Σπανιως τα αποτελεσματα ειναι επιθυμητα με ενα D-esser.. Δεν ειμαι σιγουρος αν επεξεργαζεται λογαριθμικα το σημα αλλα περα απο τη διαφορα γραμμικης και λογαριθμικης επεξεργασιας, υπαρχουν ενα σωρο αλλοι πιο σοβαροι λογοι να το αποφυγεις..
1) Η καθε φωνη ειναι διαφορετικη αρα και οι αναγκες καθε φορα, οποτε αν σεβεσαι τον εαυτο σου και τη δουλεια σου μαθαινεις να δουλευεις και τα εργαλεια σου και αποφευγεις τις ετοιμες λυσεις τυπου presets κλπ κλπ.
2) Στη περιπτωση μας λοιπον. Το D-esser ειναι μια ετοιμη λυση, ομως οι ετοιμες λυσεις δε λειτουργουν παντα.. Το D-esser ειναι ενας compressor εστιασμενος στην συχνοτικη περιοχη που υπαρχουν τα συρικτικα συμφωνα, κατα προσεγγιση, λαμβανοντας μεγαλο μερος του υψηλου συχνοτικου περιεχομενου με αποτελεσμα να αλλοιωνεται και η χροια της φωνης σε αυτες τις συχνοτητες οταν κοβεις με D-esser.. (ο αερας στις ψιλες που λενε και οι συνωμοσιολόγοι ηχοληπται).
Επιπλεον, ακριβως επειδη δεν εχεις κανεναν ελεγχο πανω στο d-esser υπαρχουν τα προβληματα του attack-release, οπου αν ο ραπερ που εφτυσε τις ριμες ειχε πολυ δυνατο σιγμα (χαρακτηριστικο στους σκληρους ραπερς) με το που θα κοψεις με το d-esser το σιγμα θα "μασησει" και με βασει τις standard τιμες ratio-threshold μπορεις να κανεις τον ραπερ μας ακομα και ψευδο και να τον γεμισεις ανασφαλειες..
Για να αποφυγουμε λοιπον ολα τα παραπανω περνουμε ενα multiband compressor εστιαζουμε στην προβληματικη περιοχη και ρυθμιζουμε κατα βουληση εφοσον ξερουμε τι θελουμε και τι κανουμε!
http://www.hiphop.gr/forum_topic/740767/1
το soundtrack των μεγαλουπόλεων!
profile
https://soundcloud.com/sonid-beats