hiphop.gr
 

Δέκα λόγοι για να μη μιξάρετε με ακουστικά

Στωικός – Κυρ, 24 Ιουν 12, 21:43, 10037 αναγνώσεις

Το θέμα έχει κλειδωθεί.
Δεν μπορείτε να συντάξετε επιπλέον απαντήσεις.

Μπορεί να είναι βολικό να γίνεται η ηχογράφηση με ακουστικά. Στη μείξη όμως οι προτεραιότητες είναι διαφορετικές.

Πολύς κόσμος καταφεύγει στη λύση των ακουστικών, κατά τη διάρκεια της μείξης και της επεξεργασίας. Αν όμως υπάρχουν στο χώρο ηχεία που μπορούν να θεωρηθούν αναφοράς τα ακουστικά είναι αδικαιολόγητη επιλογή.


1. Φορώντας ακουστικά απομονώνουμε τα αυτιά μας από το δωμάτιο στο οποίο βρισκόμαστε. Πολλές φορές, από το δωμάτιο στο οποίο ηχογραφήσαμε λίγο πριν ένα όργανο – ακόμα και στα μεγάλα studios κάποια φωνητικά, μπάσσα, κιθάρες κ.τ.λ, γράφονται στο control room. Απομονώνοντας λοιπόν τα αυτιά μας από το δωμάτιο, μεταφερόμαστε στον χώρο των ακουστικών. Ακόμα και η μικρή απόσταση ακουστικού και αυτιού αποτελεί χώρο, με το δικό του χαρακτήρα. Το πρόβλημα λοιπόν είναι ότι κάθε ζευγάρι και μάρκα/μοντέλο ακουστικών έχει το δικό του χαρακτήρα και απόδοση. Ανύπαρκτη λοιπόν η συνέπεια του υλικού της μείξης από σύστημα σε σύστημα. Αν ακολουθήσουμε την οδό αυτή, θα πρέπει μαζί με το cd να πουλάμε και ένα ζευγάρι ακουστικά σαν κι αυτά που κάναμε τη μείξη.

2. Ακόμα και τα ακριβότερα ακουστικά έχουν ελλείψεις στις μπάσες, χαμηλομεσαίες, ακόμα και μεσαίες περιοχές. Δεν μπορούμε, λοιπόν, να αποφασίσουμε για τις περιοχές αυτές με συνέπεια.Οι αντρικές φωνές, τα synths, ακούγονται ασταθή σε μια μίξη που έγινε στα ακουστικά, ενώ το μπάσσο και η μπότα συναντιούνται άτσαλα και πλαδαρά.

3. Η στερεοφωνική εικόνα που έχουμε με τα ακουστικά για τη μείξη, είναι ασαφής και παραπλανητική. Αν δεν ακούσουμε το υλικό μέσα σε ένα δωμάτιο, δεν μπορούμε να αντιληφθούμε το πραγματικό εύρος και να πάρουμε αποφάσεις για το panning. Στα ακουστικά το hard left panning ενός οργάνου είναι απόλυτα hard left. Στην πραγματικότητα τίποτα δεν ακούγεται μόνο hard left – και η πραγματικότητα είναι τα συστήματα και οι χώροι ακρόασης του κοινού και όχι του mixing engineer. Το κοινό αγοράζει το δίσκο, όχι η εταιρεία κατασκευής ακουστικών.

4. Με τα ακουστικά δεν μπορούμε να πάρουμε τις σωστές αποφάσεις για τα εφέ που δημιουργούν την αίσθηση του χώρου (reverb, delay). Και αυτό γιατί σε αντίθεση με ένα και μοναδικό χώρο μίξης, τα ακουστικά διαθέτουν δύο χώρους ταυτόχρονα, έναν δεξιά και έναν αριστερά.Η μίξη σε δυο χώρους ταυτόχρονα είναι σαν ο μελλοντικός ακροατής να χρησιμοποιεί δυο όμοια συστήματα ταυτόχρονα, σε δυο διπλανά όμοια δωμάτια και να στέκεται στην ενδιάμεση πόρτα.

5. Τα ακουστικά δίνουν παραπλανητικές πληροφορίες για τις ψηλές περιοχές. Έτσι, κάνουμε λάθος επιλογές για το eq γυναικείων φωνών, την ένταση μιας lead κιθάρας και την παρουσία του ταμπούρου.

6. Μεγάλο ποσοστό της επιτυχίας μιας μείξης οφείλεται στην καλή διευθέτηση των ψυχοακουστικών συχνοτήτων- πολύ χαμηλά και πολύ ψηλά. Τα ακουστικά, ακόμα και τα πιο ακριβά, δεν μπορούν να αποδώσουν με συνέπεια τις ψυχοακουστικές συχνότητες.

7. Το compression δεν μπορεί να ρυθμιστεί σωστά με τα ακουστικά, γιατί και πάλι δεν ακούμε τις περιοχές που χρειάζονται. Καταλήγουμε λοιπόν είτε στην υπερβολική χρήση compression-εμφανές στις μουσικές που εμπλέκονται djs που έχουν συνηθίσει τη χρήση ακουστικών- είτε πέφτουμε στην παγίδα να περνάμε όλη τη μείξη από κάποιον κομπρέσσορα, έτσι, “για να υπάρχει”. Τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται ρυθμίζοντας έναν κομπρέσσορα με τα ακουστικά, είναι στο threshold και στο response.

8. Η χρήση ακουστικών δυνατά, για ώρα, είναι ο σίγουρος δρόμος για την κώφωση. Είναι σαν να έχεις ένα ηχείο κολλημένο στο αυτί σου- και το μικρό μέγεθος των ακουστικών δεν σώζει την κατάσταση, ακριβώς λόγω της απόστασης.

9. Η μουσική είναι κοινωνική διαδικασία. Οι μουσικοί παίζουν σε ένα χώρο, στην πρόβα, στη συναυλία και στο studio. οι ακροατές μαζεύονται σε παρέες και ακούνε δίσκους. Το ραδιόφωνο εκπέμπει το κομμάτι σε εκατομμύρια ανθρώπους ταυτόχρονα. Είναι αφύσικο λοιπόν να μιξάρουμε κάτι στην απομόνωση των ακουστικών, χωρίς να μας συντροφεύει ούτε η ανάσα μας.

10. Την μουσική δεν την απολαμβάνουμε μόνο με τα αυτιά μας, αλλά με όλο το κορμί μας- το μπάσα κλωτσάνε το στομάχι, τα πρίμα γεμίζουν τον αέρα, νιώθουμε στο στήθος μας τα μεσαία. Μιξάροντας στα ακουστικά, δεν νιώθουμε τίποτα από όλα αυτά.


Πηγή

Σημείωση: Δεν βρήκα κάτι ανάλογο στο forum και, επειδή το έψαξα για προσωπικούς λόγους, το δημοσιεύω εδώ κάνοντας κάποιες διορθώσεις. Το θέμα είναι ανοιχτό για γνώμες.

vokakios.blogspot.com
dildosintherun.tumblr.com
rapkalogeros.blogspot.com

ΣΕΛΙΔΑ:

Απαντήσεις – σελίδα 1 / 2

Παπαγιάννης – Κυρ, 24 Ιουν 12, 22:24 – Τελευταία αλλαγή: Κυρ, 24 Ιουν 12, 22:26 by Παπαγιάννης, έχει αλλάξει 2 φορές.

κοιταξε,εγώ πιστεύω πως μιξάροντας και με ακουστικά, βοηθάει στο να αντιλαμβάνεται το αυτί σου κάποια λάθη-λεπτομέρειες και να το διορθώνεις(πχ παράσιτα κλπ)..κατα τα άλλα συμφωνώ απόλυτα με αυτά που έγραψες

εντιτ:τα μπασα χτυπάνε το στήθος,όχι το στομάχι

Στωικός – Κυρ, 24 Ιουν 12, 22:37

ΠαπαγιάννηςΚυριακή, 24 Ιουν. 2012, 22:24
κοιταξε,εγώ πιστεύω πως μιξάροντας και με ακουστικά, βοηθάει στο να αντιλαμβάνεται το αυτί σου κάποια λάθη-λεπτομέρειες και να το διορθώνεις(πχ παράσιτα κλπ)..κατα τα άλλα συμφωνώ απόλυτα με αυτά που έγραψες

εντιτ:τα μπασα χτυπάνε το στήθος,όχι το στομάχι :?

Εννοείς, να μιξάρεις πρώτα με ηχεία και, έπειτα, να το ακούς και με τα ακουστικά, ώστε να κάνεις τις αναγκαίες διορθώσεις, ε; Σωστό. Μου το έχουν πει κι εμένα (μέλος του forum παρεμπιπτόντως, αν και δεν έχει σημασία).

vokakios.blogspot.com
dildosintherun.tumblr.com
rapkalogeros.blogspot.com

epimonos – Κυρ, 24 Ιουν 12, 23:14

ΣτωικόςΚυριακή, 24 Ιουν. 2012, 22:37

ΠαπαγιάννηςΚυριακή, 24 Ιουν. 2012, 22:24
κοιταξε,εγώ πιστεύω πως μιξάροντας και με ακουστικά, βοηθάει στο να αντιλαμβάνεται το αυτί σου κάποια λάθη-λεπτομέρειες και να το διορθώνεις(πχ παράσιτα κλπ)..κατα τα άλλα συμφωνώ απόλυτα με αυτά που έγραψες

εντιτ:τα μπασα χτυπάνε το στήθος,όχι το στομάχι :?

Εννοείς, να μιξάρεις πρώτα με ηχεία και, έπειτα, να το ακούς και με τα ακουστικά, ώστε να κάνεις τις αναγκαίες διορθώσεις, ε; Σωστό. Μου το έχουν πει κι εμένα (μέλος του forum παρεμπιπτόντως, αν και δεν έχει σημασία).


-Soundcloud: http://soundcloud.com/epimonos/tracks
-Youtube: http://www.youtube.com/user/efthimiou96 (Subscribe)

Contact information:

Email: epimonosbeats@yahoo.com

Στωικός – Κυρ, 24 Ιουν 12, 23:32

epimonosΚυριακή, 24 Ιουν. 2012, 23:14

ΣτωικόςΚυριακή, 24 Ιουν. 2012, 22:37

ΠαπαγιάννηςΚυριακή, 24 Ιουν. 2012, 22:24
κοιταξε,εγώ πιστεύω πως μιξάροντας και με ακουστικά, βοηθάει στο να αντιλαμβάνεται το αυτί σου κάποια λάθη-λεπτομέρειες και να το διορθώνεις(πχ παράσιτα κλπ)..κατα τα άλλα συμφωνώ απόλυτα με αυτά που έγραψες

εντιτ:τα μπασα χτυπάνε το στήθος,όχι το στομάχι :?

Εννοείς, να μιξάρεις πρώτα με ηχεία και, έπειτα, να το ακούς και με τα ακουστικά, ώστε να κάνεις τις αναγκαίες διορθώσεις, ε; Σωστό. Μου το έχουν πει κι εμένα (μέλος του forum παρεμπιπτόντως, αν και δεν έχει σημασία).

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :bow: :bow:

Δεν σε κατάλαβα.

vokakios.blogspot.com
dildosintherun.tumblr.com
rapkalogeros.blogspot.com

HermanToothrot – Δευ, 25 Ιουν 12, 01:58

οταν το ειδα θυμομουν οτι το χα ξαναδιαβασει εδω
υπαρχει στο στικυ τελικα σαν τιτλος(δεν ξερω αν το χες γραψει εσυ) αλλα το χαιπερλινκ σε παει παλι στο στικυ
στειλε πμ στον σφιντο να το εντιταρει αν ειναι

Κ.Δ.Ω.Α warriors
καντε τακλιν στην καρωτιδα του τυπου που κανει ζαπινγκ

Στωικός – Δευ, 25 Ιουν 12, 02:06

HermanToothrotΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 01:58
οταν το ειδα θυμομουν οτι το χα ξαναδιαβασει εδω
υπαρχει στο στικυ τελικα σαν τιτλος(δεν ξερω αν το χες γραψει εσυ) αλλα το χαιπερλινκ σε παει παλι στο στικυ
στειλε πμ στον σφιντο να το εντιταρει αν ειναι

Ναι, ναι, κι εγώ το είχα δει, αλλά μονάχα σαν τίτλο. Δεν το είχα γράψει εγώ.
Ε, θα το δει εδώ και θα το αλλάξει, ξέρω γω.

vokakios.blogspot.com
dildosintherun.tumblr.com
rapkalogeros.blogspot.com

TrolStoTetragono – Δευ, 25 Ιουν 12, 09:36

les vlakeis pou apla tis diavases, den gnorizeis kai metadideis amatheia..
1 me tin idia logiki kathe domatio pou den einai dead(den kanei anaklaseis) logo stasimou kumatos(paraliles epifanies) tonizontai suxnotikes perioxes analoga me tis diastaseis tou ara auto pou miksareis mporei na akougete polu diaforetiko apo oti einai stin pragmatikotita logo kakou domatiou
2 ola ta ixeia kato ton 6 intson exoun provlima me ta bass kai auto giati suxnotites opos 100 hz kanoun proti oloklirosi sta 3,5 metra ara otan kathese esu sto 1 metro exeis tash pros oloklirosi kai oxi to pragmatiko apotelesma
3 o kosmos akouei omos mousiki apo akoustika ara esu an kaneis hard panning epeidi akougete kala apta hxeia s o allos pou tha akouei mousiki sto dromo tha ksenerosei
4 allitheia den katalava ti sto diaolo les edo delay ftiaxneis eukola apo akoustika reverb einai duskolo giati den uparxei ksekathara to vathos pediou
5 to ti akoustika exeis einai diko sou thema akous mousiki prota se auta kai matheneis pos paizoun ego exo akoustika pou paizoun polla xamila allos me polla prima.. meta apo kapoia fasi ksereis pos sumperiferontai kai prateis analoga ti prepei na kaneis kai ti oxi.TO IDIO SUMVENEI KAI ME OLA TA HXEIA ALLA PAIZOUN ETSI ALLA ALLIOS
6 MIX MENTALIST
7 to mono sosto . alla kai hxeia kato ton 1000 euro to ena den akous sosta to compression
8 meta ta 21 allionete h akoh sou ara an eisai kathe mera se klampaki pou varaei!!! meta apo polu ligo kairo tha alliothei h akoh sou
9 oi mousikoi hxografoun me akoustika
10 tin mousikh tin akoune anthropoi spiti tous stis hxeiares tous sto autokinito tous me to subwoofer tous stin douleia tous me ton 2inch radiofonaki tous otan trexoun me ta akoustika tous.. h douleia tou hxolipti otan miksarei einai auto pou miksarei na mporei na anaparagete pantou kala.. den eimai uper tis miksis me akoustika alla VOITHANE PARA POLU
**** ama katafereis kai kaneis kati kai akougete kala sta xeirotera akoustika tha akougete pantou kala***

Στωικός – Δευ, 25 Ιουν 12, 14:57

Άντε να απαντήσω και σ εσένα. Εγώ, δεν ξέρω και πολλά γύρω από αυτά τα θέματα. Επειδή, όμως, την παλεύω μόνος μου στη μίξη, είπα να το δημοσιεύσω για να πάρω γνώμες από άλλους, πέρα από το ότι βοηθάει γενικώς το section. Προσωπικά, η απάντηση σου με ανακουφίζει, γιατί κι εγώ με ακουστικά μιξάρω -έστω και στις λίγες μίξεις που έχω κάνει. Παρόλα αυτά, η αλήθεια είναι ότι δεν με πείθουν και πολύ τα όσα λες.

vokakios.blogspot.com
dildosintherun.tumblr.com
rapkalogeros.blogspot.com

Αραλύκοι – Δευ, 25 Ιουν 12, 16:01

πού τα βρήκες αυτά και τα έγραψες..? είχα το θέμα σε txt εδώ και κανά 2 χρόνια έτοιμο να το ποστάρω..

10 λόγοι για να μη μιξάρετε με ακουστικά

Μπορεί να είναι βολικό να γίνεται η ηχογράφηση με ακουστικά. Στη μείξη όμως οι προτεραιότητες είναι διαφορετικές.

Πολύς κόσμος καταφεύγει στη λύση των ακουστικών, κατά τη διάρκεια της μείξης και της επεξεργασίας. Αν όμως υπάρχουν στο χώρο ηχεία που μπορούν να θεωρηθούν αναφοράς τα ακουστικά είναι αδικαιολόγητη επιλογή.

1. Φορώντας ακουστικά απομονώνουμε τα αυτιά μας από το δωμάτιο στο οποίο βρισκόμαστε. Πολλές φορές, από το δωμάτιο στο οποίο ηχογραφήσαμε λίγο πριν ένα όργανο - ακόμα και στα μεγάλα studios κάποια φωνητικά, μπάσσα, κιθάρες κ.τ.λ, γράφονται στο control room. Απομονώνοντας λοιπόν τα αυτιά μας από το δωμάτιο, μεταφερόμαστε στον χώρο των ακουστικών. Ακόμα και η μικρή απόσταση ακουστικού και αυτιού αποτελεί χώρο, με το δικό του χαρακτήρα. Το πρόβλημα λοιπόν είναι ότι κάθε ζευγάρι και μάρκα/μοντέλο ακουστικών έχει το δικό του χαρακτήρα και απόδοση. Ανύπαρκτη λοιπόν η συνέπεια του υλικού της μείξης από σύστημα σε σύστημα. Αν ακολουθήσουμε την οδό αυτή, θα πρέπει μαζί με το cd να πουλάμε και ένα ζευγάρι ακουστικά σαν κι αυτά που κάναμε τη μείξη.

2.Ακόμα και τα ακριβότερα ακουστικά έχουν ελλείψεις στις μπάσες, χαμηλομεσαίες, ακόμα και μεσαίες περιοχές. δεν μπορούμε λοιπόν να αποφασίσουμε για τις περιοχές αυτές με συνέπεια.Οι αντρικές φωνές, τα synths, ακούγονται ασταθή σε μια μίξη που έγινε στα ακουστικά, ενώ το μπάσσο και η μπότα συναντιούνται άτσαλα και πλαδαρά.

3.Η στερεοφωνική εικόνα που έχουμε με τα ακουστικά για τη μείξη, είναι ασαφής και παραπλανητική. Αν δεν ακούσουμε το υλικό μέσα σε ένα δωμάτιο, δεν μπορούμε να αντιληφθούμε το πραγματικό εύρος και να πάρουμε αποφάσεις για το panning. Στα ακουστικά το hard left panning ενός οργάνου είναι απόλυτα hard left. στην πραγματικότητα τίποτα δεν ακούγεται μόνο hard left - και η πραγματικότητα είναι τα συστήματα και οι χώροι ακρόασης του κοινού και όχι του mixing engineer. Το κοινό αγοράζει το δίσκο, όχι η εταιρεία κατασκευής ακουστικών.

4.Με τα ακουστικά δεν μπορούμε να πάρουμε τις σωστές αποφάσεις για τα εφφέ που δημιουργούν την άισθηση του χώρου (reverb, delay). Και αυτό γιατί σε αντίθεση με ένα και μοναδικό χώρο μείξης, τα ακουστικά διαθέτουν δύο χώρους ταυτόχρονα, έναν δεξιά και έναν αριστερά.Η μείξη σε δυο χώρους ταυτόχρονα είναι σαν ο μελλοντικός ακροατής να χρησιμοποιεί δυο όμοια συστήματα ταυτόχρονα, σε δυο διπλανά όμοια δωμάτια, και να στέκεται στην ενδιάμεση πόρτα.

5.Τα ακουστικά δίνουν παραπλανητικές πληροφορίες για τις ψηλές περιοχές. έτσι, κάνουμε λάθος επιλογές για το eq γυναικείων φωνών, την ένταση μιας lead κιθάρας και την παρουσία του ταμπούρου.

6.Μεγάλο ποσοστό της επιτυχίας μιας μείξης οφείλεται στην καλή διευθέτηση των ψυχοακουστικών συχνοτήτων- πολύ χαμηλά και πολύ ψηλά. Τα ακουστικά, ακόμα και τα πιο ακριβά, δεν μπορούν να αποδώσουν με συνέπεια τις ψυχοακουστικές συχνότητες.

7.Το compression δεν μπορεί να ρυθμιστεί σωστά με τα ακουστικά, γιατί και πάλι δεν ακούμε τις περιοχές που χρειάζονται. Καταλήγουμε λοιπόν είτε στην υπερβολική χρήση compression-εμφανές στις μουσικές που εμπλέκονται djs που έχουν συνηθίσει τη χρήση ακουστικών- είτε πέφτουμε στην παγίδα να περνάμε όλη τη μείξη από κάποιον κομπρέσσορα, έτσι, "για να υπάρχει". Τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται ρυθμίζοντας έναν κομπρέσσορα με τα ακουστικά, είναι στο threshold και στο response.

8.Η χρήση ακουστικών δυνατά, για ώρα, είναι ο σίγουρος δρόμος για την κώφωση. Είναι σαν να έχεις ένα ηχείο κολλημένο στο αυτί σου- και το μικρό μέγεθος των ακουστικών δεν σώζει την κατάσταση, ακριβώς λόγω της απόστασης.

9.Η μουσική είναι κοινωνική διαδικασία. Οι μουσικοί παίζουν σε ένα χώρο, στην πρόβα, στη συναυλία και στο studio. οι ακροατές μαζεύονται σε παρέες και ακούνε δίσκους. Το ραδιόφωνο εκπέμπει το κομμάτι σε εκατομμύρια ανθρώπους ταυτόχρονα. Είναι αφύσικο λοιπόν να μιξάρουμε κάτι στην απομόνωση των ακουστικών, χωρίς να μας συντροφεύει ούτε η ανάσα μας.

10.Την μουσική δεν την απολαμβάνουμε μόνο με τα αυτιά μας, αλλά με όλο το κορμί μας- το μπάσα κλωτσάνε το στομάχι, τα πρίμα γεμίζουν τον αέρα, νιώθουμε στο στήθος μας τα μεσαία. Μειξάροντας στα ακουστικά, δεν νιώθουμε τίποτα από όλα αυτά.

Στωικός – Δευ, 25 Ιουν 12, 16:08

Αναφέρω πηγή ρε!

vokakios.blogspot.com
dildosintherun.tumblr.com
rapkalogeros.blogspot.com

Αραλύκοι – Δευ, 25 Ιουν 12, 16:12

ΣτωικόςΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:08
Αναφέρω πηγή ρε!

α..σοζ..δε το είχα ποστάρει τότε, γιατί ήμουν ακόμα με τα HD-600..δεν είχα Monitrs, δε με συνέφερε..

Στωικός – Δευ, 25 Ιουν 12, 16:19

ΑραλύκοιΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:12

ΣτωικόςΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:08
Αναφέρω πηγή ρε!

α..σοζ..δε το είχα ποστάρει τότε, γιατί ήμουν ακόμα με τα HD-600..δεν είχα Monitrs, δε με συνέφερε.. :lol:

Κλάιν ρε, βασικά απλά για γνώμες γίνονται τα posts, δηλαδή στ αρχίδια σου ό,τι και να λέγανε.

vokakios.blogspot.com
dildosintherun.tumblr.com
rapkalogeros.blogspot.com

SABA – Δευ, 25 Ιουν 12, 16:33

ακουστικα(για μιξη(40-50ευρω) vs speakers(philips 80-90ευρω)......
ποιος κερδιζει?

soundcloudbeats

Αραλύκοι – Δευ, 25 Ιουν 12, 16:35

SABAΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:33
ακουστικα(για μιξη(40-50ευρω) vs speakers(philips 80-90ευρω)......
ποιος κερδιζει?

και οι 2 χάνουνε..ούτε με 50€ ακουστικά ούτε με 90€ ηχεία μπορείς να μιξάρεις..

Αορατος – Δευ, 25 Ιουν 12, 16:36

re seis skefteite mono k mono oti me ta akoustika ta akous ola para polu konta ara kai dunata!
ta akoustika dimiourgoun mia psevdesthisi!mono k mono afto einai arketo gia na min miksareis me akoustika!den xreiazontai tosoi logoi!

www.aoratos.org

SABA – Δευ, 25 Ιουν 12, 16:37

ΑραλύκοιΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:35

SABAΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:33
ακουστικα(για μιξη(40-50ευρω) vs speakers(philips 80-90ευρω)......
ποιος κερδιζει?

και οι 2 χάνουνε..ούτε με 50€ ακουστικά ούτε με 90€ ηχεία μπορείς να μιξάρεις.. :lol:

το ξερω αλλα μεχρι να παρω κατι καλυτερο τι να προτιμησω?

soundcloudbeats

Αραλύκοι – Δευ, 25 Ιουν 12, 16:38

SABAΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:37

ΑραλύκοιΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:35

SABAΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:33
ακουστικα(για μιξη(40-50ευρω) vs speakers(philips 80-90ευρω)......
ποιος κερδιζει?

και οι 2 χάνουνε..ούτε με 50€ ακουστικά ούτε με 90€ ηχεία μπορείς να μιξάρεις.. :lol:

το ξερω αλλα μεχρι να παρω κατι καλυτερο τι να προτιμησω?

τα ηχεία θα πάνε εντελώς τσάμπα αν τα πάρεις, οπότε πάρε ακουστικά, για να μπορείς να τα χρησιμοποιείς και σε ένα ταξίδι ας πούμε..

Αορατος – Δευ, 25 Ιουν 12, 16:39

SABAΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:37

ΑραλύκοιΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:35

SABAΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:33
ακουστικα(για μιξη(40-50ευρω) vs speakers(philips 80-90ευρω)......
ποιος κερδιζει?

και οι 2 χάνουνε..ούτε με 50€ ακουστικά ούτε με 90€ ηχεία μπορείς να μιξάρεις.. :lol:

το ξερω αλλα μεχρι να παρω κατι καλυτερο τι να προτιμησω?

pragmatika ti apantisi perimeneis?to na sou pei kapoios na min miksareis giati ola tha einai gia ta skoupidia,meta den tha ton krakseis?

www.aoratos.org

SABA – Δευ, 25 Ιουν 12, 16:39

ΑραλύκοιΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:38

SABAΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:37

ΑραλύκοιΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:35

SABAΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:33
ακουστικα(για μιξη(40-50ευρω) vs speakers(philips 80-90ευρω)......
ποιος κερδιζει?

και οι 2 χάνουνε..ούτε με 50€ ακουστικά ούτε με 90€ ηχεία μπορείς να μιξάρεις.. :lol:

το ξερω αλλα μεχρι να παρω κατι καλυτερο τι να προτιμησω?

τα ηχεία θα πάνε εντελώς τσάμπα αν τα πάρεις, οπότε πάρε ακουστικά, για να μπορείς να τα χρησιμοποιείς και σε ένα ταξίδι ας πούμε..

γιατι θα πανε τσαμπα?

soundcloudbeats

SABA – Δευ, 25 Ιουν 12, 16:40

ΑορατοςΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:39

SABAΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:37

ΑραλύκοιΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:35

SABAΔευτέρα, 25 Ιουν. 2012, 16:33
ακουστικα(για μιξη(40-50ευρω) vs speakers(philips 80-90ευρω)......
ποιος κερδιζει?

και οι 2 χάνουνε..ούτε με 50€ ακουστικά ούτε με 90€ ηχεία μπορείς να μιξάρεις.. :lol:

το ξερω αλλα μεχρι να παρω κατι καλυτερο τι να προτιμησω?

pragmatika ti apantisi perimeneis?to na sou pei kapoios na min miksareis giati ola tha einai gia ta skoupidia,meta den tha ton krakseis?

το μονο που περιμενω ειναι η απαντηση ακουστικα ή speakers....

soundcloudbeats

Σελίδα: 1, 2