Θα ήθελα να ρωτήσω ποια είναι η άποψη σας για την τραπ μουσική. Εγώ προσωπικά προτιμώ την old school rap, παρόλο που είμαι 18 χρονών ξέρω να έχω την δική και να μην ακούω μόνο ό'τι μου πλασάρουν. Υπήρχαν κάποιοι τραπερς που έχουν ταλέντο και ήταν πολύ δυνατοί αλλά στο μέλλον αλλάξανε, πχ ο Τοκελ θυμάστε πως ξεκίνησε, τον θεωρώ μεγάλο ταλέντο αλλά με τα χρόνια ακολούθησε τη μόδα, οι above the hood ήταν επίσης πολύ δυνατοί. Όσο για την Κάπιταλ ακούω ορισμένα κομμάτια πχ του λάιτ η του Τρανου που οκ ξέρω ο Τρανος δεν έχει ταλέντο αλλά πρέπει απαραίτητα όλα τα τραγούδια να έχουν νόημα? Δηλαδή αυτά τα τραγούδια είναι απλά για χαβαλε και για κλαμπς, δεν θεωρώ ότι είναι κακό, το ότι ακούς για ντραγκς η πουτανες και μαφιες φυσικά και είναι βλακείες αλλά δε σημαίνει ότι επειδή τα ακούει ο άλλος ότι ταυτίζεται, ούτε ότι έχει πρότυπο τον Τρανό ξέρω γω. Εσείς τι πιστεύετε? Θεωρείται υποκρισία να ακούω και τα δύο είδη η δε πειράζει από τη στιγμή που δεν υιοθετώ κάτι από αυτά που λένε?
Δεν υπάρχει καλό και κακό. Ωστόσο κάποια πράγματα είναι αντικειμενικά, δηλαδή το τι προωθεί ο καθένας. Προφανώς και ράπερ που κάνουν πιο παλιό ήχο έχουν στίχους που λένε μαλακίες με σημαντική διαφορά όμως ότι ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ παντού. Από κει και πέρα ως προς το κοινό που ρώτησες, παλιότερα υπήρχε ένα κομμάτι που ήταν πιο πολύ αλητεία αλλά υπήρχαν και βλάκες, όπως θα υπάρχουν πάντα.
Γενικά όμως ως προς το ποιος επηρεάζει ποιον συμφωνώ με τους άλλους. Δεν διαμορφώνει η τραπ την κοινωνία. Η κοινωνία είναι διαμορφωμένη έτσι που γεννάει δύο πόλους: από τη μια το τραπ (ως θεματολογία το λέω για να συνεννούμαστε) και από την άλλη ΛΕΞ, εθισμό κλπ. Όπως κάποτε γεννούσε Family και από την άλλη Μεγάλο Ήρωα
ΧΤΥΠΑΜΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΣΙΔΕΡΑ,ΘΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΑΣ ΜΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ
re panivlaka eipes exeis prostasia ton nivo..wraia exw atoma apo to xwrio mou nomo aitwlokarnanias ama ksereis agrinio,messologi,aitoliko kai alles perioxes ekei konta pu einai mpatsoi kai to vrady doulevoun prostasia sthn paraliakh mhn thes na sou pw ama kounhsei thn oura tou o kathe enas pou paizei dj se ola afta ta club ama tha vrethei tsimentwmenos tin alli mera sto skaramaga se kana oikopedo..ainte na pume mu kanate oloi kwlo...kai den kanw to magka den lew oti exw kone tarxidia mu exw den prokeitai atoma pu kserw na tous pw deire afton eite me lefta eite oxi kai na doulepsoun gia kapoion akyro san emena i esena apla sou dinw ena paradeigma na deis ti einai o nivo kai o kathe enas star ths nyxtas mprosta se typous pu den tous kseroume alla kanoun kala thn douleia tous
epishs xezw th gnwmh sou gia to family kai gia oti akous eisai ena skoupidi gia mena kai elpizw avrio na xazeis to aristero sou afti pernwntas apo kokoromaxies katalathos..
tonyathens1988 – Δευτέρα, 25 Ιουλ. 2022, 02:42 μη νομίζεις πως και στο old school χιπ χοπ δεν υπήρχαν κόντρες παλιότερα, που η ραπ δεν ήταν τόσο διαδεδομένη στην Ελλάδα και δεν είχε πέραση στην τηλεόραση και στα μαγαζιά, υπήρχε διαμάχη μεταξύ εμπορικού ραπ και underground rap (πχ πολλοί όπως ο Μηδενιστής και ο TUS κράζανε τον NIVO που είχε φτιάξει το Family, ότι έβαζε γκόμενες στα βιντεοκλίπ του και έπαιζε στα κλαμπ, ότι είναι εμπορικός και έχει ξεπουλήσει το χιπ χοπ επειδή θέλει λεφτά ενώ κάποιοι άλλοι είναι underground και δεν το κάνουν για τα λεφτά). Τότε το να βάλεις γκόμενες στο βίντεο κλιπ ή να παίξεις σε κλαμπ, το θεωρούσαν οι ''underground'' ξεπούλημα, καμία σχέση με τώρα που όλο αυτό μοιάζει αυτονότητο. Mετά βέβαια πολλοί από αυτούς που λέγανε ότι είναι underground και δεν κάνουν χιπ χοπ για τα λεφτά όταν μεγάλωσαν ηλικιακά και είδαν ότι έχουν περισσότερες υποχρεώσεις και μπορούν να βγάλουν λεφτά, γιατί και το χιπ χοπ άρχισε να διαδίδεται περισσότερο, άρχισαν και αυτοί τις εμπορικές συνεργασίες με ποπ καλλιτέχνες, με αποτέλεσμα πολλοί από το κοινό τους να τους κατηγορούν ότι ξεπουλήθηκαν και δεν παρέμειναν underground όπως υποστήριζαν ότι ειναι χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Μηδενιστής που μετά έφτιαχνε τραγούδια με DEMY και Χατζηγιάννη αλλά και ο TUS και άλλοι Τώρα όμως που το ραπ έχει γίνει κερδοφόρα επιχείρηση για όλους, έχει σταματήσει η διαμάχη περί εμπορικού και underground, και υπάρχει η ''κόντρα'' μεταξύ ραπ και τραπ
Προφανώς για να καταλαβαινομαστε αν και λανθασμένα υπάρχει ο όρος τραπερ, δεν έχει να κάνει με το ορχηστρικό ή το 808 ή τις τριπλέτες, καθώς σε αυτά που αναφέρεται περισσότερο που μέσος όρος είναι με χρήση αυτών που είπα πριν.
Τίποτα στο κόσμο δεν θεωρείται τραπ αν και είναι λόγω της θεματικής του και της προσέγγισης του, γιατί για λεφτά μπορεί να μιλάει ο ένας μπορεί και ο άλλος, όμως ο ένας θα σου πει ότι πλέον μπορεί να ζει άνετα, ο άλλος θα σου πει κάνω ταξιδαρες πλέον πάρε μου πίπα κωλοφτωχη μαλακω
kwstassketo – Ηρεμησε αδερφε,ζητα να σου χορηγησουν ζάνι (εκει που σε εχουν) θα σε προστατευσω απ'τον καθε Ζαννή Μιχάλη
akou spore sou milao san atomo me perissoteri empeiria. o monos rapper aftin tin stigmi pou exoun noima ta tragoudia tou einai o r.f aka rapsodos filologos aka ro fi aka aleksandros ptinis, apo tous ladose crew. mhn to ksepoulas akou mono alithini rap kai mhn mplekesai me trap kai ntalaveria giati mporei na se vroune nekro se kana pezodromio apo tsourgies
faoust diladi pisteueis oti opoios vgazei lefta apo to hiphop einai o pio gamatos??an pisteueis kati tetoio krima..ti na sou po...se ligo tha mou peis oti k o eminem pou poulaei einai o pio gamatos mc ston kosmo..HMARTON
!!
χαχαχα καλα επικα ποστ εκεινη την περιοδο!!!!!!!!!!
tonyathens1988 – Δευτέρα, 25 Ιουλ. 2022, 02:42 μη νομίζεις πως και στο old school χιπ χοπ δεν υπήρχαν κόντρες παλιότερα, που η ραπ δεν ήταν τόσο διαδεδομένη στην Ελλάδα και δεν είχε πέραση στην τηλεόραση και στα μαγαζιά, υπήρχε διαμάχη μεταξύ εμπορικού ραπ και underground rap (πχ πολλοί όπως ο Μηδενιστής και ο TUS κράζανε τον NIVO που είχε φτιάξει το Family, ότι έβαζε γκόμενες στα βιντεοκλίπ του και έπαιζε στα κλαμπ, ότι είναι εμπορικός και έχει ξεπουλήσει το χιπ χοπ επειδή θέλει λεφτά ενώ κάποιοι άλλοι είναι underground και δεν το κάνουν για τα λεφτά). Τότε το να βάλεις γκόμενες στο βίντεο κλιπ ή να παίξεις σε κλαμπ, το θεωρούσαν οι ''underground'' ξεπούλημα, καμία σχέση με τώρα που όλο αυτό μοιάζει αυτονότητο. Mετά βέβαια πολλοί από αυτούς που λέγανε ότι είναι underground και δεν κάνουν χιπ χοπ για τα λεφτά όταν μεγάλωσαν ηλικιακά και είδαν ότι έχουν περισσότερες υποχρεώσεις και μπορούν να βγάλουν λεφτά, γιατί και το χιπ χοπ άρχισε να διαδίδεται περισσότερο, άρχισαν και αυτοί τις εμπορικές συνεργασίες με ποπ καλλιτέχνες, με αποτέλεσμα πολλοί από το κοινό τους να τους κατηγορούν ότι ξεπουλήθηκαν και δεν παρέμειναν underground όπως υποστήριζαν ότι ειναι χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Μηδενιστής που μετά έφτιαχνε τραγούδια με DEMY και Χατζηγιάννη αλλά και ο TUS και άλλοι Τώρα όμως που το ραπ έχει γίνει κερδοφόρα επιχείρηση για όλους, έχει σταματήσει η διαμάχη περί εμπορικού και underground, και υπάρχει η ''κόντρα'' μεταξύ ραπ και τραπ
re panivlaka eipes exeis prostasia ton nivo..wraia exw atoma apo to xwrio mou nomo aitwlokarnanias ama ksereis agrinio,messologi,aitoliko kai alles perioxes ekei konta pu einai mpatsoi kai to vrady doulevoun prostasia sthn paraliakh mhn thes na sou pw ama kounhsei thn oura tou o kathe enas pou paizei dj se ola afta ta club ama tha vrethei tsimentwmenos tin alli mera sto skaramaga se kana oikopedo..ainte na pume mu kanate oloi kwlo...kai den kanw to magka den lew oti exw kone tarxidia mu exw den prokeitai atoma pu kserw na tous pw deire afton eite me lefta eite oxi kai na doulepsoun gia kapoion akyro san emena i esena apla sou dinw ena paradeigma na deis ti einai o nivo kai o kathe enas star ths nyxtas mprosta se typous pu den tous kseroume alla kanoun kala thn douleia tous
epishs xezw th gnwmh sou gia to family kai gia oti akous eisai ena skoupidi gia mena kai elpizw avrio na xazeis to aristero sou afti pernwntas apo kokoromaxies katalathos.. viberated hooligans
Να κάνουμε ένα θρεντ καταγραφης ατακες που έχουν παιχτει
Την έχω πχει με... Ναι αλλά δεν είναι πουκάμισας Το άλλο με το ραμση Αυτο με τις οδηγιες πως να βάλεις το χέρι στον πάτο σου Βγάλε με από θρεντ ρε μαν Κ τετοια
Netscape – Δευτέρα, 25 Ιουλ. 2022, 17:14 akou spore sou milao san atomo me perissoteri empeiria. o monos rapper aftin tin stigmi pou exoun noima ta tragoudia tou einai o r.f aka rapsodos filologos aka ro fi aka aleksandros ptinis, apo tous ladose crew. mhn to ksepoulas akou mono alithini rap kai mhn mplekesai me trap kai ntalaveria giati mporei na se vroune nekro se kana pezodromio apo tsourgies
Κοιτα σπορε μπορω να μαθω που μενεις και να στειλω παρεα και να ρθω κι ο ιδιος να σου αστραψω μια δυο. αλλα δε γουσταρω να χυθει αιμα και να μου λενε μαλακιες οι δικοι σου οποτε κανονισε να μου βγαλεις το ανεπ. Δεν ειπα τιποτα κακο για τη μουσικη που ακους συμπαθητικη ειναι αλλα δεν ειναι πολυ ψαγμενη. αν εισαι τοσο ψωναρα που νομιζεις οτι εισαι ψαγμενος που ακους giants τι να πω κι εγω που ξερω και τους Pantera.Οποτε αντε μικρε βγαλε το ανεπ και αντε στη μαμακα σου
tonyathens1988 – Δευτέρα, 25 Ιουλ. 2022, 02:21 ο καθένας έχει δικαίωμα να ακούει ότι θέλει το κακό με την τραπ είναι ότι η θεματική των στίχων της όπως έχει αντιληφθει και εσύ, αφενός δεν είναι σοβαρή (όπλα, γυναίκες, ναρκωτικά, μαφίες, επίδειξη πλουτισμού κλπ) και αφετέρου δεν ανταποκρίνεται στην ελληνική πραγματικότητα μπορεί να μην ευθύνεται η τραπ για την κατάντια της νεολαίας όπως καθ' υπερβολή αναφέρεται σε δημοσιογραφικά πάνελς, ιδίως μετά το ξύλο που έπεσε στα mad vma, αλλά από την άλλη περνάει υποσυνείδητα κάποια λανθασμένα μηνύματα στην ανήλικη νεολαία που δεν έχει την απαραίτητη ωριμότητα και αντίληψη (λόγω ηλικίας) να τα επεξεργαστεί και να τα παίρνει στην πλάκα όπως πολύ σωστά πράττεις εσύ μάλλον γιατί δεν είσαι ανήλικος και έχεις ήδη ένα επίπεδο ωριμότητας
νομίζω αυτό που κάνεις ήδη είναι το σωστό, ακούς τραπ για πλάκα και μόνο για εύθυμες καταστάσεις και ακούς ραπ όταν θέλεις και κάποιο νόημα στον στίχο και όχι απλές ποζεριές
βέβαια και η ραπ δεν καταπιάνεται πάντα με σοβαρές θεματικές (πχ ύμνους για χασίς από ΖΝ που έλεγε κοροϊδευτικά και ο NIVO) αλλά τουλάχιστον δεν έχει αλλοιωμένες φωνές και φλεξάρισμα πλουτισμού
από εκεί και πέρα είναι και ηχητικό το θέμα, αν δηλαδή σου αρέσουνε οι πιο γρήγορες ρίμες χωρίς autotune
πολλοί πιστεύω προτιμούνε ραπ όχι τόσο για ποιότητα ή νόημα στίχου (που όπως είπα δεν υπάρχει παντού) αλλά και για τις καθαρές ρίμες που δεν έχουν αυτό το αργό και αλλοιωμένο στη φωνή
σε κάθε περίπτωση, δεν χρειάζεται να νιώθει κάποιος ενοχή για το τί ακούει και τί όχι,
την ευθύνη την φέρουν οι ''καλλιτέχνες'' που απευθύνονται σε ένα κοινό που κατά μεγάλο κομμάτι είναι ανήλικο ή ενήλικο στα πρώτα χρόνια μετά τα 18 (αρκεί να δει κανεις πόσο ανήλικος κόσμος πάει στα lives των τραπερς), εσύ απλά επιλέγεις και πορεύεσαι στη ζωή όπως κρίνεις
Εγώ τώρα είμαι σε μια φάση που ακούω αρκετά ρικτα Ντάνι Γκαμπινο και τέτοιους, μου αρέσουν αρκετά και τους προτιμώ απ'τους τραπερς. Αλλά γενικά πιστεύω αρκετοί ακούν τραπ που είναι και πάνω από 22-23, μη νομίζεις ότι επειδή κάποιος γίνεται 18 ωριμάζει.
Στα lives των τραπερς παντως η πλειοψηφια ειναι ανηλικοι σίγουρα δεν ωριμάζει κάποιος στα 18 αλλά έχει αρχίσει να αντιλαμβανεται καποια πραγματα περισσοτερο όπως εσύ
Κόπρος – Δευτέρα, 25 Ιουλ. 2022, 06:22 Ξεκινάμε με τα βασικά
1) Με τον όρο Old school rap αναφερόμαστε στην ραπ μουσική που βγήκε στην Αμερική απο τα τέλη της δεκαετίας του 70 μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 80 και όχι στους RNS, τον ΛΕΞ ή στους Βήτα Πεις
2)Η trap δεν είναι ξεχωριστό είδος μουσικής αλλά το rap του Αμερικάνικου νότου της δεκαετίας του 90 και συγκεκριμένα του Memphis. Όπως το G-Funk στην Δύση ή το Boom Bap στην Ανατολή
3)Ο όρος "Τράπερ" παγκοσμίως είναι αδόκιμος. Όπως δεν αποκαλούμε κάποιον "Boom Baper", "G-Funker", "Driller" έτσι δεν αποκαλούμε κάποιον "Τράπερ". Μόνο στην Ελλάδα το χρησιμοποιούμε (λανθασμένα)
4)Οι Three 6 Mafia έκαναν Trap το 1995 οπότε είναι πιο "Old school" (λογικά) απο τα δικά σου ακούσματα
5)Το beat στο "Ξένοι" του 12ου Πίθηκου (υποθέτω οτι για σένα θεωρείται "Old school" κομμάτι) είναι Trap. Απο την άλλη κομμάτια που εσύ θεωρείς Trap όπως για παράδειγμα το Mama, το Caliente, το Wet, το Dominicana Latina δεν είναι Trap αλλά Dancehall/Reggaeton
Απο κει και πέρα ο καθένας ακούει οτι κάθεται καλά στο αυτί του και δεν υπάρχει καλό ή κακό, μιλάμε για μουσική
αυτο το reply ηταν πιο βαρετο και απο το αρχικο post ομως