hiphop.gr
 

+++Official topic FF.C.+++

ta 4stoixeia – Πεμ, 26 Αυγ 10, 19:49, 18210 αναγνώσεις – Τελευταία αλλαγή: Τρι, 10 Μαϊ 11, 23:20 by ta 4stoixeia, έχει αλλάξει 23 φορές

ARXIKO TOPIC

Καταγωγή Βύρωνας,Καισαριανή Αθήνα
Είδος μουσικής hip-hop
Δισκογραφική Polygram
Universal
Ήχοτρον
Χρόνια εν ενεργεία 1987-2005
Μέλη
Δημήτρης Πετσούκης
Θωμάς Πυτικάκης
Κώστας Κουρμένταλας
Θοδωρής Σαρτζετάκης (1996-1998)
dj alx gia thn photo apo katw!!!!:
http://photos-f.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v348/42/93/665902607/n665902607_916961_8039.jpg
είναι πρίν γνωρίσω τον Αρτέμη. Ο Αρτέμης είναι ο πρώτος από τα αριστερά στην φωτογραφία με την custom μπλούζα HiJack και το παιδί που βρίσκεται δεξιά από τον Σκηνοθέτη είναι ο Νίκος Ρασιδάκης που έχω πολλά χρόνια να δώ... Πίσω είναι ο Βαγγέλης από Soul Bro. Δεξιά από τον Ρασιδάκη είναι ο Ντίνος DJ Cut Professor που μου είχε δώσει τους πρώτους μου δίσκους για σκράτς τότε το 92...
http://photos-f.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v348/42/93/665902607/n665902607_916961_8039.jpg
ΑΠΟ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΡΙΝΟΝΤΑΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΟΥΡΜΕΝΤΑΛΑΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΗIP-HOP ΑΠ'ΤΟ 1983 ....ΕΝΩ ΑΡΧΙΚΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ BREAKDANCE!!!!
Κωστής Κουρμένταλας (FF.C.) «... ξεκίνησα μέσα από το breakdance. Από τις γειτονιές, όταν αυτό σήμαινε αποκλειστικά διασκέδαση. Κάποια στιγμή, γύρω στο ’85 – ’86, είδα μια ταινία, το Hip – Hop history, που και αυτή έπαιξε μεγάλο ρόλο, και μετά είδα το Beat Street, ιστορική ταινία, που έβαλε τα πράγματα στη θέση τους και όρισε τα ωμά δεδομένα».
Tο 1986 ο Δημήτρης Πετσούκης(Σκηνοθέτης),που ήδη ασχολιόταν με το είδος γράφοντας μουσική στο synthesizer συνάντησε τον Κώστα Κουρμένταλα(Ρυθμοδαμαστή) σε ένα breakdance event.Η κοινή αγάπη τους για το χιπ χοπ τους οδήγησε στην ίδρυση του συγκροτήματος-σταθμό για το ελληνικό χιπ χοπ,του συγκροτήματος θρύλο,τους FF.C σε συνεργασία με τον Θωμά Πυτικάκη(dj everlast)

Τα μέλη συνάντισαν ο ένας τον άλλον σε μία καφετέρια για
πατινάζ στην Αθήνα και συγκεκριμένα στην περιοχή του Βύρωνα που λεγόταν Roxy. Το
Roxy σύντομα έγινε το στέκι για τους ανθρώπους που ασχολούνταν με το Breaking,το
Rapping, το Graffiti τη συγκεκριμένη περίοδο στην Αθήνα.
Για 6 χρόνια το
συγκρότημα νοίκιαζε studio (Horizon) και ηχογραφούσε υλικό σε Αγγλικό και
Ελληνικό στίχο. Το 1992 κυκλοφόρισε την πρώτη του δισκογραφική δουλειά με δικά
του έξοδα και σε ανεξάρτητη εταιρεία διανομής μιάς και η εταιρείες εκείνη την
χρονική περίοδο δεν ενδιαφέρονταν να κυκλοφορήσουν κάτι τέτοιο. Το l.p
ονομαζόταν Σκληροί Καιροί και κυκλοφόησαν μόνο 500 αντίτυπα σε βινίλιο.



Αρχικά σήμαινε Funky Fresh Concept κ έγραφαν σε αγγλικό στίχο επηρεασμένοι από το ξένο ραπ.Αργότερα τα αρχικά σήμαιναν Fight Fashion Captivity,δηλ. εναντια στην αιχμαλωσία της μόδας.Τέλος ήρθε το FortiFied Concept που τους χαρακτηρίζει απόλυτα,αφού είναι οι μόνοι που στη μακροσκελή πορεία τους μέσα στο χώρο δεν ξεπουλήθηκαν για τα λεφτά και την εμπορικότητα,γιατί είχαν ΟΧΥΡΩΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ.
Δυστυχώς το 2005 διαλύθηκαν με την αποχώρηση του Ρυθμοδαμαστή.Ωστόσο τα τραγούδια τους ακόμα λατρεύονται κ ακούγονται από τους πραγματικούς χιπ χοπ οπαδούς.Κ θα συνεχίσουν έτσι γιατί οι στίχοι τους είναι κατάθεση ψυχής....
Αυτά
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ FF.C
Οι FF.C, ή αλλιώς Fortified Concept (Οχυρωμένη Αντίληψη), ήταν ένα ελληνικό hip-hop συγκρότημα. Ήταν το πρώτο ελληνικό hip-hop σχήμα, έχοντας ιδρυθεί το 1987. Αποτελούταν από το ιδρυτικό μέλος, hip-hop παραγωγό, Δημήτρη Πετσούκη (γνωστό και ως Σκηνοθέτης), τον MC Κώστα Κουρμένταλα (γνωστό και ως Ρυθμοδαμαστής) και τον DJ Θωμά Πυτικάκη (γνωστό και ως DJ Everlast). Το 2005, μετά την κυκλοφορία του τελευταίου τους δίσκου Αντιληψίες συνείδησης το συγκρότημα διαλύθηκε καθώς ο Κώστας Κουρμένταλας αποχώρησε από τους FF.C και τα μουσικά πράγματα γενικότερα. Μετά τους FF.C, ο Δημήτρης Πετσούκης και ο Θωμάς Πυτικάκης, μαζί με τους Μυστήριο, Έκπτωτο Άγιο και Παράξενο σχημάτισαν το συγκρότημα Αντίξοες Παραγωγές.
apo to club FFC sto pathfinder:
Ποιος να το φανταζόταν ότι εκείνοι οι πιτσιρικάδες που το 1983 χόρευαν breakdance στο σχολείο, τέσσερα χρόνια αργότερα θα έφτιαχναν το πρώτο ελληνικό hip-hop γκρουπ; O Δημήτρης Πετσούκης και ο Kώστας Kουρμένταλας, οι κατά κόσμον FFC (Fortified Concept), «βγήκαν» φέτος με το LP «Σ� άλλη διάσταση» και με δύο ακόμα μέλη, που έδωσαν στο σχήμα την τελική του μορφή: τον DJ EVERLAST (Θωμάς Πυτικάκης) και τον γνωστό SPARKY T (Θοδωρής Σαρτζετάκης).
Tο γεγονός ότι η Polygram τους άνοιξε μητρικά την αγκαλιά της, αναλαμβάνοντας για πρώτη φορά μια παραγωγή τέτοιου είδους, λέει πολλά. «Kαι πού να δεις παρακάτω. H έκρηξη δεν έχει γίνει ακόμη». Mυστήρια πράγματα. «Kαθόλου. H φύση του hip-hop είναι τέτοια, που η μουσική και ο λόγος, με την αμεσότητα και την καυστική του διάθεση, λειτουργούν ως μέσο εκτόνωσης και για μας και για τον κόσμο». Tι γνώμη έχουν για τα live στην Eλλάδα; «’σ� τα. Προς το παρόν είναι Γολγοθάς». Γιατί; «Γιατί δεν υπάρχουν ακόμη κατάλληλοι χώροι, ούτε αρκετά υπεύθυνοι άνθρωποι.
Όταν σε καλούν να παίξεις κάπου, και μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις χωρίς λεφτά, πρέπει να σου εξασφαλίζουν, τουλάχιστον, ένα στοιχειώδη εξοπλισμό». Oι FFC αρχικά πειραματίστηκαν με αγγλικό στίχο, και το ανεξάρτητο LP που έβγαλαν το 1993, με τίτλο «Σκληροί καιροί», ήταν μισό μισό: η μια πλευρά αγγλικά, η άλλη ελληνικά. O δίσκος πρωτοπαρουσιάστηκε στην εκπομπή του Mετζέλου και τα πράγματα πήραν αργά αλλά σταθερά τον δρόμο τους. Kαι ήταν αρκετά μακρύς.
ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ

1992 - ΣΚΛΗΡΟΙ ΚΑΙΡΟΙ
http://files.fourelements.gr/Covers/aug08/ffc.jpg
01 - Intro
02 - We Got to Pump It Up
03 - It's Time to Flow
04 - What you Like
05 - On the Mic (featuring K.O.P)
06 - Hit It Up
07 - Dibi Dibi Song
08 - Ώρα πολέμου
09 - Στα παιχνίδια της ζωής
10 - Χρήματα (featuring B.D. Foxmoor)
11 - Ναρκωτικά
12 - Σκληροί καιροί
13 - Δύο λεπτά εκτόνωσης
14 - DJ Mix Mad Wants to Smo


1997 - Σ' ΆΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
http://img.youtube.com/vi/Ykla-xSUTcU/0.jpg
0 - INTRO (ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΟ)
1 - ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ
2 - Σ΄ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
3 - ΣΤΗΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
4 - ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΛΠΙΖΩ
5 - ΣΚΕΨΕΙΣ
6 - ΣΤΗ ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΟΥ ΔΥΤΗ (INTERLUDE 1 - ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΟ)
7 - ΠΡΙΣΜΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
8 - ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ
9 - ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ (INTERLUDE 2 - ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΟ)
10 - ΨΥΧΙΚΑ ΝΕΚΡΟΣ
11 - ΕΦΙΑΛΤΕΣ
12 - Η ΚΛΙΚΑ ΤΗΣ ΣΤΑΧΤΗΣ
13 - ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ
14 - ΦΑΝΚΥ ΣΚΡΑΤΣ
15 - ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
16 - OUTRO (ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΟ)

1998 - Η ΑΠΕΙΛΗ
http://img.youtube.com/vi/T7Vy2WsyicQ/0.jpg
01 - INTRO
02 - ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ
03 - ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ
04 - ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ
05 - ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ
06 - Η ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΜΑΧΗ
07 - ΑΔΕΙΟ ΣΚΗΝΙΚΟ
08 - ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ
09 - ΡΥΘΜΟΔΑΜΑΣΤΗΣ & ΠΑΝΑΣ
10 - ΑΛΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
11 - ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ
12 - ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ
13 - ΘΑ ΘΥΜΑΜΑΙ
14 - Η ΑΠΕΙΛΗ
15 - ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ
16 - ΟΠΛΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
17 - ΤΟ ΟΡΙΟ
18 - OUTRO

2000 - ΟΧΥΡΩΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
http://img.youtube.com/vi/S8VZ1hT0Zm0/0.jpg
01 - INTRO
02 - ΟΧΥΡΩΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
03 - ΕΚΔΟΧΗ
04 - ΜΙΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ
05 - ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΙΑ
06 - ΒΑΡΕΘΗΚΑ
07 - ΡΥΘΜΟΘΕΤΗΣΗ
08 - ΡΥΘΜΟΔΑΜΑΖΟΝΤΑΣ
09 - ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ
10 - ΚΑΤΑ ΡΙΠΑΣ
11 - ΟΛΟΝΥΧΤΙΣ
12 - ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
13 - ΣΤΟ ΗΡΕΜΟ ΣΤΟ ΑΓΡΙΟ
14 - ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ

2002 - ΥΠ'ΟΨΙΝ
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:4aheT2Eu8fguMM:http://www.hiphop.gr/subjects/ypopsin_cover.jpg&t=1
01 - INTRO
02 - ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ
03 - ΦΤΑΙΩ ΚΙ ΕΓΩ
04 - ΑΝΤΙΔΟΤΟ
05 - ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
06 - ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΡΑΜΜΑ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΧΕΙΡΑ
07 - ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΟ 1
08 - ΚΑΠΟΙΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ ΤΗΝ ΑΥΓΗ
09 - ΙΔΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
10 - ΚΑΠΟΙΟΙ
11 - ΠΑΛΙΟ ΠΟΤΟ
12 - ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΟ 2
13 - ΡΙΜΟΘΕΤΗΣΗ
14 - ΘΟΛΑ ΝΕΡΑ
15 - ΑΝ...
16 - ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΩΣ ΤΗ ΔΥΣΗ

FF.C - Κλασσικά Ηχογραφημένα-2004
http://2.bp.blogspot.com/_3jW_FwTBDoc/SULYCf54xJI/AAAAAAAAAAs/o0av1E3N11U/s320/folder.jpg
1 Άλλη Μία Αρχή
2 Παραμύθι
3 Πρόσεχε
4 Χρηματολαγνεία
5 Συζητώντας Με Εμένα
6 Όσα Μου 'μαθες Εσύ
7 Ποιός Δαίμονας
8 Απομακρύνθηκα
9 Λεπτή Γραμμή
10 Ριπή
11 Πάρε Λίγο Φως
12 Δέκα Πόντους Τακούνι
13 Όσο Και Να Σκέφτηκα
14 Απολογισμός
15 Άλλο Ένα Αντίο
Remixes
16 Παραμύθι (Deadlock Remix)
Remix, Producer - Αιρετικός
17 Κάποιοι (Fleck Remix)
Producer - Χρήστος Γεωργίου
Remix - Fleck (4)

2005 - 18 ΧΡΟΝΙΑ ΟΧYΡΩΜΕΝΟΙ
http://i.ytimg.com/vi/KhwQ8I0hjWk/0.jpg
01 - Intro-Ορχηστρικό
02 - Πρίσμα Φαντασίας
03 - Στημένο Παιχνίδι
04 - Πισώπλατα
05 - Μια Φορά κι Έναν Καιρό
06 - Η Πιο Παλιά Μάχη
07 - Άδειο Σκηνικό
08 - Άλλος Είμαι Εγώ
09 - Νέος Τρόπος Σκέψης
10 - Μια Διαπίστωση
11 - Βαρέθηκα
12 - Ρυθμοδαμάζοντας (στα 3/4)
13 - Είσαι Ακόμα Εδώ
14 - Φταίω κι Εγώ
15 - Το Τελευταίο Γράμμα Ενός Αυτόχειρα
16 - Κάποιοι
17 - Ριμοθέτηση
18 - Δέκα Πόντους Τακούνι
19 - Παραμύθι

2005 - ΑΝΤΙΛΗΨΙΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ
http://img.youtube.com/vi/BpT0-JBvQ50/0.jpg
1 - ΡΥΘΜΟΣ ΡΙΜΕΣ & ΑΡΜΟΝΙΑ
2 - ΜΕ ΧΡΕΟΣ ΜΕΓΑΛΟ
3 - Ο ΚΥΚΛΟΣ
4 - ΘΥΣΙΑ
5 - ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ (INTERLUDE)
6 - Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΙΘΑΚΗ
7 - ΣΥΝΟΠΟΣΙΑ
8 - ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΡΧΗ
9 - ΑΝΤΙΛΗΨΙΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ
10 - ΠΥΞΙΔΑ
11 - ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ...
12 - ΡΑΠΟΦΩΝΗΣΗ
13 - ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑ (REMIX)
14 - ΠΑΡΕ ΛΙΓΟ ΦΩΣ (REMIX)
Χαρμολύπη-FF.C, Razastarr, Ανάφλεξη και το Παιδί Θαύμα
http://img.hiphop.gr/xarmolyph1.jpg
http://img.hiphop.gr/xarmolyph2.jpg
"Από τη μουσική παράδοση στη μουσική τεχνολογία. Από αυτούς που το δημιούργησαν σε αυτούς που το σεβάστηκαν και το έχουν συνεχίσει. Από την ψυχή στις νότες. Από την λύπη στη χαρά και από τη χαρά στη λύπη" - Χαρμολύπη 2001. Δημήτρης Πετσούκης
"Σε έναν κόσμο όπου οι χαρές διαδέχονται τις λύπες και οι λύπες τις χαρές, θα ήθελα απλώς να ευχηθώ αυτή η συνομωσία ήχων, στίχων και συναισθημάτων να αποτελέσει ένα κομμάτι στο ψηφιδωτό της ισορροπίας που εμείς ονομάσαμε "Χαρμολύπη". - Κώστας Κουρμενταλάς
http://img.hiphop.gr/xarmolyph3.jpg
"Οι σταγόνες κι αυτές σαν νότες εμφανίζονται όταν βρέχει, ποτίζουν το άνθος της μουσικής, με μια χούφτα γεμάτη αστέρια, στο ποτάμια των παθών που κυλάει διασχίζοντας τη ζωή, η μουσική είναι αιώνια. Η μουσική είναι αυτό που μας ενώνει, μια άυλη αόρατη παρουσία που γίνεται ορατή μέσα από το βιολί, το πιάνο, τις κιθάρες, το φλάουτο, τα κρουστά, το μπάσο, το ούτι, το λάουτο, διάφορα άλλα όργανα και τις φωνές μας, καλό σας ταξίδι..." - Razastarr
http://img.hiphop.gr/xarmolyph_cover.jpg
Εκεί που τα όνειρα συναντάνε τη χαρά και τη λύπη, η μοναξιά παίρνει μορφή μουσικής. Νότες του ελληνικού πολιτισμού ακουμπισμένες προσεκτικά και διαλεχτά πάνω μας, δίνουν μια διαφορετική διάσταση στην ως τώρα υπάρχουσα hiphop κατάσταση. Η κουλτούρα και τα άνθη του δρόμου έχουν πια ριζώσει βαθιά στο έντεχνο" - Ανάφλεξη
Ενορχήστρωση, προγραμματισμός και δειγματοληψία για τις Αντίξοες Παραγωγές: Δημήτρης Πετσούκης
Διεύθυνση παραγωγής: Δημήτρης Πετσούκης, Κώστας Κουρμενταλάς [Αντίξοες Παραγωγές]
Παραγωγή: Universal Music
Ηχογράφηση: Studio Horizon, Ηχοληψία: Φώτης Κίκιρας
24 Bit Mastering: Χρήστος Χατζηστάμου / Athens Mastering
http://i28.tinypic.com/dz712w.png
1)Εισαγωγη Στις Ριζες
2)Νύχτες Του Χειμώνα
3)Ο Πιο Μιζερος Εχθρος Σου
4)Γκαζι
5)Ξημερωμα
6)ΣΑ Να 'Χω Νικησει
7)Δώρο-Άδωρο
8)Άδεια Καταστρώματα
9)Αύρα
10)Όπου Και Να 'Σαι
11)Κρυφή Προσευχή
12)Μη Τη Ψαχνεις
13)Το Πέλαγος
ALLA TRACKS
ART OF DEEJAYS&-FFC- i just want to see you MAXI SINGLE 1994
ena maxi single ton art of deejays me symetoxi apo ffc me agliko stoixo,rap kanei o rithmodamastis kai o skinothetis
http://www.youtube.com/v/j_mSJN3J-Yc
=============================
Zontanoi Nekroi - FFC - TXC - RAZZASTAR - Freestyle - EytyxismenES MERES
http://www.youtube.com/v/pWatD3qsA_A
======================
Ρυθμοδαμαστής & Ευθύμης (FREESTYLE)
http://www.youtube.com/v/MnhUd2n-GOE
VIDEOCLIP
http://www.youtube.com/v/R7BXSqUjkZA
http://www.youtube.com/v/CLfmx7piCCE
http://www.youtube.com/v/5fu_lteLKts
http://www.youtube.com/v/ewThPLJRlYY
http://www.youtube.com/v/1SmLFqvBVMg
VIDEO AFIERWMATA
http://www.youtube.com/v/6h8WPpquCXo
http://www.youtube.com/v/KtynWixvKEE
SYNEDEYKSI FF.C. @ CAPITAL FM
http://www.youtube.com/v/vojLQgxFzjk

PHOTOS:
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/38295_443689000497_211827170497_6446902_6947987_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs023.snc3/11040_1254435993788_1016208884_30813675_7888246_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs023.snc3/11040_1254436473800_1016208884_30813680_3390979_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs003.snc3/11040_1254436393798_1016208884_30813678_3182254_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v348/42/93/665902607/n665902607_916984_2797.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v348/42/93/665902607/n665902607_916985_48.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs003.snc3/11040_1254435913786_1016208884_30813673_2006185_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs023.snc3/11040_1254436073790_1016208884_30813677_1198309_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs023.snc3/11040_1254436033789_1016208884_30813676_1415535_n.jpg
http://img710.imageshack.us/img710/9207/ffc1.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/3834/l58fede7a85f74629b916ad.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/340/iuzrjo5xv3hm0pohqurq.jpg
http://photos-b.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v348/42/93/665902607/n665902607_916954_5581.jpg
http://photos-c.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v348/42/93/665902607/n665902607_916953_3829.jpg
http://photos-b.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v352/120/78/822952499/n822952499_860268_627.jpg
http://photos-c.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v352/120/78/822952499/n822952499_860270_974.jpg
http://photos-e.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v352/120/78/822952499/n822952499_860271_1220.jpg
http://photos-f.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v352/120/78/822952499/n822952499_859889_6557.jpg
http://photos-e.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v352/120/78/822952499/n822952499_859886_9882.jpg
http://photos-d.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v364/120/78/822952499/n822952499_853822_947.jpg
http://photos-a.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v364/120/78/822952499/n822952499_853825_1742.jpg
http://photos-d.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v321/180/94/1079984926/n1079984926_122231_6169.jpg
http://photos-b.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v321/180/94/1079984926/n1079984926_122232_6434.jpg
http://photos-a.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v321/180/94/1079984926/n1079984926_122229_5621.jpg
http://photos-f.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v321/180/94/1079984926/n1079984926_122230_5885.jpg
http://photos-a.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v257/180/94/1079984926/n1079984926_54448_7981.jpg
http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs023.snc3/11040_1254435953787_1016208884_30813674_7179382_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v362/251/60/1213250025/n1213250025_30188667_4385.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs028.snc3/11558_102841663069987_100000324628160_67995_812376_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs008.snc3/11558_102841629736657_100000324628160_67993_1809743_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs008.snc3/11558_102841626403324_100000324628160_67992_6511965_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs008.snc3/11558_102841623069991_100000324628160_67991_2370272_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs008.snc3/11558_102841619736658_100000324628160_67990_922680_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs028.snc3/11558_102841633069990_100000324628160_67994_985251_n.jpg
http://photos-h.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v348/42/93/665902607/n665902607_916983_1065.jpg
http://www.hiphop.gr/subjects/ffclive/ffcdeadlock2.jpg
http://photos-b.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v645/131/59/1056169391/n1056169391_84950_4666.jpg
http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs113.snc1/4678_1170505703987_1268321746_30476742_7019345_n.jpg
PALIA APOKOMMATA APO EFHMERIDES
http://2.bp.blogspot.com/_J1TEX5xNio8/SuHWSbBRa5I/AAAAAAAAADk/7vk8qdE26qw/s1600/ff2.jpg
http://2.bp.blogspot.com/_J1TEX5xNio8/SuHW35FT3UI/AAAAAAAAAEM/Dn8dCfSV17g/s1600/ffc7.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_J1TEX5xNio8/SuHWpNhp7vI/AAAAAAAAAD8/Nq_QfiWahf0/s1600/ffc5.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_J1TEX5xNio8/SuHW_SQHTkI/AAAAAAAAAEU/K3u-gfIDd9Q/s1600/ffc8.jpg
http://2.bp.blogspot.com/_J1TEX5xNio8/SuHWw4M7-XI/AAAAAAAAAEE/6B_rUCwdk-Q/s1600/ffc6.jpg
PALIES AFISES APO LIVE


http://2.bp.blogspot.com/_J1TEX5xNio8/SuHWOl7QE2I/AAAAAAAAADc/OiNt_Wc1HS8/s1600/ffc1.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_J1TEX5xNio8/SuHXHkYtq4I/AAAAAAAAAEc/pjBeU_petLw/s1600/ffc9.jpg
http://2.bp.blogspot.com/_J1TEX5xNio8/SuHWgO3yhbI/AAAAAAAAAD0/P-z7KB-rJSE/s1600/ffc4.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_J1TEX5xNio8/SuHWZgzhuUI/AAAAAAAAADs/YQFVCLN4r98/s1600/ffc3.jpg
http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs108.snc3/15559_1251443291919_1404623903_713244_3887988_n.jpg
http://photos-a.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v348/42/93/665902607/n665902607_916967_7511.jpg
http://www.facebook.com/photo.php?pid=916985&id=665902607&op=1&view=global&subj=33585765680&oid=33585765680
http://photos-h.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v348/42/93/665902607/n665902607_916962_8457.jpg
http://photos-c.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v348/42/93/665902607/n665902607_916964_9793.jpg
http://photos-e.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v348/42/93/665902607/n665902607_916952_47.jpg
http://photos-a.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v348/42/93/665902607/n665902607_916950_4935.jpg
http://photos-d.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v348/42/93/665902607/n665902607_916948_1959.jpg
http://photos-a.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v352/120/78/822952499/n822952499_853831_9816.jpg
http://photos-g.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v352/120/78/822952499/n822952499_853830_9567.jpg
http://img571.imageshack.us/img571/8907/l46d8e6f3ffe7438a924a9f.jpg
http://img257.imageshack.us/img257/1953/lbbe63329ed5234a0f53c0f.jpg
http://img255.imageshack.us/img255/5741/l13207c19fc9981bd7ce6d7.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs028.snc3/11558_102790849741735_100000324628160_66706_5604798_n.jpg
SYNEDEYKSEIS

Συνέντευξη FFC στο περιοδικό "In Rock"

I.R.: Από τους "Σκληρούς Καιρούς" στην "Οχυρωμένη Αντίληψη" και τη "Χαρμολύπη". [Εκτός από το όνομα] τι μένει ίδιο και τι έχει αλλάξει σε μια διαδρομή 15 χρόνων;

Αυτό που μένει πάντα ίδιο είναι η αγάπη και η όρεξη για την μουσική, καθώς και η ανάγκη να εκφραζόμαστε και να επικοινωνούμε με αυτό το τρόπο. Αυτό που έχει αλλάξει είναι ο τρόπος που βλέπουμε τους ανθρώπους του χώρου, από την δισκογραφική εταιρεία μέχρι τους διοργανωτές συναυλιών και να είμαστε πια πιο προσεκτικοί σε τέτοιου είδους συνεργασίες.

I.R.: Πάντως οι σημερινοί καιροί για το hip-hop κάθε άλλο παρά σκληροί είναι -κρίνοντας τουλάχιστον από τις παραγωγές του χώρου. Διαφωνείτε / συμφωνείτε; Κι αν υπάρχουν προβλήματα, που εστιάζονται;



Είναι λιγότερο σκληροί από το "93 και περισσότερο από το "97, όταν το Hip-Hop έγινε δυστυχώς μόδα. Και λέμε δυστυχώς γιατί ότι γίνεται μόδα είναι αποδεδειγμένο ότι θα ξεφουσκώσει γρήγορα και ιδιαίτερα στον χώρο του Ελληνικού Hip-Hop όπου δεν βρέθηκαν νέα συγκροτήματα να ανανεώσουν αυτή τη μουσική με καινούρια στυλ και ιδέες. Τώρα που φαίνεται να γίνεται κάτι σε αυτό τον τομέα είναι δύσκολο για αυτά τα συγκροτήματα να γίνουν γνωστά γιατί και οι δισκογραφικές εταιρίες έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους αφού δεν πουλάει πια όπως παλιά και τα Μ.Μ.Ε δεν ασχολούνται πια αφού αντιμετώπισαν το Hip-Hop σαν μόδα*.

I.R.: Η όλη ιστορία με τα πλακώματα >> hip-hop vs low bap [και δεν ξέρω 'γω τι άλλο] γιατί δεν συμμαζεύεται τελικά; Και εν τέλει γίνεται μόνο για τη "δόξα - πρωτιά" ή μήπως γιατί "είναι πολλά τα λεφτά" που παίζουν στη μέση;

Αυτή η ιστορία έχει καταντήσει εξαιρετικά μονότονη και βαρετή. Αφορά αυτούς που έχουν να κερδίσουν κάτι από αυτή και επειδή εμείς προτιμούμε να κερδίζουμε με την αξία της μουσικής και των στίχων μας και όχι με το κουτσομπολιό, είπαμε ότι θεωρήσαμε αναγκαίο να πούμε, και δεν χρειάζεται να τα επαναλαμβάνουμε συνέχεια.

I.R.: Εκτός από χρήματα πως μεταφράζονται οι περισσότερες από 50 παραγωγές των τελευταίων χρόνων; Τι νομίζετε πως θα μείνει τελικά από όλη αυτή τη φάση;

Όταν το είδος άρχισε να γίνεται μόδα, βγήκαν πολλές δουλειές επειδή είχε πολύ χαμηλό κόστος παραγωγής και οι εταιρείες το είδαν σαν αρπαχτή. Έτσι υπερφορτώθηκε η αγορά, με αποτέλεσμα να αποπροσανατολιστεί ο κόσμος, από δουλειές που δεν είχαν κανένα λόγο ύπαρξης και να βαρεθεί. Τώρα που το φαινόμενο βρίσκεται σε ύφεση, τα περισσότερα συγκροτήματα τα έχουν παρατήσει ή έχουν διαλυθεί. Στην καλύτερη περίπτωση, τα λίγα συγκροτήματα που θα συνεχίσουν μέσω του συνεχούς ψαξίματος και των πρωτότυπων μουσικών και στιχουργικών ιδεών, να καταφέρουν να το περάσουν σε ένα πιο πλατύ ακροατήριο, πλειοψηφικά και ηλικιακά. Στην χειρότερη θα μείνει μια ανάμνηση με ανάμεικτα συναισθήματα.

I.R.: Μεταφέρω απόσπασμα από hip-hop αφιέρωμα στο ... Κλικ του 1997: "το hip-hop -έστω κι αν καταλήγει μόδα*- καθρεφτίζει τον τρόπο ζωής συγκεκριμένων κοινωνικών στρωμάτων" Ακόμα και αν υποθέσουμε οτι ετούτο ήταν αληθινό στα ελληνικά γεννητούρια του, πόσο αληθινό είναι σήμερα;

Αυτό δεν πιστεύουμε ότι συνέβη στην Ελλάδα γιατί ποτέ δεν αντιμετωπίστηκε σαν περιθωριακό, τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που αντιμετωπίστηκαν άλλα μουσικά είδη όπως τα ρεμπέτικα ή το punk. Δυστυχώς χαρακτηρίστηκε σαν μουσική για πιτσιρικάδες με αποτέλεσμα να περιοριστεί σε ένα συγκεκριμένο ακροατήριο περισσότερο ηλικιακά παρά κοινωνικά.

I.R.: Κάτι που, μεγαλώνοντας, προσωπικά βρίσκω ενοχλητικό [και όχι μόνο στο hip-hop έτσι;], είναι να ανεμίζει κανείς, εν είδη τραγουδιστικής παντιέρας, τις δυσκολίες τις ζωής του -εάν αυτές υπάρχουν αντικειμενικά- και να τις πουλά ως ρεφρέν στο καπάκι!

Τότε θα έπρεπε να κατηγορηθούν για αυτά και οι παλιοί ρεμπέτες, ο Καζαντζίδης και χίλιοι δυο άλλοι που κάνουν τον πόνο τους μουσική. Όταν η ψυχή σου είναι λυπημένη και θεωρείς τον εαυτό σου πραγματικά καλλιτέχνη οφείλεις να της δώσεις φωνή και την ευκαιρία να εκφραστεί. Αν κάποιος το κάνει μόνο για τα λεφτά παύει να είναι αληθινό και είναι κατακριτέο γιατί παύει να σέβεται τον ακροατή αφού ουσιαστικά τον κοροϊδεύει. Όταν όμως βγαίνει από την ψυχή αυτό πραγματικά φαίνεται και αν κάποιος βοηθηθεί ακούγοντας τους στίχους και νιώσει καλύτερα ταυτίζοντας τον εαυτό του με την μουσική, ποιος μπορεί αυτό να το θεωρήσει ενοχλητικό;

I.R.: Ο σημερινός 18άρης που ακούει hip-hοp σε τι ποσοστό νομίζετε ότι θα ακούει hip-hοp στα 25 του; Στα 30 του; Μήπως απλώς έχουμε πάλι και με το hip-hοp μια αντιστοιχία / επανάληψη του φαινόμενου της "ελληνοροκιάς κ" μαγκιάς" των 90"s που τώρα ξεφούσκωσε;

Θα συνεχίσει να ακούει αν η μουσική ενηλικιωθεί μαζί του και συνεχίσει να τον αφορά και όσο συνεχίσει και αυτός να έχει διάθεση να ψαχτεί. Το δεύτερο βέβαια είναι δύσκολο από οικονομικής απόψεως, αφού οι περισσότεροι είναι χρεωμένοι με δάνεια και δόσεις, θεωρώντας το cd είδος πολυτελείας. Επίσης όταν κάποιος δουλεύει τόσο πολύ έχοντας χρόνο να ακούει μουσική μόνο από το ραδιόφωνο μέσα στο αμάξι πηγαίνοντας στην δουλειά ή γυρνώντας απ΄ αυτή, φυσικό είναι να φάει ότι του πετάξει το ραδιόφωνο στο πιάτο έχοντας σαν αποτέλεσμα το φαινόμενο που αναφέρεις.






I.R.: Τι ακούτε ειδικά από ελληνική μουσική; Τι δεν πάτε με τίποτα? Αν είχατε ένα μαγικό μουσικό ραβδί ποιο είναι το πρώτο πράγμα που αντανακλαστικά, δίχως 2η σκέψη θα αλλάζατε;

Ακούμε ότι μας κάθεται καλά στο αυτί και στην ψυχή, όπως Δημοτική και γενικότερα παραδοσιακή μουσική. Καλλιτέχνες του έντεχνου όπως Αλεξίου, Πορτοκάλογλου, Γαλάνη. Ελληνική rock από Σιδηρόπουλο και Ασιμο μέχρι Τσοπάνα Rave και Όναρ. Αυτό που δεν μπορούμε με τίποτα είναι το φαινόμενο του σκυλο-λαϊκου-House-σουξέ!!!! Τώρα, χωρίς καμία σκέψη, θα αλλάζαμε το μέσο που κυκλοφορεί η μουσική και που ακούει στο όνομα cd. Τα πράγματα ήταν καλύτερα χωρίς αυτό!







I.R.: Πείτε μου 3 ελληνικά τραγούδια (κάθε είδους - εποχής) που θα θέλατε να διασκευάσετε και γιατί τα συγκεκριμένα;

Ένα κομμάτι είναι το "Ταρζάν" του Γιάννη Μαρκόπουλου γιατί πιστεύουμε ότι είναι επίκαιρο και μας εκφράζει, το τραγούδι "Μπαρ το Ναυάγιο" της Αρλέτας και το "Γκάζι" του Νίκου Πορτοκάλογλου. Ενώ και τα τρία κομμάτια τα έχουμε διασκευάσει και ηχογραφήσει, εξαιτίας κάποιον δυσκολιών, μόνο το "Γκάζι" βρήκε το δρόμο του δισκογραφικά στο "Χαρμολύπη".

I.R.: Κλείνοντας τη συνέντευξη ποια τα σχέδια των FFC για το μέλλον;

Στο άμεσο μέλλον θα κυκλοφορήσει ένα E.P με τον τίτλο "Το Παραμύθι", το οποίο θα περιέχει μεταξύ άλλων και το ομώνυμο κομμάτι το οποίο λογοκρίθηκε, από την εταιρεία, και θα βγει σε ανεξάρτητη παραγωγή. Επίσης θα συμμετάσχουμε ως FFC στην καινούρια ταινία του Παντελή Χούρσογλου. Ετοιμάζουμε ήδη τα κομμάτια για την επόμενη μας δουλειά και συναυλίες σε Αθήνα και επαρχία για τις οποίες θα υπάρχει ενημέρωση στο www.hiphop.gr

PIGES:
http://WWW.WIKIPEDIA.ORG
http://WWW.PATHFINDER.COM(FFC CLUB)
http://WWW.YOUTUBE.COM
http://WWW.YOUTUBE.COM(FortiFied Concept
mortifera31313's Channel)
http://WWW.HIP-HOP.GR
http://WWW.FACEBOOK.COM(GROUP Fortified Concept(FF.C))
http://undergroundstreetsspirits.blogspot.com
http://www.musicportal.gr
http://hiphop.topic-board.net/forum-f2/topic-t20.htm

My You Tube channel
just ff.c.

ΣΕΛΙΔΑ:

Απαντήσεις – σελίδα 8 / 8

σατανίκ – Σαβ, 12 Φεβ 11, 19:35

ta 4stoixeia – Τρι, 22 Φεβ 11, 09:00

My You Tube channel
just ff.c.

ta 4stoixeia – Παρ, 4 Μαρ 11, 15:08

My You Tube channel
just ff.c.

ta 4stoixeia – Δευ, 14 Μαρ 11, 16:37

My You Tube channel
just ff.c.

ta 4stoixeia – Κυρ, 3 Απρ 11, 08:36

My You Tube channel
just ff.c.

ΓΑΜΑΤΟΣ7 – Κυρ, 3 Απρ 11, 11:09 – Τελευταία αλλαγή: Κυρ, 3 Απρ 11, 11:09 by ΓΑΜΑΤΟΣ7


ΤΑ ΣΠΑΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΚ.
ΔΥΣΤΗΧΩΣ, ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΣΑΝ ΤΟΥΣ FF.C ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ !!

који није олимпијски је кучка син

Disk – Κυρ, 3 Απρ 11, 11:46

ta 4stoixeia – Τρι, 12 Απρ 11, 18:35

My You Tube channel
just ff.c.

ta 4stoixeia – Παρ, 15 Απρ 11, 17:22

My You Tube channel
just ff.c.

ta 4stoixeia – Σαβ, 30 Απρ 11, 22:59

My You Tube channel
just ff.c.

Roserapxco2 – Σαβ, 30 Απρ 11, 23:03

official topic ffc...2500 views kserogo..otinanai.

Up gia thn sygkrothmatara.

Βλέπω στρώματα,τυλίγουνε,καπνού το δωμάτιο και καταλύγουν να καταβροχθίζουνε το νού..

supporter – Σαβ, 30 Απρ 11, 23:05

Ήρωας
Άγρυπνος
Μ.Ι
Sol,Pak

Wyrm – Σαβ, 30 Απρ 11, 23:13

Πολύ καλό υλικό

Nikos apla

Skc – Κυρ, 1 Μαϊ 11, 00:24

Tεκμηρίωση - Φιλοσοφικό δοκίμιο [Προσπάθεια]
http://www.megaupload.com/?d=9BF5L71J

Jigsaw sw – Κυρ, 1 Μαϊ 11, 00:35

SkcΚυριακή, 01 Μαϊ. 2011, 00:24
:thumbup:

paidia mou leipoun dio cd plz

18 xronia oxiromenoi

klassika ixografimena

opoios ta exei kai ta poulaei

i na ta katevaso apo kapou

i na mou ta anevasei kapoios ligo ? :P


Νever Iggnorant Getting Goals Accomplished

The Hate U Give Little Infants Fucks Everyone

Σελίδα: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8