hiphop.gr
 

ΕΣΚΑΣΕ!!! ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ-Project01: Ξένος στη Ρώμη Ι: Περιθώριο

edw_ta_taxi_einai_kitrina – Παρ, 18 Δεκ 15, 01:03, 24812 αναγνώσεις – Τελευταία αλλαγή: Πεμ, 7 Ιαν 16, 19:39 by edw_ta_taxi_einai_kitrina, έχει αλλάξει 10 φορές

http://tomiasma.blogspot.gr/2015/12/project01.html

Δεν ειμαι εγω το Μιασμα,προς αποφυγη παρεξηγησεων, απλα ανεβασα το cd του στο φορουμ επειδη δεν υπηρχε

http://4.bp.blogspot.com/-M96bTM7540c/VnMn5P5wIKI/AAAAAAAAAbk/GrjxxAIEA1Q/s1600/XSR2-Front.png
http://2.bp.blogspot.com/-7jnaRbNS0RE/VnMoOCL0I5I/AAAAAAAAAbs/oGWU-tdEo5I/s1600/16.png
http://2.bp.blogspot.com/-Oz-0JuTf_kk/VnMom4NzAWI/AAAAAAAAAb0/UB8OZhU8BhU/s1600/XSR1-Back.png
http://1.bp.blogspot.com/-F997mDdoag8/VnMtx9yZjOI/AAAAAAAAAcc/j0aMSmAOf94/s1600/eCD_Label-DB1-FF192.png

ολα τα κοματια του δισκου
https://soundcloud.com/tomiasmaxsr1/sets/f8hu6mbvsarh

https://www.youtube.com/watch?v=qoJn-HdX1R4&list=PLn_lC4iJ-Co45Nt2eU3vqbjMhiA1fOfiq

ΣΕΛΙΔΑ:

Απαντήσεις – σελίδα 12 / 22

sifoni – Τετ, 10 Φεβ 16, 23:39

genika ta atoma pu gustarune tetiou idous rap den exune akusei arketo rap sti zwi tous gia na sinopsisume ke na teliwnei edw to themataki

Αυτή η τραγούδαρα λέει τόσα πολλά για την ζωή σου..οι SINATION είμαστε εδώ στα δύσκολα σου και θα είμαστε για όσο χρειαστεί..πάμε μάγκες να το πάμε ψηλά να μάθουν τι πάει να πει SIN BOY..

hellpi – Τετ, 10 Φεβ 16, 23:54

ΑραλύκοιΤετάρτη, 10 Φεβ. 2016, 22:51
ηρεμίστε μη σας ηρεμίσω μλκες

ωσάν βραδύπους κίνησε το άγνωστο να δαμάσει

Zookie – Τετ, 10 Φεβ 16, 23:59

helpi pes tous to re malaka

ouza sex kai terror x

Ποιοι κανανε τη μανα σου να βριζει; Y.M.
Ολα ειναι δρομος και κινηση, ολα ποιηση

ΓΥΑΛΙΝΟΣ – Πεμ, 11 Φεβ 16, 00:02

oti na nai

Zookie – Πεμ, 11 Φεβ 16, 00:04

sifoniΤετάρτη, 10 Φεβ. 2016, 23:39
genika ta atoma pu gustarune tetiou idous rap den exune akusei arketo rap sti zwi tous gia na sinopsisume ke na teliwnei edw to themataki

nai alla den mas ekshgeis edw, to provlima einai oti den exoun akousei arketo rap?

h oti akoune tetoiou eidous ... pragmata na to pw

ouza sex kai terror x

Ποιοι κανανε τη μανα σου να βριζει; Y.M.
Ολα ειναι δρομος και κινηση, ολα ποιηση

sifoni – Πεμ, 11 Φεβ 16, 00:07 – Τελευταία αλλαγή: Πεμ, 11 Φεβ 16, 00:07 by sifoni

den yparxei kapio provlima apla eksigisa giati se kapion borei na aresei afto to prama

Αυτή η τραγούδαρα λέει τόσα πολλά για την ζωή σου..οι SINATION είμαστε εδώ στα δύσκολα σου και θα είμαστε για όσο χρειαστεί..πάμε μάγκες να το πάμε ψηλά να μάθουν τι πάει να πει SIN BOY..

sifoni – Πεμ, 11 Φεβ 16, 00:09 – Τελευταία αλλαγή: Πεμ, 11 Φεβ 16, 00:11 by sifoni

-

Αυτή η τραγούδαρα λέει τόσα πολλά για την ζωή σου..οι SINATION είμαστε εδώ στα δύσκολα σου και θα είμαστε για όσο χρειαστεί..πάμε μάγκες να το πάμε ψηλά να μάθουν τι πάει να πει SIN BOY..

selinos – Πεμ, 11 Φεβ 16, 19:03

hellpiΤετάρτη, 10 Φεβ. 2016, 23:54

ΑραλύκοιΤετάρτη, 10 Φεβ. 2016, 22:51
ηρεμίστε μη σας ηρεμίσω μλκες

selinos – Σαβ, 13 Φεβ 16, 20:42

edw_ta_taxi_einai_kitrinaΤρίτη, 09 Φεβ. 2016, 21:55



Δημοσιεύτηκε στις 7 Φεβ 2016 απο ΟΧΕΤΟΣ

Στις 15/12, βάψαμε ασημένιο ένα καμμένο, αναποδογυρισμένο αμάξι στα Εξάρχεια.

Το αμάξι αυτό είχε αφεθεί στο σημείο όπου κάηκε για 9 μέρες μετά τις συγκρούσεις της 06/12 σα σκιάχτρο, εξυπηρετώντας προβοκατόρικους λόγους, εκφοβιστικούς προς τους κατοίκους και τους περαστικούς. Το κράτος προσπάθησε να δημιουργήσει ένα κλίμα φόβου προσπαθώντας μέσω μιας συμβολικής εικόνας να περάσει ένα έμμεσο μήνυμα του "αυτοί είναι, αυτά κάνουν" αποπολιτικοποιώντας πλήρως έτσι το γεγονός και τον λόγο της πυρπόλισης ενός αμαξιού. Ουσιαστικά έγινε προσπάθεια ένα όχημα, που χρησιμοποιήθηκε ως οδόφραγμα σε συγκρούσεις, να χρησιμοποιηθεί ως ένα εργαλείο νομιμοποίησης της επερχόμενης αύξησης της κρατικής καταστολής. Εμείς ξέρουμε τις κρατικές πρακτικές και, γελώντας, μετατρέπουμε το "φόβητρό" τους σε μέσο προώθησης του αναρχικού αγώνα.

Ασημένιο: το πιο χαρακτηριστικό χρώμα της βιομηχανίας, του λαμπερού εμπορεύματος. Βάψαμε το αμάξι σ' αυτό το χρώμα ως μια χαρακτηριστική δόση ειρωνείας στην κοινωνία του εμπορίου και του θεάματος. Το καμμένο αμάξι γίνεται καινούργιο και φανταχτερό, έτοιμο για ''πώληση'' από εμάς, τους στόχους της προβοκάτσιας. Παράγοντας τέχνη απ' το οτιδήποτε, καταδεικνύουμε τις εξουσιαστικές πρακτικές. Και προφανώς μιλάμε για τέτοιες πρακτικές, καθώς την αμέσως επόμενη μέρα το βαμμένο αμάξι μαζεύτηκε και απομακρύνθηκε απ' τον χώρο.

Επιμέλεια εικόνας: Κάτω Θρώσκω
Επιμέλεια ήχου: το μίασμα

Επικοινωνία: oxetos@riseup.net

https://www.youtube.com/watch?v=wgEh5uqKyLY

ΩΧ τωρα το ειδα

MDR – Κυρ, 14 Φεβ 16, 15:04

kingcartmanΤρίτη, 09 Φεβ. 2016, 12:39
yo i poli einai griza i zwi mou mayri eimai periergos typos tin ipia proxthes me ta paidia kai mou skase katathlipsi me paratise kai mia gomena kai argise na mou dwsei to xartziliki o babas asto pou na katalaveis tous provlimatismous mou den eisai arketa psagmenos oloi koimaste eiste douloi tou systimatos kai ksepoulimenoi kai pou na niwsete diavasa kai kati vivlia klasmenos alla pou na sou eksigw den tha ta piaseis

i poli einai griza

eimai periergos typos

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

selinos – Τρι, 16 Φεβ 16, 02:27

νούμερο 2 δισκάρα 2015 :bow:

Πρωτοχρονιά – Τρι, 16 Φεβ 16, 10:22

selinosΤρίτη, 16 Φεβ. 2016, 02:27
νούμερο 2 δισκάρα 2015 :bow:

μετα το τζαμαλαρο για;

elafilemoo – Τετάρτη, 24 Νοε. 2021, 19:05
ναι ας ψηφισουμε γιατι ηθελα αποψε να κωλοδαχτυλιαστω διπλα απο το τζακι διαβαζοντας τη μαλακια

selinos – Πεμ, 18 Φεβ 16, 10:19

ΠρωτοχρονιάΤρίτη, 16 Φεβ. 2016, 10:22

selinosΤρίτη, 16 Φεβ. 2016, 02:27
νούμερο 2 δισκάρα 2015 :bow:

μετα το τζαμαλαρο για;

selinos – Δευ, 22 Φεβ 16, 04:54

ΑραλύκοιΤετάρτη, 10 Φεβ. 2016, 22:51
ηρεμίστε μη σας ηρεμίσω μλκες

Πολύ επιθετικοί είναι όλοι εδω μέσα

edw_ta_taxi_einai_kitrina – Τρι, 23 Φεβ 16, 16:59

Δημοσιεύτηκε στις 22 Φεβ 2016
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΑΓΑΛΜΑΤΑ (21/02/2016)

Τα σκιάχτρα του κυρίαρχου πολιτισμού αποτυπώνονται σε μάρμαρο, σφυρηλατούνται από την οικονομική και κρατική υπεροχή, και στοιχειώνουν τις συνειδήσεις με το ψύχος, τη σοβαροφάνεια, την ευπρέπεια και την άχρονη ακινησία τους. Ανάγονται σε σύμβολα λόγω της αποδοχής τους από το κάθε κυρίαρχο σύστημα, καθώς ουσιαστικά το αναπαράγουν, προωθώντας τις αξίες οι οποίες το συνιστούν. Τα είδωλα της κάθε εποχής διαμορφώνουν, με θεαματικούς όρους, την εκάστοτε παράδοση, ορίζοντας προορισμούς και μέσα, Ιθάκες και ταξίδια.

Επιτιθόμαστε ανοιχτά στις παραδόσεις που διαιωνίζουν την ηθική εξουσιαστή και σκλάβου, αφέντη και υποτακτικού, και κάθε σύμβολό τους μας είναι εχθρικό. Μέσα στον πολιτισμό των όσιων και των ιερών, επιλέγουμε να είμαστε βλάσφημοι και εικονοκλάστες. Στα πλαίσια αυτής της επιλογής, προχωρήσαμε στη μετουσίωση 5 αγαλμάτων-ειδώλων, στο κέντρο της Αθήνας, μέσω της αισθητικής παρέμβασης.

ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ - ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΔΩΛΩΝ ΤΟΥ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΗ ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Επιμέλεια εικόνας: Κάτω Θρώσκω
Επιμέλεια ήχου: zod

αναρχική ομάδα τέχνης Οχετός

https://www.youtube.com/watch?v=jOrWgujVLx4

edw_ta_taxi_einai_kitrina – Τρι, 23 Φεβ 16, 22:30

Τζωρτζ Κάνινγκ (1770 – 1827)
Αρχικά υπουργός εξωτερικών της μεγάλης βρετανίας και μετέπειτα πρωθυπουργός για μικρό χρονικό διάστημα, ο Κάνινγκ ήταν φημισμένος φιλέλλην και υποστηρικτής της ανεξαρτησίας του ελληνικού έθνους. Το 1800 παντρεύτηκε με την κόρη του στρατηγού Τζων Σκοτ, ο οποίος είχε μεγάλη περιουσία στην Ινδία. Το 1821, ο Κάνινγκ διορίζεται κυβερνήτης της Ινδίας. Το 1827 πεθαίνει από πνευμονία. Άφησε πίσω του το υψίστου ομορφιάς απόφθεγμα »Ευχαριστώ τον Θεό, που η τύχη μου είναι συνυφασμένη με την τύχη της ανθρωπότητας.». Σκεφτήκαμε λοιπόν να προσφέρουμε έναν ελάχιστο φόρο τιμής στην εξαιρετική αυτή προσωπικότητα, χαρίζοντάς του έναν πιο ιδιαίτερο θάνατο. Στο άγαλμά του, που δεσπόζει στην ομώνυμη πλατεία, του φορέσαμε μια γραβάτα ως θηλιά. Πλέον η πνευμονία γιατρεύεται με φάρμακα, ο αστισμός όμως μόνο με αυτοκτονία.
Βλάσης Γαβριηλίδης (1848 – 1920)
Χαρακτηρίζεται ως πατέρας της δημοσιογραφίας στην ελλάδα. Πολιτικάντικο μυαλό, καθώς ήταν, ο Γαβριηλήδης αρχικά διατηρούσε στενές επαφές με τον Τρικούπη, στη συνέχεια υποστήριζε ένθερμα τη συγκέντρωση όλων των εξουσιών στον »ύψιστο» βασιλιά Γεώργιο Α’, ενώ εν τέλει τάχθηκε υπέρ της πολιτικής του Βενιζέλου. Καθώς δεν είχε συμπαγή πολιτική ύπαρξη, ακολουθώντας κλασική δημοσιογραφίστικη τακτική, ίπτατο σα φάντασμα από την πολιτική του ενός εξουσιαστή στον άλλον. Έτσι κι εμείς, θέλοντας να τον βοηθήσουμε στο ταξίδι του, χαρίσαμε στο άγαλμά του, που βρίσκεται στην Κλαυθμώνος, ένα φαντασμα-γορικό, κίτρινο σεντόνι, για να τονίζει την πραγματική του υπόσταση.
Παναγιώτης Κανελλόπουλος (1902 – 1986)
Υποστηρικτής της αβασίλευτης δημοκρατίας, επιδίωκε την εθνική συμφιλίωση, την παύση του διχασμού, για την ανοικοδόμηση του ελληνικού έθνους. Ο κατά τα άλλα αντιστασιακός Κανελλόπουλος φημίζεται για το ότι αποκάλεσε τη Μακρόνησο ως »νέο παρθενώνα», τον τόπο εξορίας ως σημαντικό μνημείο του ελληνισμού. Στα μεταπολεμικά χρόνια, ανέλεβε ανά διαστήματα κυβερνητικές θέσεις, διετέλεσε 2 φορές πρωθυπουργός για μικρό χρονικό διάστημα (1945 και 1967 – τελευταίος πρωθυπουργός πριν τη χούντα, στην οποία και εναντιώθηκε), καταλήγοντας το 1977 εκλεγμένος ανεξάρτητος βουλευτής σε συνεργασία με τη νέα δημοκρατία. Θέλοντας να »στηρίξουμε» αυτόν τον δημοκράτη αντιφασίστα, βρήκαμε την προτομή του στη δεξιά πλευρά απ’ την πρυτανεία και του χαρίσαμε ένα φουτεράκι, για τις κρύες νύχτες του χειμώνα, και μια μπαλακλάβα »για να τον κοιτάν στα μάτια». Με τα νέα του αξεσουάρ, ευελπιστούμε ότι θα ξαναβγεί στα χνάρια του αντιφασιστικού αγώνα, να μοιράσει κανα κουτουλίδι σε καναν φασίστα, να θυμηθεί τα παλιά.
Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)
Μέγας λόγιος, δάσκαλος του »ύψιστου» ελληνικού γένους, εκπρόσωπος του νεοελληνικού διαφωτισμού, ορθόδοξος χριστιανός, υποστηρικτής της αγνής ελληνικής καθαρεύουσας -απαλλαγμένης από τα »μιαρά» ξενικά στοιχεία- ο Κοραής, ως περήφανος πατριώτης, επιδίωκε την πνευματική ανάπτυξη του έθνους, εκδίδοντας και μεταφράζοντας βιβλία αρχαία ελληνικά, διαφωτιστικά και θεολογικά. Απεικονισμένος πλέον ως άγαλμα μπροστά απ’ την πρυτανεία, στέκεται καθιστός, με ένα βιβλίο στο ένα χέρι. Σκεφτήκαμε πως τόσο καιρό θα έχει βαρεθεί να κρατά το βιβλίο στην ίδια σελίδα, οπότε του κολλήσαμε ένα κείμενο ενάντια στον νόμο για τις ειδικές συνθήκες κράτησης. Πέρα από αυτό, του προσφέραμε στο άλλο χέρι ένα »κοκταίηλ», με το στουπί του, και, επειδή γύρω οι κάμερες είναι πολλές και οι τουρίστες ενοχλητικοί, του χαρίσαμε ένα full face για να την παλεύει.
Ιωάννης Καποδίστριας (1776 -1831)
Αρχικά υπουργός εξωτερικών της ρωσίας και έπειτα πρώτος κυβερνήτης της ελλάδας υπό την επιτήρηση των μεγάλων ευρωπαϊκών δυνάμεων, προώθησε μεταρρυθμίσεις για την ανόρθωση των κρατικών μηχανισμών, όπως δημιουργία τακτικού στρατού, ίδρυση της στρατιωτικής σχολής ευελπίδων, του εθνικού νομισματοκοπείου και της εθνικής χρηματιστικής τράπεζας, δημιουργία νομικού πλαισίου, εισαγωγή της πατάτας κλπ. Στα πλαίσια της εσωτερικής »τάξεως και ασφαλείας», προχώρησε σε φίμωση του αντικυβερνητικού τύπου της εποχής και δίωξη των εκδοτών του. Το άγαλμά του στολίζει την πρυτανεία, δίπλα από τον Κοραή. Του κάναμε δώρο στο πιάτο το αγαθό που εισήγαγε, προτηγανισμένο σε παρθένο ηλιέλαιο, και, για να τον βοηθήσουμε να γευτεί τον σύγχρονο πολιτισμό, του δέσαμε το στόμα μ’ ένα φίμωτρο.

ΓΥΑΛΙΝΟΣ – Τετ, 24 Φεβ 16, 00:03

ooooooolo malakies

selinos – Τετ, 24 Φεβ 16, 22:01

ππσσσσ γάμησε

selinos – Τετ, 24 Φεβ 16, 22:31

edw_ta_taxi_einai_kitrinaΤρίτη, 23 Φεβ. 2016, 16:59
Δημοσιεύτηκε στις 22 Φεβ 2016
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΑΓΑΛΜΑΤΑ (21/02/2016)

Τα σκιάχτρα του κυρίαρχου πολιτισμού αποτυπώνονται σε μάρμαρο, σφυρηλατούνται από την οικονομική και κρατική υπεροχή, και στοιχειώνουν τις συνειδήσεις με το ψύχος, τη σοβαροφάνεια, την ευπρέπεια και την άχρονη ακινησία τους. Ανάγονται σε σύμβολα λόγω της αποδοχής τους από το κάθε κυρίαρχο σύστημα, καθώς ουσιαστικά το αναπαράγουν, προωθώντας τις αξίες οι οποίες το συνιστούν. Τα είδωλα της κάθε εποχής διαμορφώνουν, με θεαματικούς όρους, την εκάστοτε παράδοση, ορίζοντας προορισμούς και μέσα, Ιθάκες και ταξίδια.

Επιτιθόμαστε ανοιχτά στις παραδόσεις που διαιωνίζουν την ηθική εξουσιαστή και σκλάβου, αφέντη και υποτακτικού, και κάθε σύμβολό τους μας είναι εχθρικό. Μέσα στον πολιτισμό των όσιων και των ιερών, επιλέγουμε να είμαστε βλάσφημοι και εικονοκλάστες. Στα πλαίσια αυτής της επιλογής, προχωρήσαμε στη μετουσίωση 5 αγαλμάτων-ειδώλων, στο κέντρο της Αθήνας, μέσω της αισθητικής παρέμβασης.

ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ - ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΔΩΛΩΝ ΤΟΥ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΗ ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Επιμέλεια εικόνας: Κάτω Θρώσκω
Επιμέλεια ήχου: zod

αναρχική ομάδα τέχνης Οχετός

https://www.youtube.com/watch?v=jOrWgujVLx4

Σορρύ για αυτό εδώ έλεγα.
Γάμησαν μαλάκα

MDR – Πεμ, 25 Φεβ 16, 15:28

selinosΤετάρτη, 24 Φεβ. 2016, 22:31

edw_ta_taxi_einai_kitrinaΤρίτη, 23 Φεβ. 2016, 16:59
Δημοσιεύτηκε στις 22 Φεβ 2016
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΑΓΑΛΜΑΤΑ (21/02/2016)

Τα σκιάχτρα του κυρίαρχου πολιτισμού αποτυπώνονται σε μάρμαρο, σφυρηλατούνται από την οικονομική και κρατική υπεροχή, και στοιχειώνουν τις συνειδήσεις με το ψύχος, τη σοβαροφάνεια, την ευπρέπεια και την άχρονη ακινησία τους. Ανάγονται σε σύμβολα λόγω της αποδοχής τους από το κάθε κυρίαρχο σύστημα, καθώς ουσιαστικά το αναπαράγουν, προωθώντας τις αξίες οι οποίες το συνιστούν. Τα είδωλα της κάθε εποχής διαμορφώνουν, με θεαματικούς όρους, την εκάστοτε παράδοση, ορίζοντας προορισμούς και μέσα, Ιθάκες και ταξίδια.

Επιτιθόμαστε ανοιχτά στις παραδόσεις που διαιωνίζουν την ηθική εξουσιαστή και σκλάβου, αφέντη και υποτακτικού, και κάθε σύμβολό τους μας είναι εχθρικό. Μέσα στον πολιτισμό των όσιων και των ιερών, επιλέγουμε να είμαστε βλάσφημοι και εικονοκλάστες. Στα πλαίσια αυτής της επιλογής, προχωρήσαμε στη μετουσίωση 5 αγαλμάτων-ειδώλων, στο κέντρο της Αθήνας, μέσω της αισθητικής παρέμβασης.

ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ - ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΔΩΛΩΝ ΤΟΥ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΗ ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Επιμέλεια εικόνας: Κάτω Θρώσκω
Επιμέλεια ήχου: zod

αναρχική ομάδα τέχνης Οχετός

https://www.youtube.com/watch?v=jOrWgujVLx4

Σορρύ για αυτό εδώ έλεγα.
Γάμησαν μαλάκα :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

mpes apo to allo account twra na kaneis up

Σελίδα: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22