτια για την ύπαρξή τους. Ο Τάκης παρατηρεί αυτή την στάση αλλά δεν θεωρεί ότι συμβιβάζει κάτι μη θέτοντας θέμα στους φίλους του για την νέα τους αυτή ανεκτικότητα. Η ανεκτικότητα άλλωστε είναι η βάση της φιλίας, και η φιλία είναι η βάση στην οποία ο Τάκης στηρίζει τη ζωή και την πολιτική του συνείδηση. Όπως προείπαμε, ο Τάκης εκτός από αριστερός είναι και δημοκράτης, και δεν διανοείται να αποξενώσει φίλους, να συμπεριφερθεί με εχθρότητα και να συγκρουστεί για ιδέες που κανείς δεν τον πίεσε να αλλάξει ρε αδερφέ. Και βέβαια, ούτε οι φίλοι του Τάκη βλέπουν κανένα πρόβλημα με το γεγονός ότι ο Τάκης κρατάει τις ιδέες του αποφεύγοντας τις συγκρούσεις -- ίσα-ίσα, το βρίσκουν εχέφρον και ενδεικτικό του ισορροπημένου του χαρακτήρα. Και αυτοί άλλωστε, το ίδιο κάνουν με τους δικούς τους φίλους και γνωστούς, και με τους φίλους και γνωστούς των φίλων και γνωστών τους.

Η Μαρία είναι επίσης αριστερή. Η πρωταρχική της σχέση με την αριστερά είναι στο επίπεδο της απαράβατης πίστης σε κάποιες θεμελιώδεις αρχές: ισότητα, κοινοκτημοσύνη, ελευθερία. Η Μαρία έχει και αυτή φίλους και φίλες, αλλά όχι αυτούς που είχε πριν πέντε ή δέκα χρόνια. Διότι στην πορεία της ζωής της συγκρούστηκε ακόμη και με πολύ καλούς της φίλους για τις ιδέες της. Δεν είδε με καμία ανεκτικότητα στάσεις στους φίλους της και τους γνωστούς της που υπέσκαπταν ή υπονόμευαν αυτά στα οποία πίστευε. Έχασε πάνω από μία φορά τη δουλειά της για τέτοιους λόγους. Χρειάστηκε πάνω από μια φορά να ξαναρχίσει από την αρχή, να ξαναβρεί εργασία, ερωτικό σύντροφο, δίκτυο φίλων. Και όλα αυτά επειδή είχε μεγαλύτερη αγάπη για τις ιδέες από ότι για το αίσθημα ότι ήταν αρεστή και αγαπητή, ότι οι άλλοι μιλούν καλά για αυτή, ή ότι τα ταλέντα της βρίσκουν την δέουσα εκτίμηση και προώθηση από ανθρώπους που έχουν σημασία.

Υπάρχει μια ερώτηση που προκύπτει απ' τις ζωές του Τάκη και της Μαρίας: Τι συμπέρασμα βγαίνει από τη σύγκρισή τους;

Ότι ο Τάκης είναι ένας γλυκός, ισορροπημένος και αξιαγάπητος άνθρωπος τον οποίο θα όφειλε κανείς να εμπιστευτεί για τα πάντα, ενώ η Μαρία μια ελαφρώς ανισόρροπη, νευρωτική, επιθετική προσωπικότητα που δεν αντέχει για πολύ τους άλλους, ούτε οι άλλοι για πολύ την ίδια; Και ότι ο Τάκης είναι ένας προσαρμοστικός και λογικός αριστερός και η Μαρία μια δογματική και αρτηριοσκληρωμένη φανατική;

Ή μήπως ότι ο Τάκης είναι ένας επιφανειακός, ανειλικρινής και ενδοτικός άνθρωπος που θα έπρεπε να είναι ο τελευταίος που θα εμπιστευόμασταν, ενώ η Μαρία ένας τίμιος, ευθύς και ανυστερόβουλος χαρακτήρας που θα όφειλε ο καθένας να εμπιστεύεται ως άνθρωπο χωρίς επιφύλαξη; Και ότι ο Τάκης είναι ένας ασυνείδητα αδίστακτος τυχοδιώκτης που θα πουλούσε και τη μάνα του ατάραχα, αν και με κάποια θλίψη, ενώ η Μαρία θα προτιμούσε να πεθάνει απ' την πείνα παρά να προδώσει έναν άνθρωπο στη γη;

Το αστείο με την ερώτηση είναι ότι η απάντηση που θα επιλέξεις να δώσεις σ' αυτή σε κατατάσσει αυτόματα σε "Τάκη" ή "Μαρία".

Το άλλο αστείο με την ερώτηση είναι ότι η απάντηση "δεν μπορώ να διαλέξω, είναι απλουστευτική και εκβιαστική η σύγκριση" σε κατατάσσει αυτόματα σε "Τάκη."

Σε σιχαινομαι οταν στα παντα συμφωνεις και δε σε ειδα εστω κατι μια φορα να διεκδικεις
Οταν την απαθεια σου ντυνεις με τις αποψαρες σου, αλλα το χιπχοπ μας δε μασαει απο τις παπαρες σου

AstikosThrilos – Παρ, 25 Νοε 11, 14:40

chip_chipΠαρασκευή, 25 Νοε. 2011, 03:34
με αυτα και με εκεινα, θυμηθηκα αυτο...
http://www.youtube.com/watch?v=msas3wtINcY
και αυτο...
http://radicaldesire.blogspot.com/2011/06/blog-post_7664.html

Τάκης και Μαρία

Ο Τάκης είναι αριστερός. Στον βασικό του ιδεολογικό πυρήνα συμπεριλαμβάνονται τρεις αξίες: αντι-αυταρχική νοοτροπία, αντι-ρατσισμός, δημοκρατική πολυφωνία. Ο Τάκης είναι πολύ δημοφιλής, γιατί είναι ήπιος και λογικός άνθρωπος, και έχει πολλούς φίλους και διασυνδέσεις. Ένα από τα πολύ φιλικά διακείμενα αφεντικά του --ο Τάκης δεν θέλει να δεσμεύεται με μόνο ένα αφεντικό, προτιμά να κρατά τα εργασιακά όψιονς του ανοιχτά ώστε να παραμένει δημιουργικός-- έχει κάποιες σημαντικές αμφιβολίες για τα όρια της καχυποψίας στον αυταρχισμό της εξουσίας. Ο Τάκης αρχίζει να ενστερνίζεται αυτές τις αμφιβολίες σε ένα βαθμό, τόσο επειδή είναι ανεκτικός και ανοιχτός άνθρωπος, όσο και επειδή δίνει μεγάλη αξία στις φιλίες και τις γνωριμίες του. Μια πολύ καλή του φίλη, που συμβαίνει επίσης να είναι διευθύντρια σε έναν προοδευτικό οργανισμό που προβάλλει την δουλειά του Τάκη, έχει επίσης κάποιες ενστάσεις για την δημοκρατική πολυφωνία, καθώς φοβάται ότι έχει αρχίσει να δίνει φωνές σε στοιχεία που την υπονομεύουν. Ο Τάκης συμμερίζεται και αναπαράγει κάπως διακριτικά και αυτές τις ενστάσεις, τόσο περισσότερο όσο βλέπει έμπρακτα ότι ο προοδευτικός οργανισμός συνεχίζει να προβάλλει και να προωθεί τη δουλειά του, πράγμα που τον πείθει ότι ο ίδιος παραμένει ασυμβίβαστος ως προς τις αξίες του και ότι οι όποιες ενστάσεις της φίλης του διευθύντριας δεν έχουν στόχο να τον παρακωλύσουν ή να τον φιμώσουν. Δεν περνά καν απ' το μυαλό του ότι ο λόγος που η δουλειά του προβάλλεται είναι ο ίδιος λόγος για τον οποίο η διευθύντρια βρίσκει εύλογο να του εκφράσει τις ενστάσεις, δηλαδή ότι ο Τάκης έχει ήδη επιλεγεί με βάση την δεκτικότητά του σε τέτοιου είδους φιλικές συζητήσεις. Κάποιοι άλλοι φίλοι του Τάκη, πάλι, έχουν αρχίσει να βάζουν αρκετό νερό στο κρασί τους σε ότι αφορά τον αντι-ρατσισμό, όχι βέβαια μεταλασσόμενοι σε ρατσιστές --αυτό θα ήταν αδύνατο για φίλους του Τάκη-- αλλά δείχνοντας μια μεγαλύτερη ανεκτικότητα σε αυτούς που είναι, ή κάνοντας τα στραβά μάτια για την ύπαρξή τους. Ο Τάκης παρατηρεί αυτή την στάση αλλά δεν θεωρεί ότι συμβιβάζει κάτι μη θέτοντας θέμα στους φίλους του για την νέα τους αυτή ανεκτικότητα. Η ανεκτικότητα άλλωστε είναι η βάση της φιλίας, και η φιλία είναι η βάση στην οποία ο Τάκης στηρίζει τη ζωή και την πολιτική του συνείδηση. Όπως προείπαμε, ο Τάκης εκτός από αριστερός είναι και δημοκράτης, και δεν διανοείται να αποξενώσει φίλους, να συμπεριφερθεί με εχθρότητα και να συγκρουστεί για ιδέες που κανείς δεν τον πίεσε να αλλάξει ρε αδερφέ. Και βέβαια, ούτε οι φίλοι του Τάκη βλέπουν κανένα πρόβλημα με το γεγονός ότι ο Τάκης κρατάει τις ιδέες του αποφεύγοντας τις συγκρούσεις -- ίσα-ίσα, το βρίσκουν εχέφρον και ενδεικτικό του ισορροπημένου του χαρακτήρα. Και αυτοί άλλωστε, το ίδιο κάνουν με τους δικούς τους φίλους και γνωστούς, και με τους φίλους και γνωστούς των φίλων και γνωστών τους.

Η Μαρία είναι επίσης αριστερή. Η πρωταρχική της σχέση με την αριστερά είναι στο επίπεδο της απαράβατης πίστης σε κάποιες θεμελιώδεις αρχές: ισότητα, κοινοκτημοσύνη, ελευθερία. Η Μαρία έχει και αυτή φίλους και φίλες, αλλά όχι αυτούς που είχε πριν πέντε ή δέκα χρόνια. Διότι στην πορεία της ζωής της συγκρούστηκε ακόμη και με πολύ καλούς της φίλους για τις ιδέες της. Δεν είδε με καμία ανεκτικότητα στάσεις στους φίλους της και τους γνωστούς της που υπέσκαπταν ή υπονόμευαν αυτά στα οποία πίστευε. Έχασε πάνω από μία φορά τη δουλειά της για τέτοιους λόγους. Χρειάστηκε πάνω από μια φορά να ξαναρχίσει από την αρχή, να ξαναβρεί εργασία, ερωτικό σύντροφο, δίκτυο φίλων. Και όλα αυτά επειδή είχε μεγαλύτερη αγάπη για τις ιδέες από ότι για το αίσθημα ότι ήταν αρεστή και αγαπητή, ότι οι άλλοι μιλούν καλά για αυτή, ή ότι τα ταλέντα της βρίσκουν την δέουσα εκτίμηση και προώθηση από ανθρώπους που έχουν σημασία.

Υπάρχει μια ερώτηση που προκύπτει απ' τις ζωές του Τάκη και της Μαρίας: Τι συμπέρασμα βγαίνει από τη σύγκρισή τους;

Ότι ο Τάκης είναι ένας γλυκός, ισορροπημένος και αξιαγάπητος άνθρωπος τον οποίο θα όφειλε κανείς να εμπιστευτεί για τα πάντα, ενώ η Μαρία μια ελαφρώς ανισόρροπη, νευρωτική, επιθετική προσωπικότητα που δεν αντέχει για πολύ τους άλλους, ούτε οι άλλοι για πολύ την ίδια; Και ότι ο Τάκης είναι ένας προσαρμοστικός και λογικός αριστερός και η Μαρία μια δογματική και αρτηριοσκληρωμένη φανατική;

Ή μήπως ότι ο Τάκης είναι ένας επιφανειακός, ανειλικρινής και ενδοτικός άνθρωπος που θα έπρεπε να είναι ο τελευταίος που θα εμπιστευόμασταν, ενώ η Μαρία ένας τίμιος, ευθύς και ανυστερόβουλος χαρακτήρας που θα όφειλε ο καθένας να εμπιστεύεται ως άνθρωπο χωρίς επιφύλαξη; Και ότι ο Τάκης είναι ένας ασυνείδητα αδίστακτος τυχοδιώκτης που θα πουλούσε και τη μάνα του ατάραχα, αν και με κάποια θλίψη, ενώ η Μαρία θα προτιμούσε να πεθάνει απ' την πείνα παρά να προδώσει έναν άνθρωπο στη γη;

Το αστείο με την ερώτηση είναι ότι η απάντηση που θα επιλέξεις να δώσεις σ' αυτή σε κατατάσσει αυτόματα σε "Τάκη" ή "Μαρία".

Το άλλο αστείο με την ερώτηση είναι ότι η απάντηση "δεν μπορώ να διαλέξω, είναι απλουστευτική και εκβιαστική η σύγκριση" σε κατατάσσει αυτόματα σε "Τάκη."

τακη τσαν η τακη τσουκαλα?

Tin pino me tomo kai liono

Xλαπάτσας – Σαβ, 17 Δεκ 11, 14:15

τι ωρα χωνει ο α.χ. με ταφ και τι ωρα οι α/ε?

Μετακόμισα, ψάξτε με εδώ

ΑΛΑΝΙ_ – Σαβ, 17 Δεκ 11, 14:20

XλαπάτσαςΣάββατο, 17 Δεκ. 2011, 14:15
τι ωρα χωνει ο α.χ. με ταφ και τι ωρα οι α/ε?

Predrug – Σαβ, 17 Δεκ 11, 14:30

Δεν ειναι ετσι φιλε,οταν το χε γραψει δεν ειχε μιλησει με ζολταν

ΘΣΛΝΚ.ΜΕ 3 Λ

chip_chip – Σαβ, 17 Δεκ 11, 14:36

up για αχ και α/ε

λετε να δουμε κανενα κομματι μαζι, οπως αυτο του αχ με ντετρο;

Σε σιχαινομαι οταν στα παντα συμφωνεις και δε σε ειδα εστω κατι μια φορα να διεκδικεις
Οταν την απαθεια σου ντυνεις με τις αποψαρες σου, αλλα το χιπχοπ μας δε μασαει απο τις παπαρες σου

ειμαι 4ο ακκ – Σαβ, 17 Δεκ 11, 14:38

http://www.youtube.com/watch?v=f1gUhHanISc

Σκυλής – Σαβ, 17 Δεκ 11, 14:57

Ώχου τι το ψειρίζετε το θέμα μωρέ

Λέει "Το Ελληνοπυρηνικό τσακίζω στο σανίδι"
Είναι στην τρίτη σειρά του line up όπου πρώτος δεσπόζει ο Ευθύμης

Απλά είναι κι αυτός ένας έλληνας ράπερ, θέλει προσοχή, damn, θέλει με ΚΑΠΟΙΟΝ τρόπο να πάρει τον σεβασμό σας κι αυτός
"Μάλλον γράφουν μαλακίες πάνω στην καύλα τους"¨- Hatemost

ΞΕΠΕΡΑΣΤΕ ΤΟ
σαν γκόμενες κάνετε που δεν μπορείτε να πιστέψετε πως ο δικός σας σας απάτησε.

AMANELIEN
AMA LITL ELIEN

tzi_binias – Σαβ, 17 Δεκ 11, 15:04 – Τελευταία αλλαγή: Σαβ, 17 Δεκ 11, 15:05 by tzi_binias

chip_chipΤετάρτη, 23 Νοε. 2011, 18:19
...που φευγαν με κλωτσιες απο τα live του βοριδη τα παιδια και της αυγης;;;;

Τωρα γιατι ειναι μεσα στο ενωμενο τους χιπ χοπ τσιφλικι;

a nai

Παιδί Μπυρός – Σαβ, 17 Δεκ 11, 15:07

α.χ -1

༼ つ ◕_◕ ༽つ ouloulou ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Saltar la barrera – Σαβ, 17 Δεκ 11, 15:50

Ε είμαι και πολύ Μαρία.

eimai mhden
forum/10 kru

tautismeno_Pathos – Σαβ, 17 Δεκ 11, 16:37

A re rezilia... Kai kala antifa kai anarxikoi ala pleon exoume tous manager pou mas klisan thesi sto live tou zoltan. Mpravo sti hit n rap eprepe kanonika na emfanistei sisomi.. Vgalte kai kana feat na goustaroume
A.X ft Euthimis
Agrypnos ft Tiny Jackal & RNS

Xiroteroi apo olous exete ginei

Σελίδα: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15