Πολύ καλά μικρόφωνα σε σχέση με την τιμή τους: Shure SM7B (Συχνοτική απόκριση: 50Hz-20kHz, Bass roll-off switch, Μid-boost switch, Αντίσταση εξόδου 150 Ω) και Neumann M 149 (Πυκνωτικό μικρόφωνο λάμπας με 11 πολικά διαγράμματα, Απόκριση συχνοτήτων 20Hz – 20KHz, Βάρος 730γρ, Διάμετρος 70 mm, Μήκος 201 mm, Μέγιστη Τάση Εξόδου 18dBu).
Οι φτηνότεροι ανταγωνιστές τους: Audio-Technica σειρά 40 και Rode NT1-A, NT2-A(Μεγάλη κάψα διαμέτρου 1 ίντσας, Τρεις επιλογές πολικών διαγραμμάτων (omni, cardioid, figure 8), Επιλογή H.P.F (flat, 40Hz, 80Hz), Τρεις επιλογές pad (0dB, 5dB, 10dB), Απόκριση συχνοτήτων 20Hz – 20KHz, Αντίσταση εξόδου 200 Ω, Βάρος 860γρ, Μήκος 20,9 εκ., Διάμετρος 5,5εκ.), NT2000, κλπ.
Γενικές πληροφορίες Όταν ηχογραφούμε μια τρομπέτα θέλουμε ένα μικρόφωνο καρδιοειδές μεγάλου διαφράγματος. Όταν όμως θέλουμε να ηχογραφήσουμε ένα κλαρινέτο χρησιμοποιούμε ένα δυναμικό mic μπροστά απ την καμπάνα και ένα πυκνωτικό υπερκαρδιοειδες πάνω απ τα κλειδιά και πάει λέγοντας... Δεδομένου ότι εδώ μέσα το μεγαλύτερο ποσοστό δεν διαθέτει πολλά λεφτά για τέτοια πράγματα, άρα όταν κάποιος θέλει να αγοράσει ένα mic θα πρέπει να ξέρει γιατί το θέλει. Όλα έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους. Αυτό που κάνει να ξεχωρίζει το ένα μικρόφωνο απ το άλλο είναι η ευαισθησία και η απόκριση συχνότητας. Όταν λοιπόν θέλουμε ένα μικρόφωνο γενικού περιεχομενου δηλαδή και για live και για ηχογράφηση στο σπίτι και για ζωντανά όργανα και για φωνές,προτείνουμε πυκνωτικό πουράκι καρδιοειδές, γιατί και κρατάμε την ευαισθησία και την απόκριση συχνότητας και δε μαζεύει άσχετους ηχους απ το πίσω μέρος αλλα ούτε από δεξιά ούτε και από αριστερά και έτσι ακόμα και στο live σε σχέση πάντα με τα ηχεία όταν στραφούν σωστά δεν "μικροφονιζουν". Και το πουράκι φυσικά το προτείνω για live hip hop όπου εκεί δεν έχεις ζωντανούς μουσικούς διότι εάν υπάρχουν ζωντανά όργανα και ακριβώς από πίσω μας έχουμε κάποιον που παίζει πχ βιολί είναι σίγουρο πως θα περάσει μέσα απ το mic μας και αυτό δεν το θέλουμε!!!! Φυσικά εκτος απ τα διάσημα πυκνωτικά και δυναμικά μικρόφωνα υπάρχουν και: τα μικρόφωνα ribbon τα μικρόφωνα άνθρακα και τα pzm που χρησιμοποιούνται ανάλογα με την κάθε περίσταση και φυσικά σπανιότερα απ τα πυκνωτικά και τα δυναμικά.
Τα μικρόφωνα κατατάσσονται σύνφωνα με το πολικό τους διάγραμμα και είναι τα εξής: Cardioid Supercardioid Hypercardioid Bidirectional Omnidirectional Shotgun. Τα 3 πρώτα χρησιμοποιούνται όπου απαιτείται κατευθυντικότητα και "απόρριψη" του φόντου, Τα "δικατευθυντικα" στο ραδιόφωνο μεταξύ 2 συνομιλητών ή και σε ηχογράφηση 2 τραγουδιστών κλπ. Τα "παντοκατεφθιντικα" σε περιπτώσεις ηχοληψίας σε studio όπου θέλουμε να ηχογραφήσουμε και το χόρο και τέλος, τα shotgun τα χρησιμοποιούμε στην tv και στο cinema
Συγκεκριμένα
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ
Το δυναμικο μικροφωνο η moving coil ενεργοποιειται με την ακουστικη πιεση. Αποτελειται απο ενα πηνιο υψωμενο σε μια πολυ λεπτη μεμβρανη-διαφραγμα,το συνολο αναρτημενο γυρο απο ενα μαγνητη. Το σταθερο μαγνητικο πεδιο βγαινει απο την αδρανεια και επαγεται στο πηνιο(ρευμα) αναλογα με την κινηση του πηνιου,οπου η συχνοτητα του σηματος επισης αναλογη με ποσες φορες ανα δευτερολεπτο το πηνιο αλλαζει κατευθυνση γυρω απο την θεση ισορροπιας. Τετοια μικροφωνα ειναι omni-directional που πρεπει να εχουν ιδια ευαισθησια σια ηχητικα κυματα που προερχονται απο οποιδηποτε κατευθυνση οπως περιπου σαν μια σφαιρα. Τα δυναμικα μικροφωνα μπορουν να κατασκευαστουν και να δειχνουν προς μια διευθυνση και τοτε ονομαζονται cardioid η hypercardioid. Οπως μια καρδια δηλαδη σε μια τρισδιαστατη μορφη με πολικο διαγραμμα σαν μηλο.
ΠΥΚΝΩΤΙΚΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ
Το πυκνωτικο μικροφωνο ξεφευγει απο την ηλεκτρομαγνητικη αρχη των δυναμικων μικροφωνων. Η καψα η η κεφαλη αποτελειται απο δυο λεπτες πλακες που σχηματιζουν τους πολους ενος πυκνωτη που εχει την ικανοτητα να συσσωρευει ηλεκτρικα φορτια. Οι πλακες ειναι συνδεδεμενες σε συνεχες ρευμα που παρεχει μια ταση πολωσης, οταν τα ηλεκτρονια ελκονται απο την πλακα συνδεδεμενη απ' το θετικο. Εαν η ηχιτικη πιεση πιεζει την μεμβρανη προς τα μεσα,η θεση ισορροπιας του πυκνωτη και το μικρο ρευμα προς την αντιθετη σειρα με το ηλεκτροδιο,αλλαζουν ξαφνικα αναλογα με το ηχητικο κυμα. Στην μεγιστη καμψη της μεμβρανης η χωρητικοτητα μικραινει και οταν η μεμβρανη γυριζει προς την θεση ισορροπιας προς την αλλη κατευθυνση, η χωρητικοτητα μεγαλωνει. Στις συνθηκες εχοντας σταθερο μονο το ηλεκτρικο φορτιο,μονο η ταση που αποτελει το σημα,αλλαζει συνεχως. Με την πολωση τον δυο μεμβρανων με διαφορετικοι δυαδικοτητα σε σχεση με την σταθερη πλακα πετυχαινουμε ενα omnidirectional διαγραμμα. Εαν αλλαξουμε την ταση πολωσης μιας μεμβρανης και η αλλη μεινει σταθερη,σχηματιζεται ενα cardioid με της δυο μεμβρανες με διαφορετικες πολωσεις και η σταθερη πλακα στη γειωση,αποκτουμε ενα figure-of-eight πολικο διαγραμμα.
ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ RIBBON/ΤΑΙΝΙΑΣ H PRESSURE GRADIENT H VELOCITY
Τα μικροφωνα ribbon χρησιμοποιουν μια λεπτη μεταλλικη ταινια μονταρισμενη μεταξυ δυο πολων ενος μαγνητη. η διαφορα της πιεσης μπροστα και πισω απο την μεμβρανη αναλογη με την ταχυτητα των μοριων του αερα και παλι επαγει ενα ρευμα στο πηνιο. Επειδη η ταινια βρισκεται στο ηχητικο πεδιο με της δυο πλευρες,ο ηχος προς την πισω πλευρα ειναι με 180 μοιρες εκτος φασης με το μπροστινο. Ηχους αξονικους προς την ταινια παραγουν ισης πιεσης και αντιστροφα σηματα σε καθε πλευρα που αλληλοακυρωνονται. Ως αποτελεσμα χωρις επεμβαση το ribbon μικροφωνο εχει μια figure-of-eight pattern (of left). Εαν το πισω μερος της ταινιας,που δεχεται την προς πισω μερος ηχητικης ενεργειας,καλυπτεται και κατασκευαζονται (οπως το δυναμικο μικροφωνο) λαβυρινθος. Ως πολλαπλες ακουστικες αντιστασεις για να μεταβαλλεται η φαση,τοτε μπορουμε να εχουμε περα απο figure-of-eight και omnidirectional η cardioid πολικα διαγραμματα.
Αν θέλετε προσθέστε πληροφοριες ή άλλα καλα μικρόφωνα κυρίως για ηχογράφηση φωνητικών
εκει εκμεταλευεσαι 100% τα πλεονεκτήματα του πυκνωτικού.
αν ηχογραφεις, ειδικά rap, σε ενα προχειρο χωρο ειτε το δυναμικο εχει ευαισθησια 52 MV / PA ειτε το πυκνωτικο 19-20, η διαφορά θα ναι πολύ μικρη....
ετσι νομιζω.
αν κανω λάθος ας με διωρθωσει καποιος. μιας και τωρα βρισκομαι σε φάση που ψάχνω το καταλληλο μικροφωνο και ειμαι αναμεσα σε πυκνωτικο (low budget σχετικά) κανα Perception 120 ή καποιο δυναμικό αλλα δεν ξερω...καποιος τα φωτα του..?
εκει εκμεταλευεσαι 100% τα πλεονεκτήματα του πυκνωτικού.
αν ηχογραφεις, ειδικά rap, σε ενα προχειρο χωρο ειτε το δυναμικο εχει ευαισθησια 52 MV / PA ειτε το πυκνωτικο 19-20, η διαφορά θα ναι πολύ μικρη....
ετσι νομιζω.
αν κανω λάθος ας με διωρθωσει καποιος. μιας και τωρα βρισκομαι σε φάση που ψάχνω το καταλληλο μικροφωνο και ειμαι αναμεσα σε πυκνωτικο (low budget σχετικά) κανα Perception 120 ή καποιο δυναμικό αλλα δεν ξερω...καποιος τα φωτα του..?
κάνεις μεγάλο λάθος όντως το πυκνωτικό λαμβάνει ανεπιθύμητους ήχους σε κακα ηχομονωμένο χώρο αλλά όσο για το κρυστάλινο ήχο που βγάζει δε μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς η διαφόρα όπως και να χει είναι εμφανέστατη μεταξύ δυναμικού και πυκνωτικού δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης
κι εγω ειμαι αναμεσα σε ενα πυκνωτικο (akg perception 120) και σε ενα δυναμικο (Shure SM58).. Ειναι του ιδιου budget.. ο χωρος που ηχογραφω δεν μπορω να πω οτι ειναι χαλια ηχομονωμενος καθως ηχογραφω σε σημειο περιτριγυρισμενο απο ξυλο, εχω pop filter και γενικα επιλεγω ωρες που το σπιτι ειναι αδειο... τι προτεινετε; το δυναμικο ή το πυκνωτικο;
εκει εκμεταλευεσαι 100% τα πλεονεκτήματα του πυκνωτικού.
αν ηχογραφεις, ειδικά rap, σε ενα προχειρο χωρο ειτε το δυναμικο εχει ευαισθησια 52 MV / PA ειτε το πυκνωτικο 19-20, η διαφορά θα ναι πολύ μικρη....
ετσι νομιζω.
αν κανω λάθος ας με διωρθωσει καποιος. μιας και τωρα βρισκομαι σε φάση που ψάχνω το καταλληλο μικροφωνο και ειμαι αναμεσα σε πυκνωτικο (low budget σχετικά) κανα Perception 120 ή καποιο δυναμικό αλλα δεν ξερω...καποιος τα φωτα του..?
κάνεις μεγάλο λάθος όντως το πυκνωτικό λαμβάνει ανεπιθύμητους ήχους σε κακα ηχομονωμένο χώρο αλλά όσο για το κρυστάλινο ήχο που βγάζει δε μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς η διαφόρα όπως και να χει είναι εμφανέστατη μεταξύ δυναμικού και πυκνωτικού δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης :lol:
η ερώτηση μου ηταν η εξης, δυναμικό ή πυκνωτικο για ηχογραφηση rap?
εκει εκμεταλευεσαι 100% τα πλεονεκτήματα του πυκνωτικού.
αν ηχογραφεις, ειδικά rap, σε ενα προχειρο χωρο ειτε το δυναμικο εχει ευαισθησια 52 MV / PA ειτε το πυκνωτικο 19-20, η διαφορά θα ναι πολύ μικρη....
ετσι νομιζω.
αν κανω λάθος ας με διωρθωσει καποιος. μιας και τωρα βρισκομαι σε φάση που ψάχνω το καταλληλο μικροφωνο και ειμαι αναμεσα σε πυκνωτικο (low budget σχετικά) κανα Perception 120 ή καποιο δυναμικό αλλα δεν ξερω...καποιος τα φωτα του..?
κάνεις μεγάλο λάθος όντως το πυκνωτικό λαμβάνει ανεπιθύμητους ήχους σε κακα ηχομονωμένο χώρο αλλά όσο για το κρυστάλινο ήχο που βγάζει δε μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς η διαφόρα όπως και να χει είναι εμφανέστατη μεταξύ δυναμικού και πυκνωτικού δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης :lol:
η ερώτηση μου ηταν η εξης, δυναμικό ή πυκνωτικο για ηχογραφηση rap?
εκει εκμεταλευεσαι 100% τα πλεονεκτήματα του πυκνωτικού.
αν ηχογραφεις, ειδικά rap, σε ενα προχειρο χωρο ειτε το δυναμικο εχει ευαισθησια 52 MV / PA ειτε το πυκνωτικο 19-20, η διαφορά θα ναι πολύ μικρη....
ετσι νομιζω.
αν κανω λάθος ας με διωρθωσει καποιος. μιας και τωρα βρισκομαι σε φάση που ψάχνω το καταλληλο μικροφωνο και ειμαι αναμεσα σε πυκνωτικο (low budget σχετικά) κανα Perception 120 ή καποιο δυναμικό αλλα δεν ξερω...καποιος τα φωτα του..?
κάνεις μεγάλο λάθος όντως το πυκνωτικό λαμβάνει ανεπιθύμητους ήχους σε κακα ηχομονωμένο χώρο αλλά όσο για το κρυστάλινο ήχο που βγάζει δε μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς η διαφόρα όπως και να χει είναι εμφανέστατη μεταξύ δυναμικού και πυκνωτικού δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης :lol:
η ερώτηση μου ηταν η εξης, δυναμικό ή πυκνωτικο για ηχογραφηση rap?
πυκνωτικό ΧΔΣ(χωρίς δευτερη σκέψη )... αλλά δε βλέπω οι γνώστες να μαζεύονται να λένε κάποια εκ των πραγμάτων πρόταση Αόρατε και άλλοι μαζευτείτε κ δώστε λίγο τα φώτα σας για μικρόφωνα
kapote otan eimouna se ena studio to opio kai itan epaggelmatiko logo tou xamilou mpatzet pou eixe ola sxedon ta organa grafontousan me ena piknotiko mic. pantokatefthintiko!(milao gia pnefsta,engxorda nikta k.l.p.) an kapoios analisi kapoia pragmata tha dei pos kanonika kathe organo thelei kai to mikrofono tou!! p.x otaqn ixografoume mia trompeta theloume ena mikrofono kardioides megalou diafragmatos otan omos theloume na ixografisoume ena klarineto xrisimopoioume ena dunamiko mic mprosta ap tin kampana kai ena puknotiko uperkardioides pano ap ta kleidia kai paei legontas........
ksero pos kanenas edo mesa i toulaxiston to megalutero pososto den diatheti polla lefta gia tetoia pragmata, ara otan kapoios thelei na agorasei ena mic tha prepei na kserei gt to thelei. ola exoun ta thetika k ta arnitika tous. edo tha prepei na po pos ap osa gnoreizo den uparxoun eidika mikrofona gia hip hop,me afti tin logiki tha eprepe na uparxoun eidika gia to laiko, to rock.to pop k.l.p. afto pou kanei na ksexorizei to ena mikrofono ap to allo einai i evesthisia kai i apokrisi sixnotitas. otan loipon theloume ena mikrofono genikou periexomenou dld kai gia live kai gia ixografisi sto spiti kai gia zontana organa kai gia fones,proteino puknotiko pouraki kardioides. giati kai kratame tin evsthisia kai tin apokrisi sixnotitas kai den mazevei asxetous ixous ap to piso meros alla oute deksi oute kai apo aristera kai etsi akoma kai sto live se sxesi panta me ta ixeia otan strafoun sosta den mikrofonizoun. kai to pouraki fusika to proteino gia live hip hop opou ekei den exeis zontanous mousikous dioti ean yparxoun zontana organa kai akrivos apo piso mas exoume kapoion pou pezei p.x violi einai sigouro pos tha perasei mesa ap to mic mas kai afto den to theloume!!!! fusika ektos ap ta diasima puknotika kai dunamika mikrofona uparxoun kai ta mikrofona ribbon,ta mikrofona anthraka kai ta pzm pou xrisimopoiountai analoga me tin kathe peristasi kai fusika spaniotera ap ta puknotika kai ta dunamika.
ta mikrofona katatasontai sinfona me to poliko tous diagramma kai einai ta eksis........
ta 3 prota xrisimopoiountai opou apaiteite katefthintikotita kai aporispi tou fontou,ta dikatefthintika sto radiofono metaaksi 2 sinomiliton i kai se ixografisi 2 tragoudiston k.l.p. ta pantokatefthintika se periptoseis ixolipsias se studio opou theloume na ixografisoume kai to xoro kai telos ta shotgun ta xrisimopoioume stin tv kai sto cinema!!!!!!!!
bebaia kathe fora pou diabazo auta ta themata mperdeuomai perisotero!
Eixa pei na paro to NT1 rode kai na min ksanakoitakso paromoio thema giati me pianoun amfibolies kurios logo anuparktis ixomonosis..exei isixia sto spiti mou , pio poli fobamai to PC gia eksoterikous ixous...
kapote otan eimouna se ena studio to opio kai itan epaggelmatiko logo tou xamilou mpatzet pou eixe ola sxedon ta organa grafontousan me ena piknotiko mic. pantokatefthintiko!(milao gia pnefsta,engxorda nikta k.l.p.) an kapoios analisi kapoia pragmata tha dei pos kanonika kathe organo thelei kai to mikrofono tou!! p.x otaqn ixografoume mia trompeta theloume ena mikrofono kardioides megalou diafragmatos otan omos theloume na ixografisoume ena klarineto xrisimopoioume ena dunamiko mic mprosta ap tin kampana kai ena puknotiko uperkardioides pano ap ta kleidia kai paei legontas........
ksero pos kanenas edo mesa i toulaxiston to megalutero pososto den diatheti polla lefta gia tetoia pragmata, ara otan kapoios thelei na agorasei ena mic tha prepei na kserei gt to thelei. ola exoun ta thetika k ta arnitika tous. edo tha prepei na po pos ap osa gnoreizo den uparxoun eidika mikrofona gia hip hop,me afti tin logiki tha eprepe na uparxoun eidika gia to laiko, to rock.to pop k.l.p. afto pou kanei na ksexorizei to ena mikrofono ap to allo einai i evesthisia kai i apokrisi sixnotitas. otan loipon theloume ena mikrofono genikou periexomenou dld kai gia live kai gia ixografisi sto spiti kai gia zontana organa kai gia fones,proteino puknotiko pouraki kardioides. giati kai kratame tin evsthisia kai tin apokrisi sixnotitas kai den mazevei asxetous ixous ap to piso meros alla oute deksi oute kai apo aristera kai etsi akoma kai sto live se sxesi panta me ta ixeia otan strafoun sosta den mikrofonizoun. kai to pouraki fusika to proteino gia live hip hop opou ekei den exeis zontanous mousikous dioti ean yparxoun zontana organa kai akrivos apo piso mas exoume kapoion pou pezei p.x violi einai sigouro pos tha perasei mesa ap to mic mas kai afto den to theloume!!!! fusika ektos ap ta diasima puknotika kai dunamika mikrofona uparxoun kai ta mikrofona ribbon,ta mikrofona anthraka kai ta pzm pou xrisimopoiountai analoga me tin kathe peristasi kai fusika spaniotera ap ta puknotika kai ta dunamika.
ta mikrofona katatasontai sinfona me to poliko tous diagramma kai einai ta eksis........
ta 3 prota xrisimopoiountai opou apaiteite katefthintikotita kai aporispi tou fontou,ta dikatefthintika sto radiofono metaaksi 2 sinomiliton i kai se ixografisi 2 tragoudiston k.l.p. ta pantokatefthintika se periptoseis ixolipsias se studio opou theloume na ixografisoume kai to xoro kai telos ta shotgun ta xrisimopoioume stin tv kai sto cinema!!!!!!!!
elpizo na voithisa!!!!!!!!! :thumbup:
Tα εκανα αυτά στην τεχνολογια επικοινωνιων
εσυ βεβαια το πηγες το θεμα αλλου ,δεν χρειαζεται να γινει λογος για μικροφωνα που δεν ειναι καρδιοειδές ουτε για ribbon ή ανθρακα.
αλλα οκει γενικές γνώσεις.
ειναι σαφες πλέον μετα απο μερες που ψαχνω, οτι ενα πυκνωτικό με καταλληλη ηχομωνωση ειναι το καλυτερο δυνατο συνολο που μπορουμε να εχουμε..
αόρατε με γ@μησες με τα greeklish αλλά τα κατάφερα γενικές γνώσεις αλλά και πάλι χρειάζονται,τις έκανα εντιτ αυτό που είπες ότι δεν υπάρχουν ειδικά μικρόφωνα για χιπ χοπ, ισχύει αλλά η επόμενη σου πρόταση έρχεται στα λεγόμενα μου δε γίνεται να έχουμε το ίδιο μικρόφωνο σε μια υψίφωνο με χιπ χοπ φωνητικά κάθε μικρόφωνο έχει ιδιαιτερότητες και πρέπει να το προσέξουμε,δε γίνεται να πάρουμε ενα μic επειδή απλά είναι ακριβό εξαρτιούνται όλα από την απόκριση συχνοτήτων και ποιές συχνότητες ακούγονται καλύτερα στο καθε ενα
θέλω να μου προτείνετε συγκεκριμένα μικρόφωνα, πυκωτικά κυρίως, για όλα τα budget
bebaia kathe fora pou diabazo auta ta themata mperdeuomai perisotero!
Eixa pei na paro to NT1 rode kai na min ksanakoitakso paromoio thema giati me pianoun amfibolies kurios logo anuparktis ixomonosis..exei isixia sto spiti mou , pio poli fobamai to PC gia eksoterikous ixous...
kapote otan eimouna se ena studio to opio kai itan epaggelmatiko logo tou xamilou mpatzet pou eixe ola sxedon ta organa grafontousan me ena piknotiko mic. pantokatefthintiko!(milao gia pnefsta,engxorda nikta k.l.p.) an kapoios analisi kapoia pragmata tha dei pos kanonika kathe organo thelei kai to mikrofono tou!! p.x otaqn ixografoume mia trompeta theloume ena mikrofono kardioides megalou diafragmatos otan omos theloume na ixografisoume ena klarineto xrisimopoioume ena dunamiko mic mprosta ap tin kampana kai ena puknotiko uperkardioides pano ap ta kleidia kai paei legontas........
ksero pos kanenas edo mesa i toulaxiston to megalutero pososto den diatheti polla lefta gia tetoia pragmata, ara otan kapoios thelei na agorasei ena mic tha prepei na kserei gt to thelei. ola exoun ta thetika k ta arnitika tous. edo tha prepei na po pos ap osa gnoreizo den uparxoun eidika mikrofona gia hip hop,me afti tin logiki tha eprepe na uparxoun eidika gia to laiko, to rock.to pop k.l.p. afto pou kanei na ksexorizei to ena mikrofono ap to allo einai i evesthisia kai i apokrisi sixnotitas. otan loipon theloume ena mikrofono genikou periexomenou dld kai gia live kai gia ixografisi sto spiti kai gia zontana organa kai gia fones,proteino puknotiko pouraki kardioides. giati kai kratame tin evsthisia kai tin apokrisi sixnotitas kai den mazevei asxetous ixous ap to piso meros alla oute deksi oute kai apo aristera kai etsi akoma kai sto live se sxesi panta me ta ixeia otan strafoun sosta den mikrofonizoun. kai to pouraki fusika to proteino gia live hip hop opou ekei den exeis zontanous mousikous dioti ean yparxoun zontana organa kai akrivos apo piso mas exoume kapoion pou pezei p.x violi einai sigouro pos tha perasei mesa ap to mic mas kai afto den to theloume!!!! fusika ektos ap ta diasima puknotika kai dunamika mikrofona uparxoun kai ta mikrofona ribbon,ta mikrofona anthraka kai ta pzm pou xrisimopoiountai analoga me tin kathe peristasi kai fusika spaniotera ap ta puknotika kai ta dunamika.
ta mikrofona katatasontai sinfona me to poliko tous diagramma kai einai ta eksis........
ta 3 prota xrisimopoiountai opou apaiteite katefthintikotita kai aporispi tou fontou,ta dikatefthintika sto radiofono metaaksi 2 sinomiliton i kai se ixografisi 2 tragoudiston k.l.p. ta pantokatefthintika se periptoseis ixolipsias se studio opou theloume na ixografisoume kai to xoro kai telos ta shotgun ta xrisimopoioume stin tv kai sto cinema!!!!!!!!
elpizo na voithisa!!!!!!!!! :thumbup:
Tα εκανα αυτά στην τεχνολογια επικοινωνιων :D :D :D εσυ βεβαια το πηγες το θεμα αλλου ,δεν χρειαζεται να γινει λογος για μικροφωνα που δεν ειναι καρδιοειδές ουτε για ribbon ή ανθρακα.
αλλα οκει γενικές γνώσεις.
ειναι σαφες πλέον μετα απο μερες που ψαχνω, οτι ενα πυκνωτικό με καταλληλη ηχομωνωση ειναι το καλυτερο δυνατο συνολο που μπορουμε να εχουμε..
ma oi genikes gnoseis kanoun tin diafora!!!!!
www.aoratos.org
Αορατος – Πεμ, 3 Μαρ 11, 15:48 – Τελευταία αλλαγή: Πεμ, 3 Μαρ 11, 15:49 by Αορατος, έχει αλλάξει 2 φορές.
Sikspek – Πέμπτη, 03 Μαρ. 2011, 13:25 αόρατε με γ@μησες με τα greeklish αλλά τα κατάφερα :D γενικές γνώσεις αλλά και πάλι χρειάζονται,τις έκανα εντιτ αυτό που είπες ότι δεν υπάρχουν ειδικά μικρόφωνα για χιπ χοπ, ισχύει αλλά η επόμενη σου πρόταση έρχεται στα λεγόμενα μου δε γίνεται να έχουμε το ίδιο μικρόφωνο σε μια υψίφωνο με χιπ χοπ φωνητικά κάθε μικρόφωνο έχει ιδιαιτερότητες και πρέπει να το προσέξουμε,δε γίνεται να πάρουμε ενα μic επειδή απλά είναι ακριβό εξαρτιούνται όλα από την απόκριση συχνοτήτων και ποιές συχνότητες ακούγονται καλύτερα στο καθε ενα
θέλω να μου προτείνετε συγκεκριμένα μικρόφωνα, πυκωτικά κυρίως, για όλα τα budget
e esy me fonakses
pantos stin arxi den katalava kai nomiza pos eftiakses to thema gia na peis esy kapoia pragmata kai gi auto den eipa tipota!!!!!!!!
Sikspek – Πέμπτη, 03 Μαρ. 2011, 13:25 αόρατε με γ@μησες με τα greeklish αλλά τα κατάφερα :D γενικές γνώσεις αλλά και πάλι χρειάζονται,τις έκανα εντιτ αυτό που είπες ότι δεν υπάρχουν ειδικά μικρόφωνα για χιπ χοπ, ισχύει αλλά η επόμενη σου πρόταση έρχεται στα λεγόμενα μου δε γίνεται να έχουμε το ίδιο μικρόφωνο σε μια υψίφωνο με χιπ χοπ φωνητικά κάθε μικρόφωνο έχει ιδιαιτερότητες και πρέπει να το προσέξουμε,δε γίνεται να πάρουμε ενα μic επειδή απλά είναι ακριβό εξαρτιούνται όλα από την απόκριση συχνοτήτων και ποιές συχνότητες ακούγονται καλύτερα στο καθε ενα
θέλω να μου προτείνετε συγκεκριμένα μικρόφωνα, πυκωτικά κυρίως, για όλα τα budget
e esy me fonakses :D :D :D :D :D :D :D :D
pantos stin arxi den katalava kai nomiza pos eftiakses to thema gia na peis esy kapoia pragmata kai gi auto den eipa tipota!!!!!!!!
thanks gia to edit
θα πω κι εγώ κάτι ψιλά(αν και με το megapost σου με κάλυψες) αλλά θέλω να μπουν στο τραπέζι κάποιες προτάσεις πρώτα για καλα μικρόφωνα
Αορατος – Πεμ, 3 Μαρ 11, 16:19 – Τελευταία αλλαγή: Πεμ, 3 Μαρ 11, 16:19 by Αορατος
Sikspek – Πέμπτη, 03 Μαρ. 2011, 13:25 αόρατε με γ@μησες με τα greeklish αλλά τα κατάφερα :D γενικές γνώσεις αλλά και πάλι χρειάζονται,τις έκανα εντιτ αυτό που είπες ότι δεν υπάρχουν ειδικά μικρόφωνα για χιπ χοπ, ισχύει αλλά η επόμενη σου πρόταση έρχεται στα λεγόμενα μου δε γίνεται να έχουμε το ίδιο μικρόφωνο σε μια υψίφωνο με χιπ χοπ φωνητικά κάθε μικρόφωνο έχει ιδιαιτερότητες και πρέπει να το προσέξουμε,δε γίνεται να πάρουμε ενα μic επειδή απλά είναι ακριβό εξαρτιούνται όλα από την απόκριση συχνοτήτων και ποιές συχνότητες ακούγονται καλύτερα στο καθε ενα
θέλω να μου προτείνετε συγκεκριμένα μικρόφωνα, πυκωτικά κυρίως, για όλα τα budget
e esy me fonakses :D :D :D :D :D :D :D :D
pantos stin arxi den katalava kai nomiza pos eftiakses to thema gia na peis esy kapoia pragmata kai gi auto den eipa tipota!!!!!!!!
thanks gia to edit
θα πω κι εγώ κάτι ψιλά(αν και με το megapost σου με κάλυψες) αλλά θέλω να μπουν στο τραπέζι κάποιες προτάσεις πρώτα για καλα μικρόφωνα
tora se epiasa thes na kaneis entyposiako finale
:thumbup:
Το δυναμικο μικροφωνο η moving coil ενεργοποιειται με την ακουστικη πιεση. Αποτελειται απο ενα πηνιο υψωμενο σε μια πολυ λεπτη μεμβρανη-διαφραγμα,το συνολο αναρτημενο γυρο απο ενα μαγνητη. Το σταθερο μαγνητικο πεδιο βγαινει απο την αδρανεια και επαγεται στο πηνιο(ρευμα) αναλογα με την κινηση του πηνιου,οπου η συχνοτητα του σηματος επισης αναλογη με ποσες φορες ανα δευτερολεπτο το πηνιο αλλαζει κατευθυνση γυρω απο την θεση ισορροπιας. Τετοια μικροφωνα ειναι omni-directional που πρεπει να εχουν ιδια ευαισθησια σια ηχητικα κυματα που προερχονται απο οποιδηποτε κατευθυνση οπως περιπου σαν μια σφαιρα. Τα δυναμικα μικροφωνα μπορουν να κατασκευαστουν και να δειχνουν προς μια διευθυνση και τοτε ονομαζονται cardioid η hypercardioid. Οπως μια καρδια δηλαδη σε μια τρισδιαστατη μορφη με πολικο διαγραμμα σαν μηλο.
Το πυκνωτικο μικροφωνο ξεφευγει απο την ηλεκτρομαγνητικη αρχη των δυναμικων μικροφωνων. Η καψα η η κεφαλη αποτελειται απο δυο λεπτες πλακες που σχηματιζουν τους πολους ενος πυκνωτη που εχει την ικανοτητα να συσσωρευει ηλεκτρικα φορτια. Οι πλακες ειναι συνδεδεμενες σε συνεχες ρευμα που παρεχει μια ταση πολωσης, οταν τα ηλεκτρονια ελκονται απο την πλακα συνδεδεμενη απ' το θετικο. Εαν η ηχιτικη πιεση πιεζει την μεμβρανη προς τα μεσα,η θεση ισορροπιας του πυκνωτη και το μικρο ρευμα προς την αντιθετη σειρα με το ηλεκτροδιο,αλλαζουν ξαφνικα αναλογα με το ηχητικο κυμα. Στην μεγιστη καμψη της μεμβρανης η χωρητικοτητα μικραινει και οταν η μεμβρανη γυριζει προς την θεση ισορροπιας προς την αλλη κατευθυνση, η χωρητικοτητα μεγαλωνει. Στις συνθηκες εχοντας σταθερο μονο το ηλεκτρικο φορτιο,μονο η ταση που αποτελει το σημα,αλλαζει συνεχως. Με την πολωση τον δυο μεμβρανων με διαφορετικοι δυαδικοτητα σε σχεση με την σταθερη πλακα πετυχαινουμε ενα omnidirectional διαγραμμα. Εαν αλλαξουμε την ταση πολωσης μιας μεμβρανης και η αλλη μεινει σταθερη,σχηματιζεται ενα cardioid με της δυο μεμβρανες με διαφορετικες πολωσεις και η σταθερη πλακα στη γειωση,αποκτουμε ενα figure-of-eight πολικο διαγραμμα.
και επειδη στης 2 αρχες λειτουργειας αλλη μια ειναι δωρο θα πω και για τα ribbon
ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ rIBBON/ΤΑΙΝΙΑΣ H PRESSURE GRADIENT H VELOCITY
Τα μικροφωνα ribbon χρησιμοποιουν μια λεπτη μεταλλικη ταινια μονταρισμενη μεταξυ δυο πολων ενος μαγνητη. η διαφορα της πιεσης μπροστα και πισω απο την μεμβρανη αναλογη με την ταχυτητα των μοριων του αερα και παλι επαγει ενα ρευμα στο πηνιο. Επειδη η ταινια βρισκεται στο ηχητικο πεδιο με της δυο πλευρες,ο ηχος προς την πισω πλευρα ειναι με 180 μοιρες εκτος φασης με το μπροστινο. Ηχους αξονικους προς την ταινια παραγουν ισης πιεσης και αντιστροφα σηματα σε καθε πλευρα που αλληλοακυρωνονται. Ως αποτελεσμα χωρις επεμβαση το ribbon μικροφωνο εχει μια figure-of-eight pattern (of left). Εαν το πισω μερος της ταινιας,που δεχεται την προς πισω μερος ηχητικης ενεργειας,καλυπτεται και κατασκευαζονται (οπως το δυναμικο μικροφωνο) λαβυρινθος. Ως πολλαπλες ακουστικες αντιστασεις για να μεταβαλλεται η φαση,τοτε μπορουμε να εχουμε περα απο figure-of-eight και omnidirectional η cardioid πολικα διαγραμματα.