hiphop.gr
 

Compressor Sibilance

Hazard – Τρι, 28 Μαρ 17, 00:27, 909 αναγνώσεις

Όταν χρησιμοποιώ τον κομπρέσσορα για κάποιον λόγο δυναμώνουν τα ενοχλητικά "σ". Με ποιόν τρόπο μπορώ να το μειώσω αυτό; Δεν θέλω μέσω τεχνικών του D ess ή μέσω Eq, καθαρά μέσω του Compressor. Πχ, μειώνοντας το attack.... Ευχαριστώ για τον χρόνο σας προκαταβολικά.

Απαντήσεις

ΚόΜπ0λΝτ_ – Τρι, 28 Μαρ 17, 02:49

Σε λογικά επίπεδα είναι φυσιολογικό, αν και δε βλέπω το λόγο που δε θες να χρησιμοποιήσεις eq ή de-essing
Aλλιώς multiband
Ή καλύτερους compressors

Hazard – Τρι, 28 Μαρ 17, 06:42

Μα χρησιμοποιώ και D essing και Eq. Απλά θέλω να μάθω πως γίνεται και από τον κομπρέσσορα.

HiBye – Τρι, 28 Μαρ 17, 17:14 – Τελευταία αλλαγή: Τρι, 28 Μαρ 17, 17:15 by HiBye

Εαν υπάρχει πρόβλημα με τα "σ" χρησιμοποιώντας compressor μονο τα κάνεις πιο εμφανη . Καλη ιδεα θα ηταν να τα κοψεις εξαρχης με ενα EQ ή manually ωστε οταν περασεις τον compressor να μην σου ακουγονται .

Αορατος – Τετ, 29 Μαρ 17, 04:07

Δεν ειναι δουλεια του classic compressor να φτιαχνει τα σιγμα, δεν ειναι η δουλεια του αυτη.
Απο την αλλη αναλογα με το τι σιγμα ειναι ακολουθεις τι διαφορες τεχνικες,το δικο μου σιγμα δεν ειναι ιδιο π.χ με το δικο σου η με καποιου αλλου.

Στις τεχνικες με de-esser,eq η ακομα και με multiband compressor μπορει να φτιαξει μπορει ομως και οχι!
η μπορει να φτιαξει αλλα να χασουμε αρμονικες απο την φωνη η ακομα και το air που λεμε.

Αν κανουμε τα παραπανω και ειτε συμβει το ενα ειτε το αλλο η μονη λυση που υπαρχει ειναι να πας στην κυματομορφη εφοσον φυσικα εχεις φτασει στο τελος της επεξεργασιας της φωνης,δηλαδη εχεις βαλει τα eq σου compressor,reverb η οτι αλλο νομιζεις και μετα πας σε καθε σιγμα που σε ενοχλει και του κανεις μειον change gain αναλογα με το ποσο σε ενοχλει.

Προσεξε μονο απο το πολυ κοψιμο μην το χαλασεις...να εχει δηλαδη μια φυσιολογικη ροη,υπαρχουν βεβαια και καποιοι ακραιοι παραγωγοι που μπορει ο τραγουδιστης σε καποιοες λεξεις να εχει πει καποια καλα σιγμα και τα παιρνουν και τα αντικαθιστουν με τα ασχημα.

www.aoratos.org

guts – Πεμ, 30 Μαρ 17, 01:27

ap thn allh...dokimase na alaxeis to realase

phatschool


diver – Πεμ, 30 Μαρ 17, 11:30

Καλα κανεις και δε θες EQ, Desser. Το σημα επηρεαζεται γραμμικα και τελικα εχεις απωλεια συχνοτητων στην περιοχη του σιγμα και γυρω.
Ο καλυτερος τροπος κατα τη γνωμη μου ειναι να χρησιμοποιησεις εναν multiband compressor. Το σημα επηρεαζεται λογαριθμικα και με προσεκτικες ρυθμισεις μπορεις να πετυχεις πολυ καλα αποτελεσματα.

http://www.hiphop.gr/forum_topic/740767/1
το soundtrack των μεγαλουπόλεων!

profile
https://soundcloud.com/sonid-beats

dikhgoros – Πεμ, 30 Μαρ 17, 15:28

diverΠέμπτη, 30 Μαρ. 2017, 11:30
Καλα κανεις και δε θες EQ, Desser. Το σημα επηρεαζεται γραμμικα και τελικα εχεις απωλεια συχνοτητων στην περιοχη του σιγμα και γυρω.
Ο καλυτερος τροπος κατα τη γνωμη μου ειναι να χρησιμοποιησεις εναν multiband compressor. Το σημα επηρεαζεται λογαριθμικα και με προσεκτικες ρυθμισεις μπορεις να πετυχεις πολυ καλα αποτελεσματα.

μα αφου deesser=multiband compressor που εστιαζει στην περιοχη που ειναι το σιγμα?

ΚόΜπ0λΝτ_ – Πεμ, 30 Μαρ 17, 17:21

Μπορεί να εννοεί wide mode και όχι split
Αλλά δεν έχει έτσι και αλλιώς λογική το wide, οπότε ναι
Whatever

diver – Κυρ, 2 Απρ 17, 14:15

Σπανιως τα αποτελεσματα ειναι επιθυμητα με ενα D-esser.. Δεν ειμαι σιγουρος αν επεξεργαζεται λογαριθμικα το σημα αλλα περα απο τη διαφορα γραμμικης και λογαριθμικης επεξεργασιας, υπαρχουν ενα σωρο αλλοι πιο σοβαροι λογοι να το αποφυγεις..

1) Η καθε φωνη ειναι διαφορετικη αρα και οι αναγκες καθε φορα, οποτε αν σεβεσαι τον εαυτο σου και τη δουλεια σου μαθαινεις να δουλευεις και τα εργαλεια σου και αποφευγεις τις ετοιμες λυσεις τυπου presets κλπ κλπ.

2) Στη περιπτωση μας λοιπον. Το D-esser ειναι μια ετοιμη λυση, ομως οι ετοιμες λυσεις δε λειτουργουν παντα.. Το D-esser ειναι ενας compressor εστιασμενος στην συχνοτικη περιοχη που υπαρχουν τα συρικτικα συμφωνα, κατα προσεγγιση, λαμβανοντας μεγαλο μερος του υψηλου συχνοτικου περιεχομενου με αποτελεσμα να αλλοιωνεται και η χροια της φωνης σε αυτες τις συχνοτητες οταν κοβεις με D-esser.. (ο αερας στις ψιλες που λενε και οι συνωμοσιολόγοι ηχοληπται).
Επιπλεον, ακριβως επειδη δεν εχεις κανεναν ελεγχο πανω στο d-esser υπαρχουν τα προβληματα του attack-release, οπου αν ο ραπερ που εφτυσε τις ριμες ειχε πολυ δυνατο σιγμα (χαρακτηριστικο στους σκληρους ραπερς) με το που θα κοψεις με το d-esser το σιγμα θα "μασησει" και με βασει τις standard τιμες ratio-threshold μπορεις να κανεις τον ραπερ μας ακομα και ψευδο και να τον γεμισεις ανασφαλειες..

Για να αποφυγουμε λοιπον ολα τα παραπανω περνουμε ενα multiband compressor εστιαζουμε στην προβληματικη περιοχη και ρυθμιζουμε κατα βουληση εφοσον ξερουμε τι θελουμε και τι κανουμε!

http://www.hiphop.gr/forum_topic/740767/1
το soundtrack των μεγαλουπόλεων!

profile
https://soundcloud.com/sonid-beats

dikhgoros – Κυρ, 2 Απρ 17, 14:38

diverΚυριακή, 02 Απρ. 2017, 14:15
Σπανιως τα αποτελεσματα ειναι επιθυμητα με ενα D-esser.. Δεν ειμαι σιγουρος αν επεξεργαζεται λογαριθμικα το σημα αλλα περα απο τη διαφορα γραμμικης και λογαριθμικης επεξεργασιας, υπαρχουν ενα σωρο αλλοι πιο σοβαροι λογοι να το αποφυγεις..

1) Η καθε φωνη ειναι διαφορετικη αρα και οι αναγκες καθε φορα, οποτε αν σεβεσαι τον εαυτο σου και τη δουλεια σου μαθαινεις να δουλευεις και τα εργαλεια σου και αποφευγεις τις ετοιμες λυσεις τυπου presets κλπ κλπ.

2) Στη περιπτωση μας λοιπον. Το D-esser ειναι μια ετοιμη λυση, ομως οι ετοιμες λυσεις δε λειτουργουν παντα.. Το D-esser ειναι ενας compressor εστιασμενος στην συχνοτικη περιοχη που υπαρχουν τα συρικτικα συμφωνα, κατα προσεγγιση, λαμβανοντας μεγαλο μερος του υψηλου συχνοτικου περιεχομενου με αποτελεσμα να αλλοιωνεται και η χροια της φωνης σε αυτες τις συχνοτητες οταν κοβεις με D-esser.. (ο αερας στις ψιλες που λενε και οι συνωμοσιολόγοι ηχοληπται).
Επιπλεον, ακριβως επειδη δεν εχεις κανεναν ελεγχο πανω στο d-esser υπαρχουν τα προβληματα του attack-release, οπου αν ο ραπερ που εφτυσε τις ριμες ειχε πολυ δυνατο σιγμα (χαρακτηριστικο στους σκληρους ραπερς) με το που θα κοψεις με το d-esser το σιγμα θα "μασησει" και με βασει τις standard τιμες ratio-threshold μπορεις να κανεις τον ραπερ μας ακομα και ψευδο και να τον γεμισεις ανασφαλειες..

Για να αποφυγουμε λοιπον ολα τα παραπανω περνουμε ενα multiband compressor εστιαζουμε στην προβληματικη περιοχη και ρυθμιζουμε κατα βουληση εφοσον ξερουμε τι θελουμε και τι κανουμε! :wink:

ε ναι αν χρησιμοποιεις κανα deesser απ το 1821 μπορει και να μην εχεις ελεγχο..

diver – Κυρ, 2 Απρ 17, 14:51

http://www.hiphop.gr/forum_topic/740767/1
το soundtrack των μεγαλουπόλεων!

profile
https://soundcloud.com/sonid-beats

ΚόΜπ0λΝτ_ – Κυρ, 2 Απρ 17, 16:52

Τι λέτε ρε

diver – Κυρ, 2 Απρ 17, 18:38

Ε ενταξει αν εχεις ενα de-esser με τα παραπανω χαρακτηριστικα τοτε εχεις ενα πολυ ωραιο multiband compressor..
Ενταξει το κοβω

http://www.hiphop.gr/forum_topic/740767/1
το soundtrack των μεγαλουπόλεων!

profile
https://soundcloud.com/sonid-beats

ΓΑΜΩΓΑ – Κυρ, 9 Απρ 17, 19:17

prwton mporeis na ftiakseis to diko sou d-esser me compressora
defteron pou den to eipe kaneis mhpws autos pou xwnei gamietai ligo sta S?
ama exei graftei esti meta den ftiaxnei kai poly kamia fora thelei symvivasmo

ΚόΜπ0λΝτ_ – Κυρ, 9 Απρ 17, 23:26

ΓΑΜΩΓΑΚυριακή, 09 Απρ. 2017, 19:17
prwton mporeis na ftiakseis to diko sou d-esser me compressora
defteron pou den to eipe kaneis mhpws autos pou xwnei gamietai ligo sta S?
ama exei graftei esti meta den ftiaxnei kai poly kamia fora thelei symvivasmo

Τα σίγματα αποφεύγονται σε πολλά στάδια και επίπεδα. Πρώτον ο μαν να τα ελέγξει, μετά το placement του μικροφώνου και το ίδιο το μικρόφωνο και τέλος η μίξη...

Σελίδα: 1