hiphop.gr
 

MIKΡΟΦΩΝΑ

Κύριος Νεκτάριος – Τετ, 2 Μαρ 11, 12:58, 10736 αναγνώσεις – Τελευταία αλλαγή: Δευ, 7 Μαρ 11, 23:35 by Αραλύκοι, έχει αλλάξει 9 φορές

All-Time-Classics
AKG-414, Neumann U-87 και Beyer MC-740.

Πολύ καλά μικρόφωνα σε σχέση με την τιμή τους:
Shure SM7B (Συχνοτική απόκριση: 50Hz-20kHz, Bass roll-off switch, Μid-boost switch, Αντίσταση εξόδου 150 Ω) και Neumann M 149 (Πυκνωτικό μικρόφωνο λάμπας με 11 πολικά διαγράμματα, Απόκριση συχνοτήτων 20Hz – 20KHz, Βάρος 730γρ, Διάμετρος 70 mm, Μήκος 201 mm, Μέγιστη Τάση Εξόδου 18dBu).

Οι φτηνότεροι ανταγωνιστές τους:
Audio-Technica σειρά 40 και Rode NT1-A, NT2-A(Μεγάλη κάψα διαμέτρου 1 ίντσας, Τρεις επιλογές πολικών διαγραμμάτων (omni, cardioid, figure 8), Επιλογή H.P.F (flat, 40Hz, 80Hz), Τρεις επιλογές pad (0dB, 5dB, 10dB), Απόκριση συχνοτήτων 20Hz – 20KHz, Αντίσταση εξόδου 200 Ω, Βάρος 860γρ, Μήκος 20,9 εκ., Διάμετρος 5,5εκ.), NT2000, κλπ.

Τα φτηνά εναλλακτικά από τις μεγάλες εταιρείες:
AKG 3000 και Beyer MC-834

Τα μικρού διαφράγματος (πουράκια), για μεγάλη πιστότητα:
AKG-451 και Beyer MC-930.

Τα electret, για όσους θέλουν πυκνωτικό αλλά δεν έχουν τροφοδοσία 48v (phantom power):
AKG-C1000.

Δυναμικά για live:
Shure SM58, SM57 και τα ανταγωνιστικά από Audix, Audio Technica, κ.α.
Για καλυτερα πραγματα στο live NEUMANN KMS-105.

Γενικές πληροφορίες
Όταν ηχογραφούμε μια τρομπέτα θέλουμε ένα μικρόφωνο καρδιοειδές μεγάλου διαφράγματος.
Όταν όμως θέλουμε να ηχογραφήσουμε ένα κλαρινέτο χρησιμοποιούμε ένα δυναμικό mic μπροστά απ την καμπάνα και ένα πυκνωτικό υπερκαρδιοειδες πάνω απ τα κλειδιά και πάει λέγοντας...
Δεδομένου ότι εδώ μέσα το μεγαλύτερο ποσοστό δεν διαθέτει πολλά λεφτά για τέτοια πράγματα,
άρα όταν κάποιος θέλει να αγοράσει ένα mic θα πρέπει να ξέρει γιατί το θέλει.
Όλα έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους.
Αυτό που κάνει να ξεχωρίζει το ένα μικρόφωνο απ το άλλο είναι η ευαισθησία και η απόκριση συχνότητας.
Όταν λοιπόν θέλουμε ένα μικρόφωνο γενικού περιεχομενου δηλαδή και για live και για ηχογράφηση στο σπίτι και για ζωντανά όργανα και για φωνές,προτείνουμε πυκνωτικό πουράκι καρδιοειδές,
γιατί και κρατάμε την ευαισθησία και την απόκριση συχνότητας και δε μαζεύει άσχετους ηχους απ το πίσω μέρος
αλλα ούτε από δεξιά ούτε και από αριστερά και έτσι ακόμα και στο live σε σχέση πάντα με τα ηχεία όταν στραφούν σωστά δεν "μικροφονιζουν".
Και το πουράκι φυσικά το προτείνω για live hip hop όπου εκεί δεν έχεις ζωντανούς μουσικούς διότι εάν υπάρχουν ζωντανά όργανα και ακριβώς από πίσω μας έχουμε κάποιον που παίζει πχ βιολί είναι σίγουρο πως θα περάσει μέσα απ το mic μας και αυτό δεν το θέλουμε!!!!
Φυσικά εκτος απ τα διάσημα πυκνωτικά και δυναμικά μικρόφωνα υπάρχουν και:
τα μικρόφωνα ribbon
τα μικρόφωνα άνθρακα
και τα pzm
που χρησιμοποιούνται ανάλογα με την κάθε περίσταση και φυσικά σπανιότερα απ τα πυκνωτικά και τα δυναμικά.

Τα μικρόφωνα κατατάσσονται σύνφωνα με το πολικό τους διάγραμμα και είναι τα εξής:
Cardioid
Supercardioid
Hypercardioid
Bidirectional
Omnidirectional
Shotgun.
Τα 3 πρώτα χρησιμοποιούνται όπου απαιτείται κατευθυντικότητα και "απόρριψη" του φόντου,
Τα "δικατευθυντικα" στο ραδιόφωνο μεταξύ 2 συνομιλητών ή και σε ηχογράφηση 2 τραγουδιστών κλπ.
Τα "παντοκατεφθιντικα" σε περιπτώσεις ηχοληψίας σε studio όπου θέλουμε να ηχογραφήσουμε και το χόρο
και τέλος, τα shotgun τα χρησιμοποιούμε στην tv και στο cinema

Συγκεκριμένα

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ

Το δυναμικο μικροφωνο η moving coil ενεργοποιειται με την ακουστικη πιεση.
Αποτελειται απο ενα πηνιο υψωμενο σε μια πολυ λεπτη μεμβρανη-διαφραγμα,το συνολο αναρτημενο γυρο απο ενα μαγνητη.
Το σταθερο μαγνητικο πεδιο βγαινει απο την αδρανεια και επαγεται στο πηνιο(ρευμα) αναλογα με την κινηση του πηνιου,οπου η συχνοτητα του σηματος επισης αναλογη με ποσες φορες ανα δευτερολεπτο το πηνιο αλλαζει κατευθυνση γυρω απο την θεση ισορροπιας.
Τετοια μικροφωνα ειναι omni-directional που πρεπει να εχουν ιδια ευαισθησια σια ηχητικα κυματα που προερχονται απο οποιδηποτε κατευθυνση οπως περιπου σαν μια σφαιρα.
Τα δυναμικα μικροφωνα μπορουν να κατασκευαστουν και να δειχνουν προς μια διευθυνση και τοτε ονομαζονται
cardioid η hypercardioid.
Οπως μια καρδια δηλαδη σε μια τρισδιαστατη μορφη με πολικο διαγραμμα σαν μηλο.

ΠΥΚΝΩΤΙΚΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ

Το πυκνωτικο μικροφωνο ξεφευγει απο την ηλεκτρομαγνητικη αρχη των δυναμικων μικροφωνων.
Η καψα η η κεφαλη αποτελειται απο δυο λεπτες πλακες που σχηματιζουν τους πολους ενος πυκνωτη που εχει την ικανοτητα
να συσσωρευει ηλεκτρικα φορτια.
Οι πλακες ειναι συνδεδεμενες σε συνεχες ρευμα που παρεχει μια ταση πολωσης, οταν τα ηλεκτρονια ελκονται απο την πλακα συνδεδεμενη απ' το θετικο.
Εαν η ηχιτικη πιεση πιεζει την μεμβρανη προς τα μεσα,η θεση ισορροπιας του πυκνωτη και το μικρο ρευμα προς την αντιθετη σειρα με το ηλεκτροδιο,αλλαζουν ξαφνικα αναλογα με το ηχητικο κυμα.
Στην μεγιστη καμψη της μεμβρανης η χωρητικοτητα μικραινει και οταν η μεμβρανη γυριζει προς την θεση ισορροπιας προς την αλλη κατευθυνση, η χωρητικοτητα μεγαλωνει.
Στις συνθηκες εχοντας σταθερο μονο το ηλεκτρικο φορτιο,μονο η ταση που αποτελει το σημα,αλλαζει συνεχως.
Με την πολωση τον δυο μεμβρανων με διαφορετικοι δυαδικοτητα σε σχεση με την σταθερη πλακα πετυχαινουμε ενα omnidirectional
διαγραμμα.
Εαν αλλαξουμε την ταση πολωσης μιας μεμβρανης και η αλλη μεινει σταθερη,σχηματιζεται ενα cardioid με της δυο μεμβρανες
με διαφορετικες πολωσεις και η σταθερη πλακα στη γειωση,αποκτουμε ενα figure-of-eight πολικο διαγραμμα.

ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ RIBBON/ΤΑΙΝΙΑΣ H PRESSURE GRADIENT H VELOCITY

Τα μικροφωνα ribbon χρησιμοποιουν μια λεπτη μεταλλικη ταινια μονταρισμενη μεταξυ δυο πολων ενος μαγνητη.
η διαφορα της πιεσης μπροστα και πισω απο την μεμβρανη αναλογη με την ταχυτητα των μοριων του αερα και παλι επαγει ενα ρευμα στο πηνιο.
Επειδη η ταινια βρισκεται στο ηχητικο πεδιο με της δυο πλευρες,ο ηχος προς την πισω πλευρα ειναι με 180 μοιρες εκτος φασης
με το μπροστινο.
Ηχους αξονικους προς την ταινια παραγουν ισης πιεσης και αντιστροφα σηματα σε καθε πλευρα που αλληλοακυρωνονται.
Ως αποτελεσμα χωρις επεμβαση το ribbon μικροφωνο εχει μια figure-of-eight pattern (of left).
Εαν το πισω μερος της ταινιας,που δεχεται την προς πισω μερος ηχητικης ενεργειας,καλυπτεται και κατασκευαζονται (οπως το δυναμικο μικροφωνο) λαβυρινθος.
Ως πολλαπλες ακουστικες αντιστασεις για να μεταβαλλεται η φαση,τοτε μπορουμε να εχουμε περα απο figure-of-eight και omnidirectional η cardioid πολικα διαγραμματα.

Αν θέλετε προσθέστε πληροφοριες ή άλλα καλα μικρόφωνα κυρίως για ηχογράφηση φωνητικών

ΣΕΛΙΔΑ:

Απαντήσεις – σελίδα 1 / 2

twis – Τετ, 2 Μαρ 11, 14:01

και γιατι τα δυναμικά δεν προτίνονται για ηχογραφησεις?

απο οτι εχω καταλάβει το πυκνωτικό προτίνεται για τετοιους χώρους
http://www.mbrs.us/pix/studio_vocal-booth-a_big.jpg

εκει εκμεταλευεσαι 100% τα πλεονεκτήματα του πυκνωτικού.

αν ηχογραφεις, ειδικά rap, σε ενα προχειρο χωρο ειτε το δυναμικο εχει ευαισθησια 52 MV / PA ειτε το πυκνωτικο 19-20, η διαφορά θα ναι πολύ μικρη....

ετσι νομιζω.

αν κανω λάθος ας με διωρθωσει καποιος. μιας και τωρα βρισκομαι σε φάση που ψάχνω το καταλληλο μικροφωνο και ειμαι αναμεσα σε πυκνωτικο (low budget σχετικά) κανα Perception 120 ή καποιο δυναμικό αλλα δεν ξερω...καποιος τα φωτα του..?

ΝΤΑΧΟΥΠΑ
StreetFiles
RESTLESS
JDILLA
Soundcloud

Κύριος Νεκτάριος – Τετ, 2 Μαρ 11, 15:44

twisΤετάρτη, 02 Μαρ. 2011, 14:01
και γιατι τα δυναμικά δεν προτίνονται για ηχογραφησεις?

απο οτι εχω καταλάβει το πυκνωτικό προτίνεται για τετοιους χώρους :arrow:
http://www.mbrs.us/pix/studio_vocal-booth-a_big.jpg

εκει εκμεταλευεσαι 100% τα πλεονεκτήματα του πυκνωτικού.

αν ηχογραφεις, ειδικά rap, σε ενα προχειρο χωρο ειτε το δυναμικο εχει ευαισθησια 52 MV / PA ειτε το πυκνωτικο 19-20, η διαφορά θα ναι πολύ μικρη....

ετσι νομιζω.

αν κανω λάθος ας με διωρθωσει καποιος. μιας και τωρα βρισκομαι σε φάση που ψάχνω το καταλληλο μικροφωνο και ειμαι αναμεσα σε πυκνωτικο (low budget σχετικά) κανα Perception 120 ή καποιο δυναμικό αλλα δεν ξερω...καποιος τα φωτα του..?

κάνεις μεγάλο λάθος
όντως το πυκνωτικό λαμβάνει ανεπιθύμητους ήχους σε κακα ηχομονωμένο χώρο αλλά όσο για το κρυστάλινο ήχο που βγάζει δε μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς
η διαφόρα όπως και να χει είναι εμφανέστατη μεταξύ δυναμικού και πυκνωτικού δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης

Phenom – Τετ, 2 Μαρ 11, 15:46

Εγω εχω ενα εδω και 2-3 χρονια
αλλα μου κανει νερα
οποτε ειναι πολυ καλο αυτο το θεμα και κατευθειαν παει στα αγαπημενα να το κοιταω

oi gkomenes malaka vgazoun orgasmo kai me daxtulo
e re pousth thn exeis pio mikrh apo daxtulo?
-newtrix 2013

Εκθέτης_ – Τετ, 2 Μαρ 11, 17:29

κι εγω ειμαι αναμεσα σε ενα πυκνωτικο (akg perception 120) και σε ενα δυναμικο (Shure SM58).. Ειναι του ιδιου budget.. ο χωρος που ηχογραφω δεν μπορω να πω οτι ειναι χαλια ηχομονωμενος καθως ηχογραφω σε σημειο περιτριγυρισμενο απο ξυλο, εχω pop filter και γενικα επιλεγω ωρες που το σπιτι ειναι αδειο... τι προτεινετε; το δυναμικο ή το πυκνωτικο;

twis – Τετ, 2 Μαρ 11, 18:47

SikspekΤετάρτη, 02 Μαρ. 2011, 15:44

twisΤετάρτη, 02 Μαρ. 2011, 14:01
και γιατι τα δυναμικά δεν προτίνονται για ηχογραφησεις?

απο οτι εχω καταλάβει το πυκνωτικό προτίνεται για τετοιους χώρους :arrow:
http://www.mbrs.us/pix/studio_vocal-booth-a_big.jpg

εκει εκμεταλευεσαι 100% τα πλεονεκτήματα του πυκνωτικού.

αν ηχογραφεις, ειδικά rap, σε ενα προχειρο χωρο ειτε το δυναμικο εχει ευαισθησια 52 MV / PA ειτε το πυκνωτικο 19-20, η διαφορά θα ναι πολύ μικρη....

ετσι νομιζω.

αν κανω λάθος ας με διωρθωσει καποιος. μιας και τωρα βρισκομαι σε φάση που ψάχνω το καταλληλο μικροφωνο και ειμαι αναμεσα σε πυκνωτικο (low budget σχετικά) κανα Perception 120 ή καποιο δυναμικό αλλα δεν ξερω...καποιος τα φωτα του..?

κάνεις μεγάλο λάθος
όντως το πυκνωτικό λαμβάνει ανεπιθύμητους ήχους σε κακα ηχομονωμένο χώρο αλλά όσο για το κρυστάλινο ήχο που βγάζει δε μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς
η διαφόρα όπως και να χει είναι εμφανέστατη μεταξύ δυναμικού και πυκνωτικού δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης :lol:

η ερώτηση μου ηταν η εξης, δυναμικό ή πυκνωτικο για ηχογραφηση rap?

ΝΤΑΧΟΥΠΑ
StreetFiles
RESTLESS
JDILLA
Soundcloud

Αορατος – Τετ, 2 Μαρ 11, 18:51

twisΤετάρτη, 02 Μαρ. 2011, 18:47

SikspekΤετάρτη, 02 Μαρ. 2011, 15:44

twisΤετάρτη, 02 Μαρ. 2011, 14:01
και γιατι τα δυναμικά δεν προτίνονται για ηχογραφησεις?

απο οτι εχω καταλάβει το πυκνωτικό προτίνεται για τετοιους χώρους :arrow:
http://www.mbrs.us/pix/studio_vocal-booth-a_big.jpg

εκει εκμεταλευεσαι 100% τα πλεονεκτήματα του πυκνωτικού.

αν ηχογραφεις, ειδικά rap, σε ενα προχειρο χωρο ειτε το δυναμικο εχει ευαισθησια 52 MV / PA ειτε το πυκνωτικο 19-20, η διαφορά θα ναι πολύ μικρη....

ετσι νομιζω.

αν κανω λάθος ας με διωρθωσει καποιος. μιας και τωρα βρισκομαι σε φάση που ψάχνω το καταλληλο μικροφωνο και ειμαι αναμεσα σε πυκνωτικο (low budget σχετικά) κανα Perception 120 ή καποιο δυναμικό αλλα δεν ξερω...καποιος τα φωτα του..?

κάνεις μεγάλο λάθος
όντως το πυκνωτικό λαμβάνει ανεπιθύμητους ήχους σε κακα ηχομονωμένο χώρο αλλά όσο για το κρυστάλινο ήχο που βγάζει δε μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς
η διαφόρα όπως και να χει είναι εμφανέστατη μεταξύ δυναμικού και πυκνωτικού δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης :lol:

η ερώτηση μου ηταν η εξης, δυναμικό ή πυκνωτικο για ηχογραφηση rap?

puknotiko kardioides pouraki!!!!

www.aoratos.org

Κύριος Νεκτάριος – Τετ, 2 Μαρ 11, 19:28

twisΤετάρτη, 02 Μαρ. 2011, 18:47

SikspekΤετάρτη, 02 Μαρ. 2011, 15:44

twisΤετάρτη, 02 Μαρ. 2011, 14:01
και γιατι τα δυναμικά δεν προτίνονται για ηχογραφησεις?

απο οτι εχω καταλάβει το πυκνωτικό προτίνεται για τετοιους χώρους :arrow:
http://www.mbrs.us/pix/studio_vocal-booth-a_big.jpg

εκει εκμεταλευεσαι 100% τα πλεονεκτήματα του πυκνωτικού.

αν ηχογραφεις, ειδικά rap, σε ενα προχειρο χωρο ειτε το δυναμικο εχει ευαισθησια 52 MV / PA ειτε το πυκνωτικο 19-20, η διαφορά θα ναι πολύ μικρη....

ετσι νομιζω.

αν κανω λάθος ας με διωρθωσει καποιος. μιας και τωρα βρισκομαι σε φάση που ψάχνω το καταλληλο μικροφωνο και ειμαι αναμεσα σε πυκνωτικο (low budget σχετικά) κανα Perception 120 ή καποιο δυναμικό αλλα δεν ξερω...καποιος τα φωτα του..?

κάνεις μεγάλο λάθος
όντως το πυκνωτικό λαμβάνει ανεπιθύμητους ήχους σε κακα ηχομονωμένο χώρο αλλά όσο για το κρυστάλινο ήχο που βγάζει δε μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς
η διαφόρα όπως και να χει είναι εμφανέστατη μεταξύ δυναμικού και πυκνωτικού δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης :lol:

η ερώτηση μου ηταν η εξης, δυναμικό ή πυκνωτικο για ηχογραφηση rap?

πυκνωτικό ΧΔΣ(χωρίς δευτερη σκέψη )...
αλλά δε βλέπω οι γνώστες να μαζεύονται να λένε κάποια εκ των πραγμάτων πρόταση
Αόρατε και άλλοι μαζευτείτε κ δώστε λίγο τα φώτα σας για μικρόφωνα

Αορατος – Πεμ, 3 Μαρ 11, 03:02

ponemeno thema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kapote otan eimouna se ena studio to opio kai itan epaggelmatiko logo tou xamilou mpatzet pou eixe
ola sxedon ta organa grafontousan me ena piknotiko mic. pantokatefthintiko!(milao gia pnefsta,engxorda nikta k.l.p.)
an kapoios analisi kapoia pragmata tha dei pos kanonika kathe organo thelei kai to mikrofono tou!!
p.x otaqn ixografoume mia trompeta theloume ena mikrofono kardioides megalou diafragmatos
otan omos theloume na ixografisoume ena klarineto xrisimopoioume ena dunamiko mic mprosta ap tin kampana kai ena puknotiko uperkardioides pano ap ta kleidia kai paei legontas........

ksero pos kanenas edo mesa i toulaxiston to megalutero pososto den diatheti polla lefta gia tetoia pragmata,
ara otan kapoios thelei na agorasei ena mic tha prepei na kserei gt to thelei.
ola exoun ta thetika k ta arnitika tous.
edo tha prepei na po pos ap osa gnoreizo den uparxoun eidika mikrofona gia hip hop,me afti tin logiki tha eprepe na uparxoun eidika gia to laiko, to rock.to pop k.l.p.
afto pou kanei na ksexorizei to ena mikrofono ap to allo einai i evesthisia kai i apokrisi sixnotitas.
otan loipon theloume ena mikrofono genikou periexomenou dld kai gia live kai gia ixografisi sto spiti kai gia zontana organa kai gia fones,proteino puknotiko pouraki kardioides.
giati kai kratame tin evsthisia kai tin apokrisi sixnotitas kai den mazevei asxetous ixous ap to piso meros
alla oute deksi oute kai apo aristera kai etsi akoma kai sto live se sxesi panta me ta ixeia otan strafoun sosta den mikrofonizoun.
kai to pouraki fusika to proteino gia live hip hop opou ekei den exeis zontanous mousikous dioti ean yparxoun zontana organa kai akrivos apo piso mas exoume kapoion pou pezei p.x violi einai sigouro pos tha perasei mesa ap to mic mas kai afto den to theloume!!!!
fusika ektos ap ta diasima puknotika kai dunamika mikrofona uparxoun kai ta mikrofona ribbon,ta mikrofona anthraka kai ta pzm pou xrisimopoiountai analoga me tin kathe peristasi kai fusika spaniotera ap ta puknotika kai ta dunamika.

ta mikrofona katatasontai sinfona me to poliko tous diagramma kai einai ta eksis........

Cardioid, Supercardioid, Hypercardioid, Bidirectional, Omnidirectional. Shotgun.

ta 3 prota xrisimopoiountai opou apaiteite katefthintikotita kai aporispi tou fontou,ta dikatefthintika sto radiofono metaaksi 2 sinomiliton i kai se ixografisi 2 tragoudiston k.l.p.
ta pantokatefthintika se periptoseis ixolipsias se studio opou theloume na ixografisoume kai to xoro
kai telos ta shotgun ta xrisimopoioume stin tv kai sto cinema!!!!!!!!

elpizo na voithisa!!!!!!!!!


www.aoratos.org

SAMY_DELUXE – Πεμ, 3 Μαρ 11, 08:42

Egrapses Aorate!!

bebaia kathe fora pou diabazo auta ta themata mperdeuomai perisotero!

Eixa pei na paro to NT1 rode kai na min ksanakoitakso paromoio thema giati me pianoun amfibolies kurios logo anuparktis ixomonosis..exei isixia sto spiti mou , pio poli fobamai to PC gia eksoterikous ixous...

An exei kaneis kana odigo na kaneis kana xeiropoiito teteio prama http://www.tonyskeyboards.gr/default.asp?static=3&Product_ID=1329 (den ksero pos legete ) kala tha itan na mas pei giati oso matheno posa pragmata prepei na agoraseis apogoiteuomai!

Mporeis na baleis kana link apo ta puknotika pourakia pou les?


twis – Πεμ, 3 Μαρ 11, 12:57

ΑορατοςΠέμπτη, 03 Μαρ. 2011, 03:02
ponemeno thema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kapote otan eimouna se ena studio to opio kai itan epaggelmatiko logo tou xamilou mpatzet pou eixe
ola sxedon ta organa grafontousan me ena piknotiko mic. pantokatefthintiko!(milao gia pnefsta,engxorda nikta k.l.p.)
an kapoios analisi kapoia pragmata tha dei pos kanonika kathe organo thelei kai to mikrofono tou!!
p.x otaqn ixografoume mia trompeta theloume ena mikrofono kardioides megalou diafragmatos
otan omos theloume na ixografisoume ena klarineto xrisimopoioume ena dunamiko mic mprosta ap tin kampana kai ena puknotiko uperkardioides pano ap ta kleidia kai paei legontas........

ksero pos kanenas edo mesa i toulaxiston to megalutero pososto den diatheti polla lefta gia tetoia pragmata,
ara otan kapoios thelei na agorasei ena mic tha prepei na kserei gt to thelei.
ola exoun ta thetika k ta arnitika tous.
edo tha prepei na po pos ap osa gnoreizo den uparxoun eidika mikrofona gia hip hop,me afti tin logiki tha eprepe na uparxoun eidika gia to laiko, to rock.to pop k.l.p.
afto pou kanei na ksexorizei to ena mikrofono ap to allo einai i evesthisia kai i apokrisi sixnotitas.
otan loipon theloume ena mikrofono genikou periexomenou dld kai gia live kai gia ixografisi sto spiti kai gia zontana organa kai gia fones,proteino puknotiko pouraki kardioides.
giati kai kratame tin evsthisia kai tin apokrisi sixnotitas kai den mazevei asxetous ixous ap to piso meros
alla oute deksi oute kai apo aristera kai etsi akoma kai sto live se sxesi panta me ta ixeia otan strafoun sosta den mikrofonizoun.
kai to pouraki fusika to proteino gia live hip hop opou ekei den exeis zontanous mousikous dioti ean yparxoun zontana organa kai akrivos apo piso mas exoume kapoion pou pezei p.x violi einai sigouro pos tha perasei mesa ap to mic mas kai afto den to theloume!!!!
fusika ektos ap ta diasima puknotika kai dunamika mikrofona uparxoun kai ta mikrofona ribbon,ta mikrofona anthraka kai ta pzm pou xrisimopoiountai analoga me tin kathe peristasi kai fusika spaniotera ap ta puknotika kai ta dunamika.

ta mikrofona katatasontai sinfona me to poliko tous diagramma kai einai ta eksis........

Cardioid, Supercardioid, Hypercardioid, Bidirectional, Omnidirectional. Shotgun.

ta 3 prota xrisimopoiountai opou apaiteite katefthintikotita kai aporispi tou fontou,ta dikatefthintika sto radiofono metaaksi 2 sinomiliton i kai se ixografisi 2 tragoudiston k.l.p.
ta pantokatefthintika se periptoseis ixolipsias se studio opou theloume na ixografisoume kai to xoro
kai telos ta shotgun ta xrisimopoioume stin tv kai sto cinema!!!!!!!!

elpizo na voithisa!!!!!!!!! :thumbup:


Tα εκανα αυτά στην τεχνολογια επικοινωνιων
εσυ βεβαια το πηγες το θεμα αλλου ,δεν χρειαζεται να γινει λογος για μικροφωνα που δεν ειναι καρδιοειδές ουτε για ribbon ή ανθρακα.

αλλα οκει γενικές γνώσεις.

ειναι σαφες πλέον μετα απο μερες που ψαχνω, οτι ενα πυκνωτικό με καταλληλη ηχομωνωση ειναι το καλυτερο δυνατο συνολο που μπορουμε να εχουμε..

ΝΤΑΧΟΥΠΑ
StreetFiles
RESTLESS
JDILLA
Soundcloud

Κύριος Νεκτάριος – Πεμ, 3 Μαρ 11, 13:25 – Τελευταία αλλαγή: Πεμ, 3 Μαρ 11, 13:26 by Κύριος Νεκτάριος

αόρατε με γ@μησες με τα greeklish αλλά τα κατάφερα
γενικές γνώσεις αλλά και πάλι χρειάζονται,τις έκανα εντιτ
αυτό που είπες ότι δεν υπάρχουν ειδικά μικρόφωνα για χιπ χοπ, ισχύει
αλλά η επόμενη σου πρόταση έρχεται στα λεγόμενα μου
δε γίνεται να έχουμε το ίδιο μικρόφωνο σε μια υψίφωνο με χιπ χοπ φωνητικά
κάθε μικρόφωνο έχει ιδιαιτερότητες και πρέπει να το προσέξουμε,δε γίνεται να πάρουμε ενα μic επειδή απλά είναι ακριβό
εξαρτιούνται όλα από την απόκριση συχνοτήτων και ποιές συχνότητες ακούγονται καλύτερα στο καθε ενα



θέλω να μου προτείνετε συγκεκριμένα μικρόφωνα, πυκωτικά κυρίως, για όλα τα budget

Αορατος – Πεμ, 3 Μαρ 11, 15:44

SAMY_DELUXEΠέμπτη, 03 Μαρ. 2011, 08:42

Egrapses Aorate!!

bebaia kathe fora pou diabazo auta ta themata mperdeuomai perisotero!

Eixa pei na paro to NT1 rode kai na min ksanakoitakso paromoio thema giati me pianoun amfibolies kurios logo anuparktis ixomonosis..exei isixia sto spiti mou , pio poli fobamai to PC gia eksoterikous ixous...

An exei kaneis kana odigo na kaneis kana xeiropoiito teteio prama http://www.tonyskeyboards.gr/default.asp?static=3&Product_ID=1329 (den ksero pos legete :D ) kala tha itan na mas pei giati oso matheno posa pragmata prepei na agoraseis apogoiteuomai!

Mporeis na baleis kana link apo ta puknotika pourakia pou les?


otan vro xrono tha postaro!!!!!!!etsi einai stin arxi oloi einai mperdemeni!!!siga siga omos oso to psaxneis kataligeis!!!!!!

www.aoratos.org

Αορατος – Πεμ, 3 Μαρ 11, 15:44

twisΠέμπτη, 03 Μαρ. 2011, 12:57

ΑορατοςΠέμπτη, 03 Μαρ. 2011, 03:02
ponemeno thema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kapote otan eimouna se ena studio to opio kai itan epaggelmatiko logo tou xamilou mpatzet pou eixe
ola sxedon ta organa grafontousan me ena piknotiko mic. pantokatefthintiko!(milao gia pnefsta,engxorda nikta k.l.p.)
an kapoios analisi kapoia pragmata tha dei pos kanonika kathe organo thelei kai to mikrofono tou!!
p.x otaqn ixografoume mia trompeta theloume ena mikrofono kardioides megalou diafragmatos
otan omos theloume na ixografisoume ena klarineto xrisimopoioume ena dunamiko mic mprosta ap tin kampana kai ena puknotiko uperkardioides pano ap ta kleidia kai paei legontas........

ksero pos kanenas edo mesa i toulaxiston to megalutero pososto den diatheti polla lefta gia tetoia pragmata,
ara otan kapoios thelei na agorasei ena mic tha prepei na kserei gt to thelei.
ola exoun ta thetika k ta arnitika tous.
edo tha prepei na po pos ap osa gnoreizo den uparxoun eidika mikrofona gia hip hop,me afti tin logiki tha eprepe na uparxoun eidika gia to laiko, to rock.to pop k.l.p.
afto pou kanei na ksexorizei to ena mikrofono ap to allo einai i evesthisia kai i apokrisi sixnotitas.
otan loipon theloume ena mikrofono genikou periexomenou dld kai gia live kai gia ixografisi sto spiti kai gia zontana organa kai gia fones,proteino puknotiko pouraki kardioides.
giati kai kratame tin evsthisia kai tin apokrisi sixnotitas kai den mazevei asxetous ixous ap to piso meros
alla oute deksi oute kai apo aristera kai etsi akoma kai sto live se sxesi panta me ta ixeia otan strafoun sosta den mikrofonizoun.
kai to pouraki fusika to proteino gia live hip hop opou ekei den exeis zontanous mousikous dioti ean yparxoun zontana organa kai akrivos apo piso mas exoume kapoion pou pezei p.x violi einai sigouro pos tha perasei mesa ap to mic mas kai afto den to theloume!!!!
fusika ektos ap ta diasima puknotika kai dunamika mikrofona uparxoun kai ta mikrofona ribbon,ta mikrofona anthraka kai ta pzm pou xrisimopoiountai analoga me tin kathe peristasi kai fusika spaniotera ap ta puknotika kai ta dunamika.

ta mikrofona katatasontai sinfona me to poliko tous diagramma kai einai ta eksis........

Cardioid, Supercardioid, Hypercardioid, Bidirectional, Omnidirectional. Shotgun.

ta 3 prota xrisimopoiountai opou apaiteite katefthintikotita kai aporispi tou fontou,ta dikatefthintika sto radiofono metaaksi 2 sinomiliton i kai se ixografisi 2 tragoudiston k.l.p.
ta pantokatefthintika se periptoseis ixolipsias se studio opou theloume na ixografisoume kai to xoro
kai telos ta shotgun ta xrisimopoioume stin tv kai sto cinema!!!!!!!!

elpizo na voithisa!!!!!!!!! :thumbup:


Tα εκανα αυτά στην τεχνολογια επικοινωνιων :D :D :D
εσυ βεβαια το πηγες το θεμα αλλου ,δεν χρειαζεται να γινει λογος για μικροφωνα που δεν ειναι καρδιοειδές ουτε για ribbon ή ανθρακα.

αλλα οκει γενικές γνώσεις.

ειναι σαφες πλέον μετα απο μερες που ψαχνω, οτι ενα πυκνωτικό με καταλληλη ηχομωνωση ειναι το καλυτερο δυνατο συνολο που μπορουμε να εχουμε..

ma oi genikes gnoseis kanoun tin diafora!!!!!

www.aoratos.org

Αορατος – Πεμ, 3 Μαρ 11, 15:48 – Τελευταία αλλαγή: Πεμ, 3 Μαρ 11, 15:49 by Αορατος, έχει αλλάξει 2 φορές.

SikspekΠέμπτη, 03 Μαρ. 2011, 13:25
αόρατε με γ@μησες με τα greeklish αλλά τα κατάφερα :D
γενικές γνώσεις αλλά και πάλι χρειάζονται,τις έκανα εντιτ
αυτό που είπες ότι δεν υπάρχουν ειδικά μικρόφωνα για χιπ χοπ, ισχύει
αλλά η επόμενη σου πρόταση έρχεται στα λεγόμενα μου
δε γίνεται να έχουμε το ίδιο μικρόφωνο σε μια υψίφωνο με χιπ χοπ φωνητικά
κάθε μικρόφωνο έχει ιδιαιτερότητες και πρέπει να το προσέξουμε,δε γίνεται να πάρουμε ενα μic επειδή απλά είναι ακριβό
εξαρτιούνται όλα από την απόκριση συχνοτήτων και ποιές συχνότητες ακούγονται καλύτερα στο καθε ενα



θέλω να μου προτείνετε συγκεκριμένα μικρόφωνα, πυκωτικά κυρίως, για όλα τα budget

e esy me fonakses

pantos stin arxi den katalava kai nomiza pos eftiakses to thema gia na peis esy kapoia pragmata kai gi auto den eipa tipota!!!!!!!!


thanks gia to edit

www.aoratos.org

Κύριος Νεκτάριος – Πεμ, 3 Μαρ 11, 15:51

ΑορατοςΠέμπτη, 03 Μαρ. 2011, 15:48

SikspekΠέμπτη, 03 Μαρ. 2011, 13:25
αόρατε με γ@μησες με τα greeklish αλλά τα κατάφερα :D
γενικές γνώσεις αλλά και πάλι χρειάζονται,τις έκανα εντιτ
αυτό που είπες ότι δεν υπάρχουν ειδικά μικρόφωνα για χιπ χοπ, ισχύει
αλλά η επόμενη σου πρόταση έρχεται στα λεγόμενα μου
δε γίνεται να έχουμε το ίδιο μικρόφωνο σε μια υψίφωνο με χιπ χοπ φωνητικά
κάθε μικρόφωνο έχει ιδιαιτερότητες και πρέπει να το προσέξουμε,δε γίνεται να πάρουμε ενα μic επειδή απλά είναι ακριβό
εξαρτιούνται όλα από την απόκριση συχνοτήτων και ποιές συχνότητες ακούγονται καλύτερα στο καθε ενα



θέλω να μου προτείνετε συγκεκριμένα μικρόφωνα, πυκωτικά κυρίως, για όλα τα budget

e esy me fonakses :D :D :D :D :D :D :D :D

pantos stin arxi den katalava kai nomiza pos eftiakses to thema gia na peis esy kapoia pragmata kai gi auto den eipa tipota!!!!!!!!


thanks gia to edit

θα πω κι εγώ κάτι ψιλά(αν και με το megapost σου με κάλυψες) αλλά θέλω να μπουν στο τραπέζι κάποιες προτάσεις πρώτα για καλα μικρόφωνα

Αορατος – Πεμ, 3 Μαρ 11, 16:19 – Τελευταία αλλαγή: Πεμ, 3 Μαρ 11, 16:19 by Αορατος

SikspekΠέμπτη, 03 Μαρ. 2011, 15:51

ΑορατοςΠέμπτη, 03 Μαρ. 2011, 15:48

SikspekΠέμπτη, 03 Μαρ. 2011, 13:25
αόρατε με γ@μησες με τα greeklish αλλά τα κατάφερα :D
γενικές γνώσεις αλλά και πάλι χρειάζονται,τις έκανα εντιτ
αυτό που είπες ότι δεν υπάρχουν ειδικά μικρόφωνα για χιπ χοπ, ισχύει
αλλά η επόμενη σου πρόταση έρχεται στα λεγόμενα μου
δε γίνεται να έχουμε το ίδιο μικρόφωνο σε μια υψίφωνο με χιπ χοπ φωνητικά
κάθε μικρόφωνο έχει ιδιαιτερότητες και πρέπει να το προσέξουμε,δε γίνεται να πάρουμε ενα μic επειδή απλά είναι ακριβό
εξαρτιούνται όλα από την απόκριση συχνοτήτων και ποιές συχνότητες ακούγονται καλύτερα στο καθε ενα



θέλω να μου προτείνετε συγκεκριμένα μικρόφωνα, πυκωτικά κυρίως, για όλα τα budget

e esy me fonakses :D :D :D :D :D :D :D :D

pantos stin arxi den katalava kai nomiza pos eftiakses to thema gia na peis esy kapoia pragmata kai gi auto den eipa tipota!!!!!!!!


thanks gia to edit

θα πω κι εγώ κάτι ψιλά(αν και με το megapost σου με κάλυψες) αλλά θέλω να μπουν στο τραπέζι κάποιες προτάσεις πρώτα για καλα μικρόφωνα

tora se epiasa thes na kaneis entyposiako finale :thumbup:

www.aoratos.org

Αορατος – Πεμ, 3 Μαρ 11, 17:28

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ

Το δυναμικο μικροφωνο η moving coil ενεργοποιειται με την ακουστικη πιεση.
Αποτελειται απο ενα πηνιο υψωμενο σε μια πολυ λεπτη μεμβρανη-διαφραγμα,το συνολο αναρτημενο γυρο απο ενα μαγνητη.
Το σταθερο μαγνητικο πεδιο βγαινει απο την αδρανεια και επαγεται στο πηνιο(ρευμα) αναλογα με την κινηση του πηνιου,οπου η συχνοτητα του σηματος επισης αναλογη με ποσες φορες ανα δευτερολεπτο το πηνιο αλλαζει κατευθυνση γυρω απο την θεση ισορροπιας.
Τετοια μικροφωνα ειναι omni-directional που πρεπει να εχουν ιδια ευαισθησια σια ηχητικα κυματα που προερχονται απο οποιδηποτε κατευθυνση οπως περιπου σαν μια σφαιρα.
Τα δυναμικα μικροφωνα μπορουν να κατασκευαστουν και να δειχνουν προς μια διευθυνση και τοτε ονομαζονται
cardioid η hypercardioid.
Οπως μια καρδια δηλαδη σε μια τρισδιαστατη μορφη με πολικο διαγραμμα σαν μηλο.

www.aoratos.org

Αορατος – Πεμ, 3 Μαρ 11, 17:29

ΠΥΚΝΩΤΙΚΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ

Το πυκνωτικο μικροφωνο ξεφευγει απο την ηλεκτρομαγνητικη αρχη των δυναμικων μικροφωνων.
Η καψα η η κεφαλη αποτελειται απο δυο λεπτες πλακες που σχηματιζουν τους πολους ενος πυκνωτη που εχει την ικανοτητα
να συσσωρευει ηλεκτρικα φορτια.
Οι πλακες ειναι συνδεδεμενες σε συνεχες ρευμα που παρεχει μια ταση πολωσης, οταν τα ηλεκτρονια ελκονται απο την πλακα συνδεδεμενη απ' το θετικο.
Εαν η ηχιτικη πιεση πιεζει την μεμβρανη προς τα μεσα,η θεση ισορροπιας του πυκνωτη και το μικρο ρευμα προς την αντιθετη σειρα με το ηλεκτροδιο,αλλαζουν ξαφνικα αναλογα με το ηχητικο κυμα.
Στην μεγιστη καμψη της μεμβρανης η χωρητικοτητα μικραινει και οταν η μεμβρανη γυριζει προς την θεση ισορροπιας προς την αλλη κατευθυνση, η χωρητικοτητα μεγαλωνει.
Στις συνθηκες εχοντας σταθερο μονο το ηλεκτρικο φορτιο,μονο η ταση που αποτελει το σημα,αλλαζει συνεχως.
Με την πολωση τον δυο μεμβρανων με διαφορετικοι δυαδικοτητα σε σχεση με την σταθερη πλακα πετυχαινουμε ενα omnidirectional
διαγραμμα.
Εαν αλλαξουμε την ταση πολωσης μιας μεμβρανης και η αλλη μεινει σταθερη,σχηματιζεται ενα cardioid με της δυο μεμβρανες
με διαφορετικες πολωσεις και η σταθερη πλακα στη γειωση,αποκτουμε ενα figure-of-eight πολικο διαγραμμα.

www.aoratos.org

Αορατος – Πεμ, 3 Μαρ 11, 17:30

και επειδη στης 2 αρχες λειτουργειας αλλη μια ειναι δωρο θα πω και για τα ribbon

ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ rIBBON/ΤΑΙΝΙΑΣ H PRESSURE GRADIENT H VELOCITY

Τα μικροφωνα ribbon χρησιμοποιουν μια λεπτη μεταλλικη ταινια μονταρισμενη μεταξυ δυο πολων ενος μαγνητη.
η διαφορα της πιεσης μπροστα και πισω απο την μεμβρανη αναλογη με την ταχυτητα των μοριων του αερα και παλι επαγει ενα ρευμα στο πηνιο.
Επειδη η ταινια βρισκεται στο ηχητικο πεδιο με της δυο πλευρες,ο ηχος προς την πισω πλευρα ειναι με 180 μοιρες εκτος φασης
με το μπροστινο.
Ηχους αξονικους προς την ταινια παραγουν ισης πιεσης και αντιστροφα σηματα σε καθε πλευρα που αλληλοακυρωνονται.
Ως αποτελεσμα χωρις επεμβαση το ribbon μικροφωνο εχει μια figure-of-eight pattern (of left).
Εαν το πισω μερος της ταινιας,που δεχεται την προς πισω μερος ηχητικης ενεργειας,καλυπτεται και κατασκευαζονται (οπως το δυναμικο μικροφωνο) λαβυρινθος.
Ως πολλαπλες ακουστικες αντιστασεις για να μεταβαλλεται η φαση,τοτε μπορουμε να εχουμε περα απο figure-of-eight και omnidirectional η cardioid πολικα διαγραμματα.

www.aoratos.org

Αορατος – Πεμ, 3 Μαρ 11, 18:13

all-time-classics

AKG-414
http://www.akg.com/site/products/powerslave,id,1128,pid,1128,nodeid,2,_language,EN.html

Neumann U-87

http://nireas.nakas.gr/ecomnakas/nakas2006/Default.asp?Static=243&Product=5325&Category=1654

Beyer MC-740

http://www.dv247.com/microphones/beyerdynamic-mc-740-studio-condenser-microphone--19107

Οι φτηνότεροι ανταγωνιστές τους:

Audio-Technica σειρά 40

http://www.soundonsound.com/sos/nov98/articles/atm4060.htm

και Rode σειρά NT (1, 2, 2000, κλπ).

http://rodemic.com/microphone.php?product=NT2000

Τα φτηνά εναλλακτικά από τις μεγάλες εταιρείες:

AKG 3000

http://www.akg.com/site/products/powerslave,id,1131,pid,1131,nodeid,2,_language,EN.html

Beyer MC-834

http://www.frontendaudio.com/Beyerdynamic-MC-834-Cardioid-Condenser-Microphone-p/1561.htm

Τα μικρού διαφράγματος (πουράκια), για μεγάλη πιστότητα

AKG-451

http://www.akg.com/site/products/powerslave,id,223,pid,223,nodeid,2,_language,EN.html

Beyer MC-930

http://www.proaudioeurope.com/index.php?id=22&entryId=354

Τα electret, για όσους θέλουν πυκνωτικό αλλά δεν έχουν τροφοδοσία 48v (phantom power)

AKG-C1000

http://pro-audio.musiciansfriend.com/product/AKG-C-1000-S-Condenser-Microphone?sku=271131

Τα δυναμικά για το live

Shure SM58, 57 και τα ανταγωνιστικά από Audix, AudioTechnica, κ.α.

http://www.shure.com/americas/products/microphones/sm/sm58-vocal-microphone

και για καλυτερα πραγματα στο live NEUMANN KMS-105

http://nireas.nakas.gr/ecomnakas/nakas2006/Default.asp?Static=243&Product=448&Category=1652

www.aoratos.org

Σελίδα: 1, 2